Ik ben ook wel toe aan eens iets anders dan jonge gezinnen of koppels die een huis willen kopen. Een alleenstaande die een huis wil kopen lijkt me leuk om eens iets te zien, juist voor die groep is een woning kopen nog lastiger. En qua styling ook gewoon een keer iets totaal anders, het komt eigenlijk allemaal wel een beetje op hetzelfde neer.
Haha dat herken ik wel hoor! Ik ben dit programma gaan kijken op het moment dat mijn vriend en ik op zoek gingen naar een koophuis, die herkenbaarheid maakte het voor mij extra leuk
Ja ik ook. Gewoon even wat anders zou wel leuk zijn inderdaad! Andere gezinssamenstelling, inrichting of huis.
Ik ben zelf alleen dus dat lijkt me ook wel eens leuk om te zien. Al wordt het voor mij iedere keer dat ik op Funda kijk, duidelijker dat ik niet alleen iets kan kopen. Ja een garage, maar daar houdt het bij op.
Daar legt Bob gewoon een visgraatvloer in en een stalen deur en je bent good to go!
Ik ben zelf alleenstaand en heb erover nagedacht me op te geven maar is het idee van het programma niet ook dat ze de knoop komen doorhakken omdat je er samen niet uit komt? Omdat je het niet eens bent over de locatie, de stijl, bijvoorbeeld. In je eentje heb je dat dilemma natuurlijk niet, dan gaat het puur om de overspannen huizenmarkt waardoor je er niet tussenkomt denk ik
Ik denk dat alleen ook prima kan. In veel afleveringen gaat het over dat je tegenwoordig zo snel moet beslissen, dat is alleen niet anders. Of dat je geen klushuis wilt kopen, terwijl ze dat ik het programma wel doen.
Ja ben ik het ook mee eens, maar volgens mij is dat van origine niet de insteek van het programma, dat bedoel ik. Ik heb het idee dat in de eerste 2 seizoenen de nadruk meer lag op âwe komen er samen niet uitâ
Om mijn kopen zonder kijken dip tegen de gaan ben ik nu op Videoland begonnen aan Voor hetzelfde geld. Vorig jaar ook op tv geweest, maar kijkt ook wel lekker weg in dezelfde categorie (lekker binnen loeren bij huizen)
Jaaa dat is ook een leuk programma!
En dan juist geeeen mensen die de stad in willen
Zijn dat die 2 uit omgeving alkmaar/Heiloo? Als ik het me goed herinner was die vrouw blond?
Ik ga nu aan âBuying it blindâ USA beginnen!
Ohja die kan ik me nog wel herinneren idd!
die hadden zich uiteindelijk teruggetrokken omdat het niet te doen was toch?
Waaaar kijk je die?
Op vijf.be, weet niet of je dat in Nederland ook kunt kijken?
Eén huis per aflevering!
Ik vind het wel leuk dat het deze week een middelbaar stel was, weer eens anders. Ik snap alleen niet dat je zoân lange wensenlijst heb, al lange tijd zoekt en dan niet snapt dat dat niet lukt. Vooral die vrouw had veel commentaar op potentiele huizen vond ik.
Ik kijk de epi met het stel uit Nijmegen. Erger me kapot aan die man. Zin om de aflevering te skippen.
Edit: ik ben in dit topic aan het terugscrollen geslagen en ik zie dat jullie er hetzelfde over denken hahhahaha
Edit 2: ze doen ook lekker denigrerend over wonen âin een flatjeâ
verzin een bijschrift
âIk durf het wel aanâ