Kopen zonder kijken

Wat irritant dat ze zelfs de onthulling zo uitsmeren over meerdere afleveringen. Vind het wel leuk dat er meerdere tegelijk worden gevolgd, maar dan de laatste 2 minuten van aflevering 2 vast een klein stukje onthulling van het huis en dan de rest pas in aflevering 3 vond ik wel irritant.

Wel echt bizar joh wat ze ervan hebben gemaakt, wat een verschil (dat huis van 1 miljoen)! Zou er daar ook zoveel gespond zijn (zag nu volgens mij weinig merken in beeld zoals bij de Nederlandse wel?)?

Ben heel benieuwd wat ze van dat huis voor dat stel uit Gent hebben gemaakt, want klushuis was daar wel een understatement bij :stuck_out_tongue:

1 like
Aflevering 2

Neee wat is dit gezeik ook over die garaaaage ook echt omg ik kan hier echt niet tegen!!!
Echt mooi dat ze ook zeggen ā€œhij wou een garage, nu gaat hij een garage krijgenā€

5 likes

Het verbaast mij ook enorm hoeveel van die huizen in Belgiƫ nog geen cv hebben! Hoe ouderwets nog allemaal. Maar die huisjes hebben wel allemaal een bepaald soort charme wat we in Nederland niet echt zien.

1 like

Ja ik ook! Ook qua budget. Ben bij aflevering 1 en budget van 1 miljoen vind ik ook leuk om te zien wat ze daarmee doen.

Vind je dat charme? Ik vind het meerendeel echt niet mooi gebouwd, juist lelijke architectuur

6 likes

Haha ja ik vind het wel charmante huisjes :joy:

2 likes

Oh het is zo erg, ik werd er helemaal ongemakkelijk van. Wilde het bijna afzetten :sweat_smile:. Hoe kun je nou met droge ogen beweren dat een huis van 8,5ton klein is? En die preview van aflevering 2…

Door deze opzet (meerdere stellen verdelen over meerdere afleveringen) is het wel leuker om lekker door te kijken!

4 likes

Haha ik heb wel moeten gniffelen om de eerste twee afleveringen

Samenvatting

ā€œ lintbebouwing, pure horror voor mijā€ :joy: en superspecifieke wensen over die slaapkamer afgescheiden door een inloopkast enzo.

Ergens snap ik wel wat voor beeld ze had en ik kan me ook wel voorstellen dat als je net je eigen miljoenenvilla hebt ontworpen ongeveer alles tegenvalt maar ik vond het ook wel heel veel gevraagd voor hun budget.

En die man met die garage, mijn hemel. Ben heel benieuwd hoe het wordt en of ze er uiteindelijk blij mee gaan zijn. Wat verwacht je dan als je dat als eis meegeeft? Vraag me wel af hoe die gesprekken over hun wensen zijn geweest als hij zo reageert op een huis met garage. Ik denk dat ze een veel mooier huis hadden kunnen vinden als hij die concessie had gedaan. Ik vind die gesprekken in de Nederlandse versie irritant maar als hij liever meer woonruimte voor z’n gezin heeft dan die garage was zo’n gesprek hier wel zinvol geweest.

2 likes

Welk seizoen kijken jullie? Of kijken jullie op tv? Ik kijk seizoen 3 op Videoland en heb 3
Afleveringen gezien en nog niks over een huis van 1 miljoen gezien

1 like

Bohhhhhh wat een gemopper van de 1 miljoen mensen. Die aannemer zegt het mooi ā€œik word hier kriegel vanā€.

Lint bebouwing?! Koop zelf een huis joh. Djeeeee.

Wel heerlijk, wordt hate watching dit.

2 likes

Aflevering 2 is nog erger?!?!?!

IK
WORD
GEK

2 likes

Wat erg dit. Ik wist niet dat hate watching zo ver kon gaan.

Maar effe serieus. Dat oude huis was toch ook veel meer waard? Logisch dat je inlevert dan toch?

1 like

Die vrouw van 1 miljoen zet zichzelf zo voor schut, echt wat een over het paard getild mens. Uiteindelijk is het huis prachtig geworden, maar de gunfactor had ze echt niet.

8 likes

Ben zo benieuwd waar dat oude huis voor verkocht is want zag eruit als >1 miljoen qua type huis & ze zei wel hele tijd dat ze erop vooruit wilde gaan ipv achteruit qua huis.

3 likes

Ja ik dus ook!!
Want hoezo wil je er op vooruit gaan als je minder geld hebt?

Maar zoals @Sarie zegt, ze zet zichzelf echt voor schut.

Ook tijdens het kijken van het verbouwde huis, eerst heel enthousiast, dan weer jammeren om de studio die mist (TERWIJL ZE POTVERDOMME NOG NIET EENS KLAAR ZIJN MET DE RONDLEIDING?!).

Haar emoties zijn gewoon extreem intens denk ik.

3 likes

Ik hoop echt dat die zoon van die studio binnen een maand uit huis gaat

13 likes

Aflevering 6, 2 jongeren die alles ecologisch willen. Hoe ze reageren op hun huis als ze het voor de 1e keer zien, omg wat een wereldvreemde types.

3 likes

Ik snap ook oprecht niet dat ze steeds zegt we gaan er op achteruit. Ja dit is misschien geen nieuwbouw die je naar eigen wens hebt bedacht, maar hoeveel winnen ze hier mee. Een stuk dichterbij de zaak, meer tijd daardoor om de kinderen te kunnen zien omdat ze nu wel bv met de lunch op en neer kunnen rijden… dat wilden ze toch zo graag. Het is nog steeds een ruim en luxe huis, dus lijkt me wat je ermee wint vele malen belangrijker dan wat je ermee inlevert.

10 likes

Omg dat 1 miljoen mens, wat een vreselijk mens.

1 like

Er komt nog een vreselijk type aan, de vader van het gezien met 5 kinderen. Ik hoop dat hij zich schaamt als hij het terug op tv ziet