Kopen zonder kijken

Inderdaad! De tuin ook helemaal niet meer gezien.

2 likes

Toen ik deze afl zag op Videoland dacht ik dus dat het shot van die trap de ā€˜before’ was :joy: Zoooo leluk

12 likes

Vond Martijn dit een starterswoning :joy::rofl::joy: Gelukkig werd hij even teruggefloten want dit was geen starterswoning

3 likes

Mn moeder zei dat ook hahaha! Vond die jongen overigens best cute :joy:

Ik vind dat shirt van Bob met die plug erop zo leukšŸ˜‚

2 likes

Het leek erop alsof de mensen in de flats wel direct hun tuin in konden kijken. Zou ik niet zo chill vinden. Ook al ziet iedereen mij nu ook zitten op m’n balkon, maar m’n tuin zou ik toch het liefst afgeschermd willen hebben. Als ik ooit een tuin krijg :joy:

4 likes

Jaa dat poste ik vorige week ook geloof ik!
Heb je een vrijstaand huis maar 0 privacy ook door die dakkapel, lijkt me vreselijk haha

2 likes

Was dit in een grote stad? Dan denk ik haast onmogelijk.

2 likes

Haha ja vooral vaak in de badkamer gaan ze los. Ik denk dat het een letterlijke tekst is die ze moeten voorlezen van de sanisale als sponsor. Zo komt t ook echt over.

3 likes

Laatste aflevering van het seizoen :frowning:

Maar je kunt je nog opgeven voor seizoen 6. 5 zit al vol, dus dan komen er weer twee seizoenen aan!

Ik vind sowieso de spon dit seizoen wel iets duidelijker. Ja je had altijd al die trap enz, maar de toevoeging van Carpetright mevrouw had van mij niet gehoeven haha

5 likes

Zo, echt! Ik vond die vaker de plank mis dan raak slaan

1 like

Bob kan haar ook niet serieus nemen lijkt het :sweat_smile:

:broken_heart: Zo’n gemiste kans dat Alex niet in de fontein is geflikkerd op tv :broken_heart:

30 likes

Die vrouw van Carpetright moet er nog even inkomen, die lepelt de productnaam zo statisch op.

Schattig stel en een super lilleke trap. Dacht ook dat het een before shot van de trap was

1 like

Er staat een Vlaamse variant van Kopen zonder kijken op Videoland!

14 likes

Ik vind belgische versie’s van programma’s vaak leuker dus ik weet wat ik vandaag ga bingen haha. Aan de afbeeldingen te zien is het ook wel heel variĆ«rend (ook een moeder alleen met dochter biv). Thanks voor de tip!

2 likes

Blind gekocht vind ik ook echt zoveel leuker dan kopen zonder kijken!

4 likes

Is dat iets anders of de Belgische versie?

1 like

Nee dat is iig hoe de Belgische versie heet, althans in Belgiƫ. Ik kijk dat al langer via VPN op de website van goplay. Weet niet hoe het op videoland heet want dat heb ik niet!

1 like