Kopen zonder kijken

Lillek

Wat een tegenvaller die laatste aflevering zeg. Ik vind die vloer echt niks (laminaat ook) en ik word niet happy van slapen onder zo’n schuine wand. Maar gelukkig is dat koppel heel blij.

Je merkt wel echt de ontwikkeling op de woningmarkt bij dit programma. Er kan gewoon steeds minder met prima budgetten. Ik vind de verbouwing het leukst dus ik hoop stiekem dat er volgend seizoen een aflevering tussen zit waarbij ze helemaal los gaan met de verbouwing.

1 like

Ik hoop dat ze het format wat omgooien! Vind het eerste half uur altijd zo lang en langdradig. Doe mij ook maar meer aandacht voor de verbouwing en inrichting! Geen 2 minuten carpet right spon.

17 likes

Die carpetrightspon ligt er ineens heel dik op hè? Het viel me op in de aflevering die vanavond op tv komt, dacht nog dat het aan die aflevering lag ivm het budget ofzo. Ik vind het ook zo sneu dat die vrouw dat stomme reclamecolbertje aan moet.

6 likes

moest ook zo lachen om die papendal aflevering met het top down bottom up gordijn (?) en Bob die een beetje glazig keek

7 likes

Ik keek gisteren voor het eerst een aflevering van dit programma en het begon om 20:30, maar pas richting 21:30 gingen ze met die auto naar dat huis. Ik vond dat zo’n rare verhouding, maar blijkbaar is dat bij elke aflevering?? Ik wil net als bij vtwonen meer focus op de inrichting :sweat_smile:

1 like

aah ik twijfel. Heb er wel zin in maar die laange reclames en het niet kunnen doorspoelen staat me tegen.

1 like

Ik ooook

3 likes
videoland aflevering

Ik snap die trap ook echt niet, had dan een traploper gedaan in plaats van dat rare tapijt in twee (ook vrij goedkoop ogende) kleuren?

Vond het verder ook niet mooi eigenlijk, een van de minste huizen dit seizoen

7 likes

Die gozert heeft echt rare mondbewegingen

Wel echt een prachtige starterswoning!!! In Apeldoorn

Hahaha deze color coordination met dat koppel en Alwx

4 likes

Hij heeft wel een passieve houding zeg. Schouders omlaag.

2 likes

Ja hele gekke houding heeft hij. Kan hij niets aan doen natuurlijk.

3 likes

Ze zijn wel mooi matching alle 3 dat lichtgroene kleur aan haha

5 likes

Wow 285? Dat is wel heel ambitieus

3 likes

Ik vraag me echt af of 285.000 gaat lukken als je ook nog wilt verbouwen en inrichten.

1 like

Ja Alex en Bob hadden het ook steeds over een ‘beperkt’ budget, met 4 ton lolwat 🥲

2 likes

Nee idd is omgeving Dordrecht en dat is best duur agv fijne locatie naar Rdam en Brabant.

1 like

Ja lijkt zo beperkt qua budget, terwijl dit een aantal jaar geleden natuurlijk een heel prima budget was. Zo bizar hoe vertekend “ons” beeld nu is van een prima budget.

3 likes