Wowow dat huurhuis in Bussum is echt mooi
Inderdaad prachtig. Jammer van de binnenkant š«¢
Ik ben speciaal een videoland abonnement afgesloten om blind gekocht te kunnen kijken en hoewel ik dit jonge stel ook ongelooflijk verwend en wereldvreemd vond, vind ik dit juist wel echt leuke televisie? ![]()
(Niet als het alleen dat soort stellen zijn trouwens, beetje oprecht enthousiasme enzo ook graag)
Ik ooook, haha! Veel leuker dan de Nederlandse.
Hmm dat huis met dat stel en hun dochter Gloria, supermooi hoe ze alles zo hebben aangepast dat het toekomstbestendig voor hen is. Alleen⦠het lijkt alsof die wastafel en spiegel in die douche in gloria haar kamer gewoon op normale hoogte hangt, had dat niet wat lager gemoeten? ![]()
Ik vind het wel lame dat Daan niet ziet dat sommige meubels die die moeder heeft hartstikke mooi zijn en dat er ook wel flink waarde zit in dat soort persoonlijke spullen?? Zoals zoān eikenhoutenkast
Tenminste ik heb het eindresultaat nog niet gezien maar niet alles hoeft toch trendy
Ik verbaas me soms wel over de Belgische huizen. Een huis in een buitenwijk van Gent (geen platteland) die niet is aangesloten op het riool maar een septic tank. Met een olietank(?) in te tuin. En altijd die rare erkertjes/verandaās. Ik heb het idee dat je dat hier niet echt tegenkomt in de stad. Wel altijd super grote tuinen, dat dan weer wel (die zij dan vervolgens klein vinden haha)
@boonie ik vond dat ook jammer. Maar ik vond het überhaupt een beetje zielig want ik had het idee dat die dochter het liever wilde dan die moeder. Zij zat volgens mij prima op haar plek
Ja en dat ze er dan voor kiezen om, zelfs nadat er 70k aan budget bijkomt, die sceptic tank en putten niet weg te halen in de tuin?!?
Ik ben overigens blij dat ik Blind gekocht ze niet die saaie delen zoals het tekenen bij de notaris en de puzzeltocht doen!