Haha ik snap de haat echt niet, ik vind dit echt super leuke mensen!
Volgens mij weten ze wel voor welk bedrag het is aangekocht. Niet op het moment van de puzzeltocht en eerste keer huis zien (dat vindt binnen de drie dagen bedenktijd plaats), maar wel daarna. Kan me inderdaad niet voorstellen dat je financiering rond krijgt zonder te weten hoe en wat. Al denk ik dat veel zelf gefinancierd wordt. Zoals die 180k bij het Wassenaar stel. De meeste stellen uit dit seizoen kwamen uit een eigen woning in de crisis gekocht in een grote stad. Dan is 100k overwaarde hebben niet eens zo heel raar. Het verbaast me ook steeds enorm hoe makkelijk er 10-20-30k extra geregeld wordt.
Nouja als je een huis koopt van 450 wat teringoud is en je pompt er 180k wordt de waarde mss wel 100-120k meer dan de 450 waarvoor je het kocht, dus dat zou je altijd kunnen financieren. Maar vind het jammer dat ze dat stuk niet laten zien XD.
Ook bij die Australische versie, daar is het met hypotheken sowieso weer heel anders. Moet je echt dikkkkke deposits doen. Maar daar lijkt minder spon te zijn (behalve smeg) iig met de bouwmaterialen etc. Hoe fixen ze dat daar?!
Ik herinner vooral die doorzichtige pijp in de keuken waar de wc door heen spoelde.
Nee meen je niet? Is dat echt? Zag je dus echt de uitwerpselen stromen?
Het was zelfs een zin waard in de wiki haha
Ja of diegene die van paarden/western hield en toen een saloon in de woonkamer kreeg incl hooi als vloer en een Shetlander
In Holland staat een huis staat niet op videoland he? Echt een gemiste kans eigenlijk, lijkt me echt leuk om terug te kijken.
Dat is ook precies wat ik nog op mijn netvlies gebrand heb staan
Er was ook een aflevering dat ze precies hetzelfde gingen doen bij allebei de huizen!
En een iglo van piepschuim waar het bed in stond in de slaapkamer.
En eentje waar de woonkamer een soort camping was geworden (met een tent of misschien zelfs caravan erin)
Ohjaaa echt zo bizar en smerig was dat hahah, kan me echt nog goed herinneren dat die onthullingen echt spannend waren
Oke de eerste vijf minuten vond ik het stel nog normaal overkomen, maar vanaf het moment dat Martijn binnen komt wandelen, vervalt die illusie wel. Kan die Alex ook even stoppen met giechelen als een schoolmeisje. Hij lacht ook telkens om wat hij zelf zegt.
Hopelijk in het nieuwe seizoen ook eens mensen die opzoek zijn naar een (nieuwbouw) appartement. Lijkt me ook leuk! Oh wat zou ik graag in een appartement op grote hoogte wonen, uitkijkend over de stad of water.
Ja inderdaad! Zowel een ânormaalâ appartement zoals jij noemt, maar ik zou ook wel graag een super groot luxe penthouse willen zien haha. Of juist iemand die alleen is, eentje die net aan een eenkamerappartement kan komen, en een die een mega zak geld heeft om wat voor reden dan ook. Maar in ieder geval wat meer variatie dan jonge gezinnen, zwanger, jaren 30 woning etc.
Nou als onze huizenzoektocht door blijft gaan zoals nu, geef ik me lachend op voor volgend seizoen.
edit: wel wit en hetero maar geen bebe
Ja!! Ik hoop meer diverse woonwensen en ook diverse kopers!
Ja idd, het is ook enorm wit en hetero allemaal.
Ja en iemand die niet in de stad wil wonen! Lekker een stel dat een beetje op het platteland wil wonen lijkt me leuk
Er komen sowieso nog twee seizoenen, en ze willen zelf ook graag wat diverser/andere woonwensen:
In die nieuwe afleveringen wil Martijn de boel echter wel een klein beetje opschudden. Hij is namelijk op zoek naar mensen die eens âeen ander soort huis willenâ en ânet iets avontuurlijker in het leven staanâ. De hoop is dat we daardoor âverbouwingen te zien krijgen, die heel anders zijnâ.