Vind het huis vrij weinig sfeer hebben… Maar gelukkig vinden zij het wel mooi
Hoe die stylist praat doet me heel erg denken aan Lotte loves. Die trap is fucking lelijk, lijkt net alsof die vies is
Wat ik nooit snap in dit programma: waarom gaat al het geld naar de looks. Als je dan zo grondig renoveert, waarom geen verduurzaming?
Ik denk maar zo, dans nog steeds liever op de bar dan dat ik momenteel een kind moet uitfloepen
Voor mijn gevoel staat overal wel wat maar er lijkt niet echt ruimte om bijv speelgoed of andere spullen op te bergen oid. Eerlijk gezegd vind ik het ook weinig sfeervol
Precies! Ik heb dan wel het kind al, maar sta gelukkig nog steeds op de bar. #tweedejeugd
Love it
Was me een waarrrrr genoegen
Omg Douwe Bob bij Beau. Nektattoo
Is inderdaad bijna sprekend mijn kunststof kozijn (heb van die lekker smoezelige witte met zo’n dikke zwarte rand uit de vorige eeuw).
Omdat dat niet leuk is om naar te kijken op tv, zo simpel is het. Het is moeilijk haten op dubbele beglazing. Op een 2 meter hoge roze sushiboom daarentegen!
Hahahaha ja de Sumo sushiboom
True en ik vermoed dat sanisale het niet wilt sponsoren
Wat een onwijs onpraktisch huis is dit geworden zeg
De deuren van de douchecabine en de badkamer gaan tegen elkaar open
Er lijkt geen commode te passen in de babykamer
Met zo’n gigantische open keuken krijgen ze het nog voor elkaar dat je staat te koken met je gezicht naar de muur en je rug naar de gasten/je kinderen
Alle opbergruimte in het woongedeelte zit in de keuken
Om over die zielloze tuinen nog maar te zwijgen maar dat hebben ze zelf laten doen en toont dus wel hoe nietszeggend hun smaak is
@Shaaar 1 stel vond verduurzaming inderdaad belangrijk en die kregen zonnepanelen! Maar dat was een eerder seizoen
Ben blij met dit topic want ik kan door al die reclame echt niet meer blijven kijken (later gestart en wil naar bed & er is ZO VEEL reclame). Door deze berichten heb ik een goed beeld bij het verdere verloop (van elke aflevering die nog volgt ook )
Ik vraag me elke week af waar die mensen hun spullen gaan laten want er zijn bijna nooit noemenswaardige kasten geplaatst. Lekker ruimtelijk wel
Die badkamer was ook zoo klein! Je poept bijna in de badkuip.
Ze zijn begin 30 en hadden hun vorige huis tijdens de crisis gekocht en veel winst gemaakt. Dan waren ze begin 20? Ahh…
Volgens mij zeiden ze dat ze er vijf jaar hadden gewoond, dus ze waren dan halverwege/eind 20
Ik vind het trouwens fakking disturbing dat ze muziekjes uit HHB gebruiken. Regel je eigen music.
Witte stalen kozijnen, shock!