Ik ook. Die vind ik ook niet mooi. De zitkamer wordt er ook heel klein door
weer die belachelijke vloerveeg gordijnen
Die stelletjes die steeds verbaasd zijn dat er nog veel moet gebeuren in het huis. Ja dat is het format sukkels
Ah vond dit echt een leuke aflevering! Wat een leuk stel.
Laatst had iemand een interview met Roos bij de Telegraaf inclusief rondleiding gepost. En toen zei Roos in de badkamer âja ik zocht naar iets anders dan de standaard 60 bij 60 tegel die je veel zietâ. Of iets in die richting. Ja meid, jij propt die in iedereens huis!
En een vloerveegbedsprei
Het is een leuk concept maar ze kunnen er alsnog veel meer uithalen. Nu komt het neer op stelletjes die er niet uitkomen in een overspannen markt omdat ze allemaal uit de randstad of grote steden komen. Maar vast genoeg stellen in de uithoeken van Nederland die nog redelijk aan een huis kunnen komen, maar die het ook niet met elkaar eens kunnen worden ofzo. Moderne villa vs oude boerderij bijvoorbeeld, maak daar maar eens iets van Bob en Alex!
Vraag me wel af of zij zich ook opgeven. Als je keuzevrijheid hebt zou ik niet zo snel dit hele proces uit handen geven. Het is toch een behoorlijke aankoop en je bepaalt in feite niks zelf.
Ik zou echt geen gesprek kunnen voeren met Martijn, bij alles wat hij zegt maakt hij het precies zo ongemakkelijk. Zou me helemaal onzeker voelen en dingen willen toelichten en awkward worden van hem. Terwijl ik dan tegelijk denk doe ff normaal met je opmerkingen.
Alsof het voor hem zoân machtsspel is, gewoon een vervelend ventje vind ik hem, maar denk ook dat ie dat gewoon expres doet als een soort van presentatie-stijl.
Zou leuk zijn als iemand een keer iets gevats terug zegt om hem de mond te snoeren ofzo.
Ja wat moet je doen als je een opmerking maakt en Martijn kijkt veelbetekenend naar de kijkers thuis, daar kan je niet van terugkomen
âmet je platte haarâ
Wat een cutiessss
Dit vind ik wel stom, ga dan zelf zoeken als je precies weet welke buurt. Dan doe je toch alleen mee voor de voordelen van het programma
Centjes en andere dingen verkleinen is makelaarstaal.
Haha ja, zo vind ik het ook altijd heel irritant dat Bob vaak zegt: nee niet haalbaar voor hun leeftijd en budget
Budget oké, maar wat als ik op mijn 20ste nou 5 ton heb haha who cares
En wat wil die vriend van haar dan? Hahaha
Ja behoorlijk duur inderdaad, zeker in de wijken waar zij zoeken.
Bob het bouwertje
Ik vind de kleur op de muur in hun flat zo mooi! Iemand een idee van iets vergelijkbaars?
Ja dat kwam ook in de reclame naar voren toch? Het is toch dat huis waarvan die man zei iedereen kan zo naar binnen kijken.