Kopen zonder kijken

Zo, ben weer bij! 3.8 en 4.1 net gekeken en vond bij beiden het resultaat echt mooi, echt zo chill om te kijken dit. Vind alleen dat rondje langs de huizen, die speurtoch, altijd wat minder boeiend om te kijken

Miste wel de signature-aapjes van Roos in het interieur haha.

1 like

De speurtocht sla ik altijd over…

2 likes

Ik snapte bij 3.8 niet helemaal dat de badkamer in een van de kleine kamertjes kwam. Ze gingen ten slotte verhuizen omdat ze een extra slaapkamer wilden, toch? En nu waren er maar 2 slaapkamers op de 1e… wel de zolder als toekomstige slaapkamer maar die was nog onaf omdat daar geen budget voor was. Bovendien lijkt me slapen op een andere verdieping dan je kleine kinderen/baby ook niet ideaal

Maar heb de deelnemers niet gehoord hierover, dus blijkbaar was t geen punt…

1 like

Verbaasde mij daar ook over. Ik had eerst de 1ste aflevering gezien van seizoen 4 over dat bad :sweat_smile: dus was nu verbaast dat er een bad in de badkamer zat, terwijl ik de kopers niet hoorde zeggen dat ze persƩ een bad wilde (of ik heb het gemist?). Ik had dan ook een kleinere badkamer verwacht met een mooie douche.

Maar goed dat komt dus vooral doordat ik de nieuwste aflevering op videoland keek en daarna pas die op tv haha :sweat_smile:

1 like

Ja haha what was that about :joy:

Ik heb net die aflevering gekeken met de mensen die in het poppenhuisje in Utrecht woonden. In ieder geval niet die met de man die graag het bad wil, geen idee waar ik die nu weer kan vinden.

Maar serieus wat hebben ze dat nieuwe huis goed opgeknapt. Sta er elke keer weer van te kijken. Zou nooit durven meedoen maar als je ziet wat er telkens toch weer gedaan wordt, het wordt altijd prachtig en mega creatieve oplossingen ook vaak.

5 likes

Haha dit is wel een goede omschrijving idd. Vond het wel echt leuk ingericht, maar jeetje met z’n drieeen wel pittig lijkt me.
Was trouwens nog wel benieuwd naar wat voor soort zzp-werk ze deden, maar het bleef bij de werkomschrijving ā€œzzpā€ :joy:

1 like

Huh, hier hebben ze het uitgebreid over gehad toch? Uiteindelijk zaten juist alle slaapkamers op de eerste omdat zij expliciet had gezegd dat ze dat heel belangrijk vond. Ze bedankten Bob extra nog dat hij zo goed geluisterd had :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh oeps, ik snap er echt niks meer van. Want bij die aflevering met dat bad waar ik het over heb staat op Videoland weer 6 september. Weird, okƩ never mind :grinning_face_with_smiling_eyes:

Lol heel Videoland van de leg

Maar tis eigenlijk heel simpel jongens. Er zijn maandag 2 nieuwe afleveringen online gekomen. Eentje (koppel Utrecht) is geplaatst bij seizoen 3, aflevering 8. En eentje (koppel Assendelft) bij seizoen 4, aflevering 1.

Dan denk ik dat ze a.s. maandag dus die aflevering van Assendelft uitzenden op tv. En dan komt aflevering 2 nieuw op Videoland

12 likes

Bedankt voor de samenvatting :smiley: haha

Haha top nu begrijp ik het weer! Kijk al uit naar de Assendelft Aflevering🄳 (heb geen Videoland, kijk via ziggo)

Hahaha

19 likes

In aanvulling: aflevering 8 seizoen 3 was denk ik nog gepland voor vorig jaar en had allang uitgezonden moeten zijn (want ze waren al eind 2019 begonnen met de eerste gesprekken :exploding_head:), maar alles duurde te lang dus toen hebben ze hem maar doorgeschoven naar dit seizoen. Alleen bij Videoland dachten ze: seizoen heeft 8 afleveringen, doeiii

3 likes

Oooo die vrouw zat ook echt in mijn allergie

4 likes

Haha nee echt he. Mijn vriend zei ook al: ā€œwat zijn dit voor mensen, waarom kijken ze er niet doorheen?ā€ Zoals wat die vent al zei over de tegels in de voortuin (???) op funda. Maar zij kunnen dat niet zo goed, denk ik. Lijkt me idd echt heel lastig om dan een huis met dit budget te vinden zelf.

Edit: makkelijk praten wel als ik niet zelf 4 ton neerleg voor een huis wat ik nog nooit gezien heb natuurlijk haha

1 like

Haha echt? Ik vond dit een super leuk en lief stel! Echt 0 irritatie haha.

1 like

Oh nee ik werd ook gek van die vent!
Gelukkig draaiden ze uiteindelijk wel bij en waren ze oprecht blij met het huis. Maar in het begin waren ze totaal niet realistisch en vond ik ze heel irritant.

3 likes

Ik denk dat die scenes ook wel een beetje aangedikt zijn hoor :stuck_out_tongue: Ze moeten natuurlijk op camera even doen alsof ze op Funda kijken en niks vinden waar ze het beide over eens zijn haha

Oh wel leuk dat dat er ook opstaat! Is het een aanrader?

1 like

Australie heb ik begin dit jaar ook gekeken, ook zo anders en leuk!