Kopen zonder kijken

Mijn man zit ook in de IT, en heeft echt maar 1 droom: alles Domotica :joy:
De lampen dimbaar, deurbel, oven, wasmachine, koelkast, lichten aan als je de trap op loopt of uit als de deur sluit, alles kunnen roepen naar Google.

Maar ik haat het :joy:

2 likes

Er zijn wel minder mensen zwanger? Of verwar ik dat nou met het seizoen daarvoor. Who can tell the difference anyway.

2 likes

Is die buurt van de laatste aflevering echt zo kindonvriendelijk of willen ze gewoon in een yuppenbuurt wonen? Ziet er imo ogen best gezellig uit namelijk. (Ik kom daar niet uit de buurt trouwens dus geen idee.)

Tja ik denk dat de gemiddelde witte hooggeleide yup zich daar niet op de lange termijn ziet wonen. Over een paar jaar gentrificeert Rotterdam-Zuid natuurlijk wel dus vanaf dat moment wordt het vast leuk en hip 🥲

1 like

Waarom kriebelt hij haar de hele tijd

1 like

Waar zien jullle dit? Videoland ? Of op tv?

1 like

Videoland!

Hé jammer ik mis die rotterdammers .

1 like

Nee biologen zijn leuk

:kissing_heart:

Ja en zij is krimpenaar en ze belanden in Krimpendegekste

2 likes

Haha ja hallo rotterdammer hier! Wil weten waar ze niet dood gevonden willen worden.

Volgens mij Charlois!

Hillie vonden ze op zich wel leuk @Broodrooster

1 like

Was Oud-Mathenesse!

1 like

Haha bij kopen zonder kijken?

Zij komt daar vandaan. Ik ken haar ook van gezicht :sweat_smile:. Ik vond dat kleffe gedoe ook irritant. En ik vond hun budget ook irritant (lees: jaloersmakend) en dan ook nog snel een bruiloft er tegen aan kunnen gooien.

1 like

Hahaha ik kwam dit tegen op Facebook
“ Neemt u maar snel een kijkje voordat een of andere onverlaat de ziel volledig uit dit huis trekt met een sloophamer en klikpvc.”

Lol. Hoi Bob & Roos

2 likes

Oooh ik vind dit echt prachtig! Zou wat vloeren vervangen en de keuken moderniseren maar verder vooral zo laten

hahaha wauw. Ik was al aan het schrijven dat ik de voorbereiding van dit stel helemaal top vond. Helder, duidelijk etc. Toen kwam hun budget…

Spoiler concessies

Vind het wel echt sneu steeds die concessie gesprekken. De teleurstelling ook

1 like

Ik zet het net aan ben heel benieuwd!