Kopen zonder kijken

Cyberghost! Werkt echt perfect. Kun je ook de slimste mens kijken als je dat leuk vindt :grimacing:. Is wel een betaalde vpn.

1 like

@Shadina ik zie het nu! Stond idd als Kzk maar de Belgische presentator benoemde al BG. Leuk!

Fijn dat er meer variatie is, een familie, een alleenstaande moeder. Vind het bij de NL versie wel heel erg “picture perfect”

Die presentator en Reinout Oerlemans komen ook uit dezelfde batch zeg

1 like

Ja en zo cliché dat iedereen halverwege zich gaat verloven/een nieuw kind op komst heeft haha

Huizenjagers België is ook leuk, dat kun je zonder VPN op goplay kijken. Niet verbouwen maar vind het zo leuk om beetje de woningmarkt in België te zien zo!

3 likes

Maxim vond ik ook oprecht een zak hooi…

3 likes

Never dat ik een huis zou willen kopen met een man die zoiets basaals als behoefte aan slaap niet begrijpt. Dat een presentator je erop moet wijzen dat je je vriendins slaap afneemt als je tot diep in de nacht gamet

4 likes

Die Ann-Sophie en (enge) Maxim hebben ook wel echt pech dat Bart hun huis niet stylet maar die andere vrouw. Ik vind het irritant dat zij zo haar eigen stijl wil doordrukken als interieurarchitect. Bij de NL’se versie luisteren ze toch wel meer naar de wensen van de klanten toch? En sowieso irritant van de programmamakers dat ze de grootste fan van Bart niet haar nieuwe huis door hemzelf laten stylen. Echt waarom. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat en of ze het mooi vinden.

4 likes

Ik ben ook aan het kijken (net begonnen aan aflevering 2) maar ik word helemaal gek van dat gelul over die KOER ipv tuin
En Bea en Bart lijken wel alle hoop verloren steeds, Bob en Alex zijn toch altijd vrij positief in vergelijking :joy:

5 likes

Ik denk ook steeds aan duiven

2 likes

Die maxim :eyes:. Wat een naar mens.

1 like

Ik vind t wel lekker wegkijken maar ergens ook irritant dat het programma inderdaad telkens uit meerdere stellen en halve afleveringen bestaat, vind ik verwarrend.
En op de een of andere manier vind ik het wat minder vrolijk overkomen ofzo? De huizen wat wat sober en overal gordijnen dicht. Nergens lijkt de zon te schijnen. Weet niet of het aan mij ligt :sweat_smile:

Haha mooie review

vind het ergens wel verfrissend dat de binnenhuis architect ook de verbouwing leidt. Dus Roos/Bob combinatie. Ook fijn dat er geen spon en overduidelijke reclame stukjes in zitten (of deze ontgaan mij omdat het op de Belgische markt is gericht?). Verder ligt de focus meer op de worsteling/zoektocht van het huis zoeken/inrichten ligt, ipv op het stel, Martijn die met domme humor komt aanzetten etc.

En die gast die ‘s nachts wilde gamen. Vond hun relatie haast toxisch aandoen, maar goed ken niet alle details.

@oliverqueen is dat zo? Naar mijn idee doet Roos ook weleens iets uit “de comfortzone” van de stellen maar missch deed Kelly het wel een stuk meer.

5 likes

Hebben jullie het eindresultaat gezien?

1 like

Ja daarom ook, denk dat Kelly fantastisch heeft aangevoeld dat net buiten hun comfortzone goed was.

2 likes

Achja ik vind het dan weer overdreven om te doen alsof geen enkele andere stylist jouw huis leuk kan inrichten dan die ene die je al kent. Zeker als de stylist in kwestie gewoon al jaren een goedlopend bedrijf heeft en je een totaal niet uitdagende smaak hebt. Beetje vertrouwen kan geen kwaad. Maar ik vond dit dan ook een bijzonder vervelend stel, vond ze pas bij de onthulling weer leuk.

6 likes

Ja Roos zal het ook wel een beetje doen maar zoals @Shadina zegt lag het er zo dik bovenop dat Kelly haar eigen stijl ging doen alsof ze niks van invloeden van Bart wilde toevoegen etc. Uiteindelijk vonden ze het resultaat heel geslaagd dus het was ook precies drama creëren voor tv om niks eigenlijk.

Dat vond ik ook zó raar. En dan met een reden die ik wel snap, maar waarvan ik dacht: dit moet je al geweten hebben?! Dit komt niet als donderslag bij heldere hemel….

1 like

Ik vind die presentator eerder een Brandsteder-familielid. En had hij een oogje op die single mom uit de eerste afleveringen of wat?

3 likes

Ik snap de redenatie op zich wel omdat de redenatie niet financieel is. Als jij familie en de waarden en normen die je vanuit religie wilt naleven het belangrijkste vindt is wat je daarna terug koopt van nader zorg. Moest ook wel zeggen dat ik hun huis echt een beetje mwah vond. Heeft natuurlijk ook met budget te maken, maar ik vond wat ze hadden veel fijner dan wat ze terug kregen, zeker als je bedenkt dat ze met 6 zijn. Kan me voorstellen dat als je niet helemaal verliefd bent je nog makkelijker dan risico neemt.

Ging ze nog opzoeken trouwens en bleek dat ze de dag nadat het op tv kwam al op facebook stonden met een nieuw huis. Ze gingen daarnaast ook niet huren, maar trokken bij die ouders in. Die hadden een appartement in hun herenhuis

Wat een VERSCHRIKKELIJK type, zo dominant. Toen dat meisje ging opbiechten dat ze zenuwachtig was/twijfelde zat hij ook helemaal te glunderen. Had het idee dat hij mega op haar had ingepraat naar de bezichtiging waar hij ALLES had afgezeken

2 likes