Doen!! Is wat anders dan een stelletje met een jubelton. Misschien sponsort iemand wel een hele kinderkamer en een tuin met schommel etc.
Ja @Oprah ik wil wel effe je partner spelen hoor. Gewoon fake.
Want je moet een stelletje zijn volgens het concept toch?
Awhhh ze zijn wel blij!
Okay dat dakkapel van de achterburen is wel raar zeg.
Ja vooral zodat Martijn irritante dingen kan zeggen zoals dat een huis kopen net als trouwen is en of je het echt wel zeker weet
Ja joh en anders verkoop je het mooi gestylde huis toch weer.
Oh kijk, helemaal top. Wel een man dan? Dan kunnen er makkelijker stomme “KoMT eR eEn BroErTje Of ZuSjE?!” Komen namelijk. Beter voor het concept, meer kans op dr doorheen komen
Ja dat moet je dus niet zeggen, dat verkleint de kansen.
Maar samengesteld gezin is ook wel kijkcijfer trekker denk ik. Ik zie echt kansen!
Doodeng!
Toch wel haha
Ik word wel deprimerend van dit programma. 4 ton is haast niks meer. Zou niet weten hoe we ooit aan 4 ton moeten komen. En dan hebben wij nog méga geluk dat we al een appartementje hebben. Als starter is het haast niet meer te doen. (Voor dat wij dit huisje hadden, hebben wij ons ook opgegeven maar denk dat we zijn afgewezen op ons budget. Snap ik wel ).
Ik dacht hier gelezen te hebben dat ze dat moeten omdat ze het concept zo hebben overgenomen uit Australië? Omdat het concept niet zozeer is; de huizenmarkt is overspannen, maar 2 mensen samen kunnen geen knopen doorhakken etc. En die dynamiek heb je met 1 niet. Ofzo.
Of heb ik dit ergens anders gelezen
Groene en zwarte aderen. Dat klinkt echt vies.
Ah ja natuurlijk
Dit is de tweede aflevering die ik kijk, maar hebben ze elke aflevering dezelfde douchecabine en zwarte deuren??
Die groene aderen leek meer een pestovlek ofzo.
Toch wel ff lekker he, zo’n woonkamer van 10m, past een 6pers bank bij de eettafel
Vrouw rijdt auto omg!!
Wat een groot kantoor nog! Mooi geworden, vind alleen de bank bij de eettafel lelijk.
Nee zij zei aan t begin dat ze op termijn wel een broertje/zusje voor hun huidige dochter willen NATUURLIJK. Ja het is natuurlijk niet normaal om het bij 1 kind re houden
Huh. Apeldoorn net gekeken.
Samenvatting
Ik vind het echt een tegenvaller? Waarom die vloer? Dacht echt dat nog zo’n houtvezel bouwvloer was.
En die kleuren. Mehhhh
Wel echt alles gestript joh. Niet normaal.