Ik lees alleen nergens dat het echt in een aflevering komt? Eerder dat Bob en Roos zijn huis gaan verbouwen. Of zeggen ze dat in de podcast
Volgende week is de laatste aflevering toch?
Heel leuk stel idd! Ik vind die Bob enzo altijd zo onaardig tegen die kandidaten maar tegen hun waren ze wel leuk haha
Ja toen Martijn dit een tijdje geleden in Beau zei leek het ook meer alsof ze dit gewoon zonder camera’s doen. Zo van hij zocht mensen om z’n huis te verbouwen en dacht hee, ik ken Bob en Roos, laat ik hen inhuren.
Ik kijk nu de nieuwe NLe afl en ik vind dit ook echt een verwend stel. Waaaarom willen al die jonge stellen meteen karakteristiek huis met alles wat ze maar wensen kunnen. Je kan toch ook gewoon ergens beginnen en het niet meteen als eindstation zien…
Nou precies dit. Moeilijk moeilijk, zeker in de nieuwste aflevering. Werd wel gelijk vrolijk toen die man zo intens blij was. Voelde het enthousiasme direct van die man
Lol inderdaad helemaal door het dolle heen
Ja snap ik ook wel weer, maar dat is er nou eenmaal niet in deze markt.
Maar dan in de ‘in Holland staat een huis’ versie van de verbouwing plz
Ik vind de mensen van de nieuwe aflevering zo naïef. Hoezo vraag je om een villa kakelbont voor 550.000 euro, je weet toch hoe de markt is, het is geen tovenarij waarbij dat programma ineens een woning uit de lucht tovert die er daarvoor nooit was.
Ja dit. Ben ook deze aflevering aan het kijken maar vindt ze in het begin echt onrealistisch,
Ja, ik vond het eigenlijk maar een irritant stel maar dat vond ik toch wel aandoenlijk en leuk. En dat stuk op kantoor waar ze vertelden dat ze gingen stoppen maar toch een huis hadden vond ik wel gemeen ![]()
Nou ik kon dat enthousiasme van deze mensen echt niet aan
Ik vind het laatste videoland stel een beetje irritant (Utrecht). Weet niet precies waarom. Ben halverwege
Zij praat altijd door iedereen heen ![]()
Waarom steeds ‘de meisjes’?
Ik heb hetzelfde, erger me vooral aan haar
Wat stom trouwens dat ze niet voor de overdracht even mochten kijken
Ik vond dat ook zo onwijs neerbuigend, zijn gewoon volwassen vrouwen!
Kom ik weer met mijn hersenspinsels over Blind Gekocht.
Ik merk wel dat ik hier toch ook veel doorspoel, veel herhalende stukjes.
Wel leuk dat ze gewoon eens niet aan alle wensen voldoen. Veel realistischer dan de NLe editie waarbij ze dan nog ergens een jubelton vandaan toveren.
Las net dit: Zo is het nu met Dyan en Vera uit Kopen zonder Kijken | RTL Boulevard
Zou me niet verbazen als ze over een jaar verhuisd zijn
Bekenden van me moesten en zouden een tuin op het zuiden en uiteindelijk hebben ze dat ook gevonden. Maar nu blijkt dat ze de meeste echt zonnige dagen binnen zitten want dan is het veel te heet in de tuin dus daar wordt nu heel veel over geklaagd. Sowieso als je volgens mij effectief kijkt naar hoe vaak je op jaarbasis in de tuin kan zitten valt dat nog vies tegen helemaal wanneer je de hele week werkt, dus persoonlijk zou ik daar niet zo zwaar aan tillen.