Die raambekleding lijkt wel van dat riet op een rol wat je bij Xenos kocht voor je 1e studentenkamer.
Zijn giechel is ook meteen weer terug
En weer geen kasten waar je iets van spul in kwijt kunt.
We kijken hier een week vooruit (videoland) dus zat echt te graven welke aflevering er nu op TV is. Maar ik lees jouw comment en weet het weer :â)
DAT IS TOCH GEEN GEZINSBANK :â)? Snapte daar echt niks vanâŠ
Mijn schoonzus is recent verhuisd en ze heeft een betonlook vloer. Ik dacht serieus dat de vloer nog niet af was, vond het zo gek en alles behalve mooi. Het is dat mijn vriend vertelde dat de vloer zo hoort
Oh sjit ik zag jullie comments en ik was te laat met inschakelen, dus ik dacht meteen Videoland aanzetten⊠kijk ik dus een andere aflevering, die van volgende week. -_-
Hoe dan ook, fakking irritant stel weer idd (dat vanavond op tv was). Ik haat die yuppen/mensen die net komen kijken in het leven. Daâs volgende week anders. Maar Bob durft m aan. #spoiler
Ik neem aan dat Roos de echte datum gebruikte op de deur in de nieuwste aflevering op Videoland, want daar stond 26-11-2020, wat dan de datum van onthullen was. Ik vond het namelijk grappig dat Bob redelijk gedetailleerd zei âmensen vergeten hoeveel arbeid kostâ: waarschijnlijk nav de aflevering over Wassenaar waarbij mensen zich afvroegen waar die 180k heen ging, die is toch 23-11 uitgezonden?
Hoe dan ook, by far de leukste aflevering; leuke mensen, sfeervol huis en eindelijk investeringen in duurzaamheid
Alex en Pien wilden toch een extra slaapkamer? Maar volgens mij hebben we ze nu nog steeds twee slaapkakmers want de derde is gebruikt voor de badkamer.
Er is wel de niet afgemaakte zolder natuurlijk.
Zijn standaard zinnetje haha love it
En Martijn zei aan het eind dat ze voor het volgend seizoen een nieuwe bingo kaart gingen gebruiken
Hahaha ik wilde het net typen. Hurrrlakke sneer.
Vroeger presenteerde Martijn altijd âin Holland staat een huisâ, dan gingen de buren elkaars huis verbouwen en dan kreeg één buur een lellike saloon in de woonkamer en de andere een mooie nieuwe inrichting. Was echt mijn favo show. Elke keer bij dit programma moet ik hier weer aan terug denken.
Haha jaaa en het was soms gewoon zooo kut, een enorme zandbak in je slaapkamer⊠je had ook de spin-off âin Holland staat een tuinâ
Overigens was Martijn toen ook al een en al monotoon sarcasme
Ik wil graag geadopteerd worden door Bob aub. Die man heeft zoân sympathieke uitstraling, ik ben echt fan van hem
Ik vraag me dus af he. Hoe gaat de hypotheek op zoân pand dan? Want dan moet je te horen krijgen wat de hypotheek wordt, er moet worden getaxeerd (zeker ook met waarde na Bob) dus kan het me oprecht niet voorstellen dat de lui tegen die tijd niet weten voor welk bedrag het is gekocht??? Want je mag niet zomaar je shit bij die Alex inleveren en dat hij dan ook maar even je hypotheek regelt, dat is niet toegestaan.
En stel dat huis in Wassenaar, Bob verbouwt voor 180K maar de meerwaarde van verbouwing is zelden 100%. Dat kun je dan niet meefinancieren. Ik zit me hier al te lang over op te vreten XD.
Dit is wel eens geweest, weet niet meer of het dit seizoen was⊠maar toen was er extreem overgenomen (wss ook nodig) en moest er dus meteen al eigen geld bij voor de koop omdat dr taxatie niet aan dat bedrag kwam ofzo. Dat wisten de kopers idd wel. Want die waren toen in beeld en zeiden iets van dat ze bij passeren bij de notaris geschrokken waren omdat dr kennelijk zo extreem overboden was. Dat het dan minimaal 40K moest zijn ofzo. En dat ze nu dus wel echt bang werden.
Edit. Maar heel veel stellen brengen overwaarde van vorige woning mee. Dat kan zo een ton zijn, of 2. Die kan je daar voor gebruiken, plus spaargeldâŠ
Nou de meeste starters nemen geen ton of 2 mee over. Hoewel die uit Wassenaar mss wel XD of dat stel uit Amsterdam. Maar er zijn ook wel vaker starters die er maar niet tussenkomen. Kan het me gewoon niet voorstellen dat er een bank is die jou een hypotheek verstrekt zonder dat jijzelf de taxatie hebt bekeken bijv. En dan weet je dus wat er verbouwd gaat worden. Als er banken zijn die dat wel doen dan voldoen ze zeker niet aan hun zorgplicht
Ja dit verbaasde mij ook zo! Het geld is nu op dus de zolder kunnen ze ook nog niet verbouwen. Het plafond leek ook erg laag op zolder. Bob benoemde wel even de extra vierkante meters, maar dat zit m dan alleen in de benedenverdieping. Ik zou zelf wel een beetje balen achteraf, want de grootste reden om te verhuizen was voor hun extra ruimte boven geloof ik (en een vaatwasser).
Oh dit was fantastisch! Ik herinner mij nog mensen die een tropische slaapkamer met water als slaapkamervloer kregen. En andere mensen een woonkamer met als thema âcircusâ terwijl ze bij de buren een supermooie kamer hadden gemaakt
Als ik meedeed aan het programma had ik na die autorij route alle mogelijke huizen opgezocht op funda en bekeken wat het kostte, wat er nog in zou moeten en hoe het eruit zou zien. Ik kan me niet voorstellen dat die mensen die meedoen aan dit programma geen rondje funda doen na die route met de auto