Kopen zonder kijken

Ik heb dit ook! Ik vind het wel leuk om in een mooi huis te wonen en heb mijn eigen appartementje ook wel leuk ingericht vind ik zelf maar ik vind het zo stom om te doen, ik word er ook helemaal zenuwachtig van omdat ik dan constant bang ben dat ik de verkeerde keuze maak ofzo… zou echt graag meedoen en me gewoon laten verrassen! En tot nu toe vind ik niet echt heel lelijk (nou misschien die ene badkamer met die houten sticker tegels)

1 like

Wij hebben ons opgegeven maar na ‘ronde 2’ nooit meer wat gehoord. Zou het wel eng vinden hoor want ben best een control freak, maar denk dat het wel goed geweest was voor mij. Zou dan wel heel hard hopen dat Roos ingeruild is voor een ander :see_no_evil:. Maargoed, het gaat toch niet door. Denk omdat we niet zwanger zijn… :crazy_face:

7 likes

Jammer!! Was wel leuk geweest om dan een kijkje achter de schermen te krijgen op het forum :joy: Alleen zou je dan echt totaal niet meer anoniem zijn :crazy_face:

4 likes

Lijkt me echt leuk om mee te doen! Ik vertrouw Bob 100% & het lijkt me heerlijk om heeeelemaaaaaal niets te hoeven sjouwen en verhuizen​:joy::clap:t2:

6 likes

Ik vraag me bij de Australische versie wel af hoe het zit met dat budget. Een budget van 735.000, een huis van 726.000 maar alsnog alles verbouwen? Nieuwe kozijnen en badkamer. Van welk geld???

1 like

Ja geen idee, dat vond ik idd ook vreemd! Zal wel heeeeeel veel spon zijn denk ik

2 likes

Bob is vanavond bij BEAU op rtl 4 voor de liefhebbers

3 likes

Interessant en leuk gezin! Eindelijk anders dan een jong en zwanger koppel.

2 likes

Ik vond dit echt een leuk stel, geen 13 in een dozijn huis met stalen deuren en gietvloer. Die warmtepomp unit in de tuin vond ik wel echt lillek, hadden ze dat niet mooi weg kunnen werken ofzo.

Was weer de laatste van het seizoen. :sob:

Helemaal mee eens! Leuk om eens een kleurrijke, meer knusse inrichting te zien.

Nu val ik ook in een zwart kopen zonder kijken gat :joy:

1 like

Nee ik moet nog kijken vanavond.

1 like

Ik ga ook vanavond kijken!

1 like

Ah ja leuk vanavond weer :grin:

1 like

Ik kijk ook vanavond.

1 like

Er staat nu op videoland toch ook weer een aflevering? Ik dacht dat vorige de laatste was met die gietvloer, maar ik zie nu echt een aflevering 3.08 klaar staan voor me.

Ahhhh yes toch wel, dan ga ik vanavond de laatste kijken en dan is het zwarte gat vallen

Is die van Pien met gietvloer al op tv geweest?

Nee

Ik vind de aflevering met het stel uit Nijmegen echt leuk.

alleen de zithoek in de woonkamer zou ik echt herindelen, zo weinig zitplekken nu!

3 likes

Klopt, en je moet staand tv kijken, want de bank etc zitten aan de andere kant. Niet helemaal praktisch dus :yum::yum:

1 like