Kopen zonder kijken

Aflevering Assendelft: was groen hun lievelingskleur haha? ALLES groen. Zolder inclusief plafond haha. Ook niet licht groen ofzo :sweat_smile:

3 likes

Aaahw ik vind dit stel uit afl 2 echt superleuk!

5 likes

Super leuk! Hele fijne energie en zo dankbaar.

1 like

Vond dit echt een hele leuke aflevering. Super leuk koppel ook, en ook gewoon realistisch ofzo. Verbaas me er wel steeds weer over wat ze wel niet kunnen verbouwen met zo’n klein budget

En haha valt het jullie ook op dat Bob altijd de afmeting van bepaalde producten benoemd? Dan praat Roos over de groene badkamertegels en dan zegt Bob: ‘Oh is dat de 7.5 x 10 tegel?’ En even later: ‘Dat is zeker die wastafel van 1,5 meter’. Vooral als je erop gaat letten, lig echt dubbel

20 likes

Hahahahahaha ik kwam ook om dit te zeggen
“120 badkamermeubel hè?”

3 likes

Ik! me erop verheugd live te kijken met jullie :joy::raising_hand_woman:

1 like

Ik kijk live! Lijkt echt alsof iedereen al vooruit gekeken heeft.

1 like

Scheelt gewoon zoveel reclames :upside_down_face:

6 likes

Jaa snap ik! Heb zelf geen Videoland haha. Maar vaak neem ik afleveringen op en dan kijk ik ze later terug. Lekker de reclames doorspoelen!

Ik voel een hele rare spanning tussen deze mensen?? Niet zo gezellig ofzo

Ik kijk ook live! Ik heb wel alle spoilers al gelezen dus verheug me er al op :joy:

1 like

Ik kijk ook! Heel benieuwd hoe dit gaat verlopen.

1 like

Ik snap nooit dat mensen hele specifieke eisen (nu dat bad) hebben terwijl ze al maanden zoeken en dus merken dat het super lastig is & de woningmarkt oververhit is? Hoe realistisch ben je dan.

1 like

Lijkt ook echt alsof die vrouw haar lach in moet houden. En hij kijkt alleen maar boos want hij wil een bad.

Ik zou een beetje diversiteit in de stellen wel leuk vinden. Het is altijd een stel waarvan de vrouw net zwanger is van de tweede. Een keer mensen van kleur, een gay koppel of een single persoon zou wel leuk zijn. Je gaat mij niet vertellen dat die mensen zich niet aanmelden.

12 likes

Ik vroeg me dit ook al af :joy:

1 like

Heerlijk concept lijkt me dit!

2 likes

Ja of een b&b ervan maken @Oprah dan kan Art ook bij je langskomen

2 likes

ER IS GEEN WC DAT KAN NIET!!

6 likes

Heeft hij eindelijk z’n bad, blijkt een wc toch belangrijker te zijn :slightly_smiling_face: Dat heeft hij niet tegen Alex gezegd!!

5 likes