Ik heb serieus overwogen om ons op te geven, maar dat is meer een uiting van wanhoop dan serieus (wil inrichting eigenlijk graag zelf doen en mijn vriend wil niet op tv). Ik vind dat ze, vooral met het budget, echt serieus meer voor elkaar krijgen dan dat het je alleen lukt in deze markt, waarbij je ook nog volledig ontzorgd wordt.
Eens, ik zou met zoān budget ook echt wel beter willen weten wat er met mijn geld gebeurt. Dan kan je ook echt keuzes maken. Ik had een deel van die 2 ton zelf echt anders willen uitgeven. Maar de huizen onder de vier ton die ze opknappen zijn wel echt altijd super goed aangepakt.
Seizoen 2, aflevering 6. De dag na de uitzending stond het huis op Fundaā¦
Veel plezier met kijken!
Ik vond de dynamiek tussen dit stel in deze aflevering zo ongemakkelijk. Zo overduidelijk niet op ƩƩn lijn. Kan me helemaal voorstellen wat voor gezeik je dan hebt als je ineens met een net gekocht huis zit.
Weten jullie eigenlijk of dat huis toen snel verkocht is? Ben wel benieuwd naar een hoe-is-het-nu-met!
Ik zie als laatste Wassenaar? Ben zó benieuwd naar Nijmegen, mehhhh!
Van de week oude seizoenen bingen.
Huh die aflevering uit Nijmegen stond gisteren nog wel op Videoland!? Zie nu idd dat die er niet meer opstaat. Heeel gek
Het was redelijk snel verkocht, binnen een week of 6. Maar hoe de relatie zelf gaat?
Speurneus! Nice. Tsja dat weet ik ook niet
Kijkt iemand de Australische versie? Ik kijk aflevering 4 en die vrouw kan het helemaal niet uit handen geven, ze wil perse dezelfde vloer en muurkleur als ze nu ook heeft en wordt helemaal boos als de styliste iets anders oppert. Kan echt niet wachten op de onthulling van het huis, dit wordt dramaaaaaaa
Jazeker! In aflevering 1 hebben ze 9 ton en dat is een ābeperkt budgetā, echt insane die prijzen daar.
HAHA ik ben dus een mini Sherlock Holmes, als ik iemand zoiets zie vragen ga ik direct op onderzoek uit. Uur gezocht op google maar niet gevonden. Maar⦠ik heb Roos voor je ge-dmāt en ze heeft net geantwoord! Ze heeft het gekocht bij By Loft in Bussum op de Spiegelstrat⦠Veel plezier ermee
Ha wat ontzettend lief! (Was niet voor mij maar toch)
Ik zou wel meedoen. Vind de woningen er over het algemeen goed uitzien na de opknapbeurt. Wel wat dingen die ik anders zou doen in de inrichting maar het lijkt mij wel fijn als iemand alles van je overneemt en je zelf niet zoveel hoeft te doen.
Maar goed, ik ben ook wel iemand die het af en toe fijn vind als anderen keuzes voor mij maken omdat ik er zelf niet uit kom.
Ik vind wel dat er soms echt bizar veel geld uitgegeven wordt aan de verbouwing in verhouding met de kosten van de koop van het huis.
Ik zou misschien wel mijn huis willen kopen en verbouwen via het programma maar Roos mag geen stap in mijn huis zetten. Altijd de kleur die ze je door je strot duwt (uit je comfortzone!!!), no way. En messing en koper en roze en planten overal. Nee. Ik vind het stylen van mijn huis veels te leuk om zelf te doen en ben ook totaal niet van alle woontrends die er nu zijn. Ik zou echt verdrietig zijn als ik merk dat er een wand roze zou zijn of er staat ineens een fucking palmboom in mijn huis.
Maar met het geld wat ik aan hypotheek zou kunnen krijgen zouden ze ook misschien maar een schuur of garagebox kunnen kopen
Nee dit was het huis van de allereerste aflevering van seizoen 1!
Wauw wat lief! Ik was ook op onderzoek uitgegaan maar tevergeefs⦠Toen maar een ander bloemenblousje gescoord bij de Mango. Ik woon in de buurt van Bussum dus wie weet ga ik er een keertje heen!
Edit: Ik zie op de website van By Loft ook de blouse die ze afgelopen (of die daarvoor, ik weet het niet meer) aflevering aan had: https://www.byloft.nl/kleding/tops/antik-batik-mary-blouse-xs-36/
Oh leuk prijsje ook
Echt he