Kopen zonder kijken

Aflevering 6

Jammer dat de tuin op het noorden ligt, maar wel chill dat ze nog een enigszins afgeschermde voortuin hebben

1 like

He, nieuw hier in dit topic maar wel groots fan!

Ik merk alleen dat ik het begin van de afleveringen een beetje te lang vind duren, ben ik daar de enige in?
Dat tekenen, die eerste paar huizen die het toch niet worden, nog een keer terug naar het stel voor geld of andere wensen.
Dit zou voor mij zoveeeeel sneller kunnen. Ik kijk nu veel via Videoland en merk dat ik veel doorspoel haha.

14 likes

Ja, ik vind die stukjes ook heel saai!

1 like

Helemaal mee eens! Ik vind een aflevering pas echt leuk worden vanaf het moment dat ze het huis hebben.

8 likes

Precies!! Merk dat ik mijn eigen huis wat te wit en te saai vind dus zit juist op wat inspiratie te wachten en niet op dat wat toch elke keer hetzelfde verloopt.

6 likes

Je helemaal mee eens. Net als die puzzeltocht. Die heeft ook zo geen toegevoegde waarde. Zou het veel leuker vinden om meer van de verbouwing te zien etc.

Ik vind ze ook echt irritant
WE LEVEN HET LEVEN ZOALS HET KOMT

5 likes

Wauw ook die meiden in aflevering zes die uiteindelijk opeens een extra ton te besteden hebben

2 likes

Ik baal. Ik fiets 5 dagen in de week langs het huis van aflevering 5. Heb de bouwcontainers wel gezien enzo, verbouwing in de gaten gehouden van buitenaf, maar nooit in de gaten gehad dat het KZK was. :joy: Echt jammer.

9 likes

Van welke aflevering bedoel je? Ik vind echt veel leuke stellen dit seizoen.

4 likes

Aflevering 6:

Samenvatting

Ik vond hun ook eerst heel irritant, maar uiteindelijk wel super enthousiast.

Alleen ik snap het volgende niet: op hun moodboard stonden bogen en ze zeiden dat ze een speels karakter leuk vonden en wat doet Bob: sloopt de boog eruit :sweat_smile:

5 likes

Maar jammer waarvan wat had je gedaan dan? Wachten tot Bob een keer langskwam?

5 likes

Ik vind de mevrouw zonder de pony een beetje puberaal🤣 Vind het daardoor minder leuk om te kijken.

En hoe kan je in godsnaam met een ton verhogen🄲

6 likes

Volgens mij zeiden ze de eerste keer dat ze ā€œnog ruimteā€ hadden dus hebben ze denk ik niet direct max leencapaciteit benut, later mogelijk wel ivm giga stijgende huizenprijzen. Ze hebben ook 1.5 (?) jaar gezocht in een tijd dat rentes fors daalden dus mogelijk scheelden dat ook in max leencapaciteit, doet best veel rente.

2 likes

Aflevering 6

Ik snap vooral niet dat ze zo lang vasthouden aan die tuin op het zuiden en dan verbaasd zijn dat het allemaal niet lukt en dat ze die concessie moeten doen

3 likes

Waaaarom worden ze steeds meisjes genoemd :woozy_face:

Afl 6

Vond 't wel echt een leuke aflevering met leuke mensen! Niet echt m’n smaak maar past denk ik wel bij hen. Hoe oud waren ze eigenlijk? Met ineens een ton erbij haha

En zo zonde ook dat die ronde bogen in hun huis weg zijn gehaald, snap dat niet hoor. Al helemaal niet omdat ze zo’n klein budget hadden om te verbouwen

13 likes

Oh en ik ging in aflevering 6 ook helemaal stuk om die vrouw die met haar slippers (met sokken) vertrok naar het werk van haar vriendin om het nieuws te vertellen. En dan die reactie van Martijn ook hahahh. En het stortregende even later ook

12 likes

Loooove ook dat familie en vrienden helpen met slopen.

Miste dat echt in de laatste seizoenen een beetje
Had het idee dat dat meer in eerdere seizoenen werd gedaan om geld te besparen

2 likes

Er is maar 1 boog weggehaald. Die muur moest verplaatst om meer ruimte te maken voor de hoge keukenkasten en ik denk dat het gewoon niet in bob zn beeld pastte om hem dan weer terug te plaatsen.
Vond de boog daar ook echt niet mooi, terwijl die boog boven met die ronde wand in die slaapkamer erachter wel mooi uit kwam.

1 like

Afl 6

Ik zou toch zweren dat die boog boven ook weg was gehaald, maar niet dus! Ik vond ā€˜t beneden juist wel mooi, maar het was wel een kleine keuken ja

2 likes