Haha oke. Ik vind t ook niet realistisch wat zij allemaal verwachtte, zo specifiek en dan zo janken als dat (nog) niet is. Zo verwend ook hoe ze alles ‘klein’ vond, ik dacht echt jezus mens je hebt 2 kleine kinderen geen 11.
En dat allemaal voor slechts 1 miljoen verwachten. Snap ook wel dat je paniek kunt hebben maar dat huilen over ‘geen badkamers geen dressings geen studio’ vond ik echt heeeul verwend.
Vraag me ook af waar die villa van hun voor is verkocht.
Ik vind vooral de wensen zo bizar en de verwachting dat die ook allemaal uitkomen.
Ook die twee mannen met die boerderij. Ze hadden zelf al kei veel bezichtigingen gedaan maar konden het niet vinden. Ja dan kan Bea het waarschijnlijk ook niet vinden, omdat het niet bestaat!
Hebben jullie ook dat als jullie kijken dat je de hele tijd denkt dat de deurbel gaat bij je buren oid? In de muziek die ze gebruiken zit zo’n irritant belletje ![]()
Ik vind dat er wel te vaak gefocust wordt op het negatieve, bijna zo vaak dat het geënsceneerd lijkt. Eerst zijn mensen helemaal blij met hun huis maar dan gaan ze rondkijken en zijn ze allemaal zo kortzichtig dat het verbouwd moet worden en of het allemaal wel gaat lukken. Alsof ze het programma nog nooit hebben gezien, natuurlijk gaat het lukken, misschien niet álles maar wel de belangrijkste dingen.
Bijv. met dat gezin van 5 kinderen lag er de hele tijd de focus op dat ze geen 6 slaapkamers zouden hebben en dat de zolder niet af zou zijn blablabla. Eindstand: wel 6 kamers en een afgewerkte zolder maar alleen geen nieuwe beglazing. Pff.
Ik ben nu bij aflevering 2 maar die man met die oldtimer vind ik ook wel superbijzonder. Eerst alles op alles moeten zetten voor die oldtimer & dat tig keer benadrukken, dan is het nog niet goed als het er is. Bijzonder toch sommige mensen.
Kan iemand mij uitleggen waarom elk huis een intercom heeft. En dan soms ook nog vlak naast de deur.
Wat is daar het nut van? Opnemen en zeggen nee ik ben niet thuis?
Ik snap die logica niet ![]()
Blind gekocht is wel verslavend door de opzet van meerdere huizen per aflevering, heb dit weekend het hele seizoen gekeken
. Vond het ook heel leuk dat ze nog een terugblik deden en dat de stellen/wensen zo divers waren vergeleken met Nederland.
Ik zag trouwens op Videoland dat er bij seizoen 4 9 afleveringen waren en daarna stonden nog 3 terugblik afleveringen. Iemand enig idee van welke seizoenen dit is? Wil nu seizoen 3 ook gaan kijken maar wil geen spoilers
.
Ja maar soms, zit die intercom onderhand naast de voordeur ![]()
![]()
Naast een voordeur met glas erin
Die terugblikken zijn van seizoen 1 t/m 3!
Die twee jongens met al die dieren, wat zijn zij vervelend en negatief.
Edit: oké de woonkamer vinden ze wel mooi. Nu moeten ze nog naar buiten… hou mijn hart, vast haha!
Ik cringe zo hard van het woord ‘experten’
brr
Die man van die vijf kinderen denkt echt dat kinderen maken ook maar recht geeft op een groter huis he? Had je daar niet eerder over na kunnen denken ![]()
Naja twee keer een tweeling… kun je niet echt voorzien toch?
of heb je t over de Belgische afleveringen
Ja BE aflevering inderdaad
Waar in het huidige huis alle kinderen overigens in 1 kamer lagen en eentje in de ouderslaapkamer
Is niet alsof je dan ineens extra hypotheek/een groter huis binnen je budget kan eisen omdat je toevallig vijf kinderen hebt, zo deed hij het wel overkomen
Dat NL stel was dat samengestelde gezin of niet? Die vond ik extreem realistisch vergeleken hiermee haha (ook gewoon een leuk gezin)
Ja die heb ik laatst gekeken! Lieve mensen en hun enige wensen hadden ook te maken met de kinderen. Werd wel een beetje kriegel van al die kusjes tussendoor haha
Lol in de terugblik van seizoen 1 zo’n gezin die weer wilt inschrijven, die denken toch niet dat ze wéér worden uitgekozen?
Ik snap hun reden 100%, derde kind erbij, geen slaapkamer meer, maar je hebt al meegedaan, pak niet de kans weg voor een ander. ![]()
Hmm ik vatte dit meer op als een grapje van ze hoor. Ze willen ook niet weg uit hun huis en denken na over een oplossing, zoals aanbouw voor het realiseren van een extra kamer. Opnieuw inschrijven was niet serieus bedoeld volgens mij.
Ooooeeeew zoektocht in Utrecht!
Ben benieuwd
Martijn Krabbé doet volgens seizoen mee
(al is het me niet duidelijk of hij ook meedoet aan de zoektocht van een nieuw huis)
Ooo vet leuk!