Niet pre-corona. Dacht deze ontknoping oktober of zoiets.
Ja precies, er wordt wel een poging gedaan tot afstand houden (door āde crewā) en bij de helft van de beelden ook niet hoor, staat Martijn zo op iedereen te creepen
Ja kan toch bijna niet anders?! Echt dat patroon waarin vloerverwarming wordt gelegdā¦
Huis is mid-mei verkocht. 7 maanden brengt je naar mid december. Ik denk dat de oplevering zeer recent is opgenomen. Daarom ook de laatste in de reeks?
Aha ja toch wel vol tijdens Corona
- ik vind het wel knap dat die styliste de gave heeft om alles er zo goedkoop uit te laten zien, Bob levert het zo prachtig aan, was wel merkbaar dat het geld in andere zaken was gaan zitten. Zou de inrichting ook spon zijn?
Bedoel je die bamboe rolgordijnen? Daar verbaas ik me ook elke keer over. Ik denk dat ze dat doet omdat ze geen budget heeft voor goede raambekleding⦠Maar vind dat zo skeer van die xenos rolgordijnen die dingen zijn ook een drama in gebruik. Ze hangt er dan zo 3 of 4 naast elkaar, dan moet je dus echt lopen klooien om ze op gelijke hoogte te krijgen. Past zo niet bij zoān fancy koophuis
Vond ik ook! En hoe blij mensen er dan mee zijn, vind ik echt heerlijk om te kijken. Zoān grote woonkeuken met glazen pui is echt mijn woondroom, maar zo duurrrš Bob heeft het hokerige beneden weer goed ruimtelijk gemaakt vind ik.
Die kerel leek zo veel op Giel Beelen.
En de leeftijd van die vrouw was idd heel moeilijk in te schatten (dit las ik hier ergens en de hele afl bleef ik erop gefocust )
Ik ga Bob wel missen hoor, hoop dat het volgende seizoen snel komt!
Zou jij mee durven doen aan kopen zonder kijken?
- Ja!
- Misschien
- Zeker niet
0 stemmers
Ik heb echt een groot vertrouwen in Bob.
Misschien wel, maar ik wil geen lelikke trap of keuken van een geforceerde sponsor.
Zou hem wel aandurven, maar niet doen
Ik ook! Alleen niet in Alex. Heb nogal veel eisen qua omgeving, aka ik wil maar in 1 stad wonen en veel wijken uitgesloten.
Ik wil GEEN houttegels please
ook niet in de keuken
Ik vind Alex ook niet sterk.
Ja ben wel echt teleurgesteld dat hij niet kan toveren joh
Maar even serieus, veel mensen stellen toch absurde eisen en kunnen daardoor niets vinden? Zoals die lui hiervoor: vrijstaand, 5 min van station en uitzicht op weiland, ruimte voor 3 kinderen + een werkkamer. Wat wil je dat Alex doet?
Ja 100%. Mensen hebben vaak zeer onrealistische eisen. Hij doet natuurlijk wat hij kan, maar Bob maakt het programma. Bob kan zelfs van een garagebox een luxe woning maken incl. zwarte pui, zonnepanelen en een stalen garagedeur. En vergeet de visgraatvloer niet. Die komen extra mooi uit in een garagebox.
Ik zou wel mee willen doen, maar heb dan ook niet zoveel te verliezen. Als ik het niets vind, verkoop ik het huis weer en blijf ik in mn (huur) appartement.