Kopen zonder kijken

Heb net de aflevering van volgende week opgestart. Stel heeft een budget van 365k en willen toch wel het liefst in Amsterdam centrum blijven. Ja dat wil ik ook wel vriendin.
En een hele waslijst die ze op memo’s hebben geschreven, je ziet Alex zijn wenkbrauwen met elke memo waar ze mee aankomen verder optrekken :joy:

7 likes

Ik ga nu al heel slecht op die niet-Urk vrouw

Ik vind het zo zielig voor die andere vrouw die helemaal Urk fan 4 life is haha.

6 likes

Hahaha ik zou sowieso mijn droomhuis bouwen in de Sims en dat aan Alex en Bob laten zien😂

7 likes

Ik hou echt van die Almere vinex, heerlijk

1 like

haha ik denk oprecht dat ze geen goed beeld hebben van Almere? Alles ziet er zo uit

3 likes

Gelijk relatiecrisis

Hahah omg als je niet door witte muren heen kan kijken dan snap ik dat het niet lukt om zelf een huis te kopen

11 likes

Ja en Bob gaat er sowieso iets moois van maken

Ik snap wel waarom deze mensen geen huis kunnen vinden want als je niet door de kleur en meubels heen kunt kijken dan wordt het lastig.

2 likes

Haha maar ik mag toch hopen dat ie geen bad in de werkkamer doet, lekker met een bad op de achtergrond zoomen

1 like

Wij gaan nu de vooruit kijk aflevering kijken.
M’n man als ik Videoland aanklik: “ja? Durf je ‘m aan” :joy:

7 likes

Heel benieuwd naar de bad-kamer

2 likes

Oke ik wil ook zo’n kamer

1 like

Maar álles groen? Wel heftig

Hoe kan je met zijn tweeën in dit kleine bad

2 likes

Snap ik ook echt niet, doe dan een groter bad, je hebt toch die hele kamer!!

1 like

Zouden ze eigenlijk zelf ook nog mogen kijken naar woningen? Stel dat er iets onderhands voorbij komt ofzo :sweat_smile:

Ik vind het allemaal heel mwah, die woonkamer is wel mooi maar boven niet

Ik vind die grote, plastic kreeft zo random op de eettafel

4 likes