Ik vind hem in Blind Gekocht veel natuurlijker en meer zichzelf, bijna alsof dat karikatuur van de regisseur van Huizenruilers moet
Ik verbaas me weer even over hoe veeleisend sommige koppels zijn: je verkoopt een rijtjeshuis voor 450 en verwacht voor ongeveer hetzelfde geld een 2x zo groot af huis vrijstaand op dezelde locatie. Hoe dan.
Ik kijk op maandag altijd én huizenruilers én blind gekocht (ja love it), maar dat verschil is dan ook zo groot. Bij huizenruilers zie je dan gewoon zoals ongeveer 60 procent van ons leeft, met plakplinten en IKEA meuk. En dan bij blind gekocht (of kopen zonder kijken) zie je die mensen mieren omdat er geen ‘room for a pony’ is of voor een andere onredelijke eis. Kan er soms echt naar van worden, voelt in t vergelijk als een soort hebberigheid soms.
Vind blind gekocht dan wel echt een stuk minder decadent dan kopen zonder kijken (not you wasmachinehok meid)
Ik kan hier echt niet tegen. Je weet donders goed dat een vrijstaand huis van 5 ton niet realistisch is. Je schrijft je in en vraagt dat desondanks toch. Dan gaan ze je met fluwelen handschoentjes aan vertellen dat het niet haalbaar is en dan ben je zwaar teleurgesteld en verongelijkt. Echt oneerlijk naar het programma toe. Je weet zelf ook écht wel dat het niet bestaat.
Wil ook wel een vrijstaand huis in de straat waar ik nu een rijwoning bezit voor hetzelfde geld. MAARJA.
Ik heb op social media een fragment gezien van die moeder en dochter en dat die moeder dan zo ondankbaar is. Wordt dan aangesproken door Sophie.
Maar in welke aflevering zit dat? Heb dit helemaal niet gezien voor m’n gevoel en dacht dat Belgie maar 1 aflevering voorloopt op NL.
Zat in het voorstukje van de aflevering van volgende week. Blijkbaar loopt België dan 2 afleveringen voor.
Maar in kopen zonder kijken worden ze wel harder aangepakt, zeker nu met dat concessiekwartiertje.
Dat was de laatste aflevering van het seizoen van vorige week hier in België. Sophie en Daan hadden volledig gelijk om ze te wijzen op hun negativiteit. Echt zure mensen, die niet beseffen hoeveel geluk dat die hebben met hun woning.
Dat co-sleeping koppel was ook zo content met hun woning. Het enige wat die wilden was een groot genoeg bed waar ze met z’n allen in konden.
Kan me alleen zooo ergeren aan dat typisch Vlaamse meid kapsel
dat was echt in het emo tijdperk in, in 2008. Zo’n hele diepe zijscheiding.
En een aparte kamer om te neuken
En o wee als de slaapkamer aan de buren grenst!
Die buren hebben hun voor het leven getraumatiseerd haha. Ik had van hln (onze sensatiekrant) wel een artikel verwacht waarin zij hun standpunt delen haha
Ja ik ben wel benieuwd wat er dan gebeurd is waarom ze zo bang zijn voor buren. Maar toen zij in het nieuwe huis gingen kijken zei ze ook iets van dat de gang en die kamer met kasten tussen de woonkamer en keuken zit dus kunnen de kindjes binnen spelen en gillen. Dus misschien ligt het probleem helemaal niet bij hun buren en zijn ze zelf de herrieschoppers
“DE BUREN VAN HET BLIND GEKOCHT-KOPPEL VERTELLEN HUN VERSIE VAN HET VERHAAL!”
Ik las dit eerst voordat ik het ging kijken en kon alleen maar daaraan denken ![]()
Ze waren wel echt heel blij.
Wat een zure wijven in de terugblik van die moeder en dochter. Niks was goed, hadden ze beter iemand anders kunnen helpen. Vooral die moeder.
Haha sorry!
Ja die vibe tussen hun was ook zo vreemd? Ik dacht echt wow ik ben zooo anders met m’n moeder
. Ik vit echt nooit zo op die manier op haar en andersom ook niet. Als ze geen moeder-dochter waren dan had ik ze aangezien voor kibbelende zussen.
Haha ja die vibe. Leek alsof ze snel aan elkaar ergeren.
Haha ik dacht precies hetzelfde. Tuurlijk kinderen zijn kinderen, maar je hebt huizen waar het oké is om te gillen, schreeuwen, met deuren te slaan en te springen op banken, kan me voorstellen dat dat voor buren nou niet bepaald fijn is. Zij leken me ergens wel zo’n gezin.
Maar daar hoort dan naar mijn idee ook een houding bij dat het je niet boeit en denkt dat iedereen lekker de tering kan krijgen. Niet eentje waarbij je stress krijgt van je buren als er weer commentaar is.
Nee dat is misschien zo, nouja we zullen het waarschijnlijk nooit weten ![]()