Ja dat is waar natuurlijk! Ik hoop het echt heel erg
Ik lach weer hardop om deze video
Dit is ook wel leuk om te zien. Alleen niet de comments lezen arme Roos wat krijgt die ook een bak schijt over zich heen he? Ik vind haar heel leuk.
Wat leuk! Vooral dat niet al het karakter direct uit een huis wordt gesloopt. Vind vooral die keuken echt top
Ik ken dat hele programma niet maar wat een leuke vrouw en een tof huis. Verfrissend hoe zij haar huis heeft ingericht en haar kijk op inrichten.
Ah wat een leuk filmpje! Ik vind haar echt een leuk mens en wat heeft ze een gezellig huis zeg. Leuk dat ze oude ‘gekke’ dingetjes in het huis heeft bewaard zoals die muur met circuspaarden. Mijn eigen huis is nogal veilig en nu wil ik ineens ook zo’n huis haha.
Wat een geweldig huis!
Ik heb nu vrijwel geen kleur in huis (alleen mijn planten, bloemen en kussens op de bank hebben kleur) maar als ik ooit een andere, kleuriger wil dan wil ik Roos die mij komt helpen met inrichtingen ik vind haar stijl echt tof.
Een stel van 26 die op zoek zijn naar het tweede koophuis en zonder overwaarde al een budget hebben van 4 ton. Ik: 🥲🥲🥲
Ik kijk de aflevering van Papendrecht. Best leuk geworden. De keuken is wat mij betreft nog steeds vreselijk. Maar het is wel goed opgelost. Leuke mensen ook!
Hij maakt alle gesprekken ook zo ontzettend ongemakkelijk.
Bij dat griekse stel (deze week op tv) deed hij hier heel dom over. Zegt hij ineens uit het niets “ja koffie zou wel lekker zijn…” dus die meid gaat dat pakken. Zegt hij “oh sta jij nu snel op?” Heel raar was het in ieder geval, beetje aso ook de manier waarop hij koffie “vroeg” (commandeerde)
Apeldoorn
Wat een vervelende mensen
en wat een lelijke vloer in de woonkamer
Echt heel schaamteloos inderdaad. Als het niet wordt aangeboden dan zeg je ‘zullen we met een kopje koffie even eea bespreken?’
Hoe Bob beweegt is echt something else bij die bezichtigingen, hij loopt echt zo haastig en elegant én effectief dat hele huis te scannen.
Lijkt me echt zo kut als je buren opeens zo’n dakkapel plaatsen en dan zo je tuin inkijken, doei privacy
hahahah iedere aflevering ben ik weer helemaal onder de indruk hoe hij daar als een razende door dat huis heen gaat maar wel heel elegant blijft
Ja en hij heeft ook nog tijd om een goede “denk” pose aan te nemen in elke kamer, echt een gave.
Moet dan aan mijn vriend denken die als we een huis gingen bezichtigen als een bezetene op de muren ging kloppen en ik daar helemaal ongemakkelijk van werd. Absoluut geen Bob bij een bezichtiging.
Wow er gaan nog sowieso TWEE seizoenen komen
en ze zoeken nog mensen! ik heb net een huis maar had een half jaar geleden zo meegedaan