Zeker!! Als ik een fatsoenlijke hypotheek had kunnen krijgen haha
Dat zei ik ook meteen! Die zolder lijkt niet nageïsoleerd? Waaaarom zou je dat niet doen als je wel een warmtepomp+zonnepanelen gaat installeren? Heel vreemd.
Bij dat kantoortje in de tuin kon ik alleen maar denken aan al die keren dat je door de regen en kou naar binnen moet voor wc en water/koffie/thee. Brrr.
Ik denk dat je met 2/3 kinderen en een thuiswerkplek beter af was geweest in een minder karakteristiek, maar wel groter huis. Maar ja, gelukkig ben ik deze bewoners niet, want zo’n houtlook keuken met matchend houtlook blad zou ik ook slecht trekken
Love dit programma. Ik heb seizoen 1 aflevering 2 en seizoen 2 aflevering 6 gisteren terug gekeken omdat ik hier las dat dat aanraders zijn, leuke afleveringen! Bob zei toen alleen nog niet dat ie hem wel aandurfde Zijn er nog andere oude afleveringen die aanraders zijn?
Videoland!
Haha ja helemaal met je eens. Ooit wordt een warmtepomp misschien een goed idee, maar zeker bij een huis als dit is het echt weggegooid geld. Duurzaam voor de bühne
Was het niet een afzuigsysteem in het fornuis? Dat hebben wij ook.
En @Ridder hier ook een zwarte pui, visgraat en zwarte keuken aanwezig
Volgens mij zat er geen afzuiging in de kookplaat.
Oh excuus!
Weet iemand nog wel stel het huis meteen weer te koop zette? Ben seizoen 1 en 2 aan het bingen.
Haarlem!
Die met Ferdinant en Joeke?
Nee Jeffrey en Diana. Seizoen 2 aflevering 6. Toevallig gister gekeken maar was best saai (hoopte op drama). Ze gingen ‘t huis wel gelijk weer in de verkoop doen
Ik snap trouwens niet waarom je meedoet als je zóveel eisen hebt
Ik had gister de aflevering terug gekeken van oudere stel die een bungalow zochte en halverwege stopte, wat waren die negatief ingesteld zeg…
Welke was dit ook weer?
Seizoen 2, aflevering 2. Carla en Fred uit Alkmaar waren dat.
Hier ook terug aan het kijken, S1E2 in Heerenveen was ook mooi. Mijn vriend is ook Fries en ging stuk om het bekoelde enthousiasme.
Hier ook seizoen 1 teruggekeken, net met Mella en Echelle (?) die 2 maanden wachten al zat waren!
Da’s toch de reden dat ze het zelf niet kunnen.
ik kijk nu terug via videoland echt een leuk programma maar ik vind er echt een boel verwende stellen tussen zitten eigenlijk. Punten van kritiek vind ik soms echt belachelijk.
Ja vond ik ook! En sommigen hebben niet door dat ze met hun budget geen huis kunnen vinden dat aan hun voorwaarden kan voldoen.
En vaak willen ze een jaren 30 woning. Komen ze binnen: dit ziet er wel oud uit he.