Samenvatting
Die 10 meter, pffff waarom zo moeilijk doen. Volgens mij snappen die mensen er helemaal niets van.
Die 10 meter, pffff waarom zo moeilijk doen. Volgens mij snappen die mensen er helemaal niets van.
Haha ik vond het ook star, maar ik begrijp ze wel. Onze huidige woonkamer is ook 10 meter lang en als je dan naar relatief nieuwe gezinswoningen gaat kijken voelt alles klein aan. Dan ga je ruim groter wonen, maar er in de woonkamer makkelijk 10m2 op achteruit. Vooral als je wel fors meer gaat betalen is dat zuur.
Hahaha okeeeee maar wel een keer wat anders!
Hahaha
-de manier waarop zij Pascal uitspreekt
-ze gaan in de straat zelf verhuizen
Haha ik ga helemaal stuk om de âgeen vergeelde stopcontactenâ op de PowerPoint
ik vind het echt heel lelijk
een soort crematorium dit huisđ
Haha ik kijk nu het Rotterdamse stel aflevering! Is zij echt maar 19?
Ik vind het wel cute vooral die zolder en dat washok ergggg leuk. Vind het wel echt irritant hoe Martijn aan het begin aan het praten is over hoe snel ze zwanger was. Echt beetje denigrerend. En ook over dat ze elkaar kennen via fb. Boeie, als ze het toch leuk hebbenâŠ
Nee 25 en hij 41 volgens mij!
Ohhhh dan snap ik het wel beter.
Okay snap wel waarom vele hier op hem ging haten.
Ah bah hij kriebelt ook echt! Bahhh
Hahaha ja best wel akward.
Ik zit nu de Rotterdam aflevering te kijken en krijg echt nare vibes van dat klef en kriebel stel met dat gefrunnik aan elkaar. (Maar dat kan misschien komen doordat ik zelf totaal niet zo ben )
Waar wonen ze in Rdam komt mij zo bekend voor maar kan de vinger er niet op leggen.
Het leek dicht bij het witte dorp. Maar geen idee of dat klopt haha
Ik loop iets achter met de aflevering maar waarom is het met die speurtocht altijd zo dat de man rijd?
Nou 100.00 kusjes verder zijn we er!
Haha.
Ik ben wel zo. Maar ik word gek van die 2. Als ik op tv zou zijn zou ik me daar wel meer bewust van zijn hahah
Ze zijn wel blij!