Kopen zonder kijken

Staat er een nieuw seizoen op Videoland?

1 like

Yes

3 likes

Oe Nice!

1 like

Ben er net aan begonnen door jouw bericht! Heb nog niet eerder de Vlaamse versie gekeken, leuk dat er meerdere stellen over meerdere afleveringen worden verspreid.

Afl 1 / begin afl 2

Samenvatting

Jeeetje wat maakt Caroline het zichzelf ongelooflijk moeilijk door mee te doen aan het programma. Heb echt zelden een kandidaat met zo’n negatieve attitude gezien, althans toch niet in de Nederlandse versie… Lijkt me toch ook niet motiverend voor de programmamakers. Zou haast eerder de speelplaats verhuizen naar dichter bij hun huidige woning haha, zodat zij gewoon in hun eigen woning kunnen blijven

4 likes

Nou wacht tot die man met de oldtimer zijn huis ziet :sweat_smile: wat een zeiksnorren zeg

5 likes

Jaaaaaaaa zo leuk dat blind gekocht erop staat
:two_hearts: Bea :two_hearts:
:two_hearts: Koertjes :two_hearts:
:two_hearts: Bart :two_hearts:

7 likes

Ommg

Aflevering 1

Die zeikende vrouw is echt deze gif
crying-money

Doe dan lekker niet mee of huur een eigen makelaar/aannemer in

9 likes

Die nieuwe presentator heeft erg opvallend opgespoten lippen haha, can’t unsee. :duck:

2 likes

Had het toevallig ook opgezocht, zij 42 & hij 40.

2 likes

Een miljoen. Ga t kijken het is heerlijk vermaak.

En er moet ECHT een studioke komen voor Zoon Thomas (17) zodat hij nog lange tijd bij mama blijft!!!

3 likes

In ieder geval een discobaltrapleuning

2 likes

Aflvering 2:

Maar serieus dat huis van die rijke mensen wat is aangekocht sluit toch ook niet aan op hun wensen? Ik ben nu net aan het begin van de aflevering dus ik weet niet wat er nog komt maar dit is zeg maar zo’n huis wat ze zouden laten zien van ā€œKijk dit is wat we voor jullie budget kunnen kopen op de juiste locatie, jullie zullen concessies moeten doenā€. Maar nee, het is gelijk aangekocht en veel te klein naar wat ze wilden. Aparte studio, slaapkamers met allemaal een ensuite badkamer en aparte kleedkamers etc. Wat dacht die makelaar?

edit: Ohja, ik snap ook niet dat die vrouw zelf achter de kassa werkt in die speeltuin. :joy: In de vorige aflevering toen ze begon over het rekening houden met andere mensen klonk ze echt of ze op het randje van een burn-out zit. Mens, je bent miljonair, neem iemand in dienst voor dat kassabaantje! :dizzy_face:

2 likes

Wacht maar tot aflevering 3. Ik was echt aangenaam verrast maar ook helemaal in de war van dat 1 miljoen huis.

5 likes

Wat irritant dat ze zelfs de onthulling zo uitsmeren over meerdere afleveringen. Vind het wel leuk dat er meerdere tegelijk worden gevolgd, maar dan de laatste 2 minuten van aflevering 2 vast een klein stukje onthulling van het huis en dan de rest pas in aflevering 3 vond ik wel irritant.

Wel echt bizar joh wat ze ervan hebben gemaakt, wat een verschil (dat huis van 1 miljoen)! Zou er daar ook zoveel gespond zijn (zag nu volgens mij weinig merken in beeld zoals bij de Nederlandse wel?)?

Ben heel benieuwd wat ze van dat huis voor dat stel uit Gent hebben gemaakt, want klushuis was daar wel een understatement bij :stuck_out_tongue:

1 like
Aflevering 2

Neee wat is dit gezeik ook over die garaaaage ook echt omg ik kan hier echt niet tegen!!!
Echt mooi dat ze ook zeggen ā€œhij wou een garage, nu gaat hij een garage krijgenā€

5 likes

Het verbaast mij ook enorm hoeveel van die huizen in Belgiƫ nog geen cv hebben! Hoe ouderwets nog allemaal. Maar die huisjes hebben wel allemaal een bepaald soort charme wat we in Nederland niet echt zien.

1 like

Ja ik ook! Ook qua budget. Ben bij aflevering 1 en budget van 1 miljoen vind ik ook leuk om te zien wat ze daarmee doen.

Vind je dat charme? Ik vind het meerendeel echt niet mooi gebouwd, juist lelijke architectuur

6 likes

Haha ja ik vind het wel charmante huisjes :joy:

2 likes

Oh het is zo erg, ik werd er helemaal ongemakkelijk van. Wilde het bijna afzetten :sweat_smile:. Hoe kun je nou met droge ogen beweren dat een huis van 8,5ton klein is? En die preview van aflevering 2…

Door deze opzet (meerdere stellen verdelen over meerdere afleveringen) is het wel leuker om lekker door te kijken!

4 likes