Kopen zonder kijken

Nog erger dan die vrouw? Ik zit met open mond te kijken, het wordt steeds erger. Wat een verwend nest.

2 likes

Niet erger, maar anders.

1 like

Mijn god die man met die garage??? Die is niet goed hoor. Wat zijn dit allemaal voor mensen met kromme gedachten jjoh

2 likes

Ben inmiddels bij aflevering 6 en ben bij elke aflevering verbaasd over de eisen en het budget :joy: Wel leuk dat het diversere deelnemers zijn qua wensen. Maar inderdaad ook al veel geërgerd aan een paar :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik dacht dat er een beetje overdreven werd over de 1 miljoen vrouw maar nee :joy:

Hun oude huis is wel heel mooi en ook mega strak afgewerkt, vraag me af wat dat heeft opgeleverd, lijkt me eigenlijk dat ze naar een goedkoper huis gaan? Maar kon het niet vinden online haha

4 likes

Hahah ik was hier ook lekker aan het ventileren.
Maar overdrijven, nee zeker niet. :joy::joy:

1 like

Vanaf aflevering 8 ofzo gaan ze weer op bezoek bij de stellen die in eerdere afleveringen hun oplevering hadden, super leuk om te zien! Die vrouw van 1 miljoen zegt ook wel iets van dat ze een beetje een drama queen was haha.

@June88 jawel hebben ze wel :joy:

2 likes

Heb je de 1miljoen vrouw gezien?

4 likes

Haha oke. Ik vind t ook niet realistisch wat zij allemaal verwachtte, zo specifiek en dan zo janken als dat (nog) niet is. Zo verwend ook hoe ze alles ‘klein’ vond, ik dacht echt jezus mens je hebt 2 kleine kinderen geen 11.
En dat allemaal voor slechts 1 miljoen verwachten. Snap ook wel dat je paniek kunt hebben maar dat huilen over ‘geen badkamers geen dressings geen studio’ vond ik echt heeeul verwend.
Vraag me ook af waar die villa van hun voor is verkocht.

2 likes

Ik vind vooral de wensen zo bizar en de verwachting dat die ook allemaal uitkomen.
Ook die twee mannen met die boerderij. Ze hadden zelf al kei veel bezichtigingen gedaan maar konden het niet vinden. Ja dan kan Bea het waarschijnlijk ook niet vinden, omdat het niet bestaat!

2 likes

Hebben jullie ook dat als jullie kijken dat je de hele tijd denkt dat de deurbel gaat bij je buren oid? In de muziek die ze gebruiken zit zo’n irritant belletje :joy:

4 likes

Ik vind dat er wel te vaak gefocust wordt op het negatieve, bijna zo vaak dat het geënsceneerd lijkt. Eerst zijn mensen helemaal blij met hun huis maar dan gaan ze rondkijken en zijn ze allemaal zo kortzichtig dat het verbouwd moet worden en of het allemaal wel gaat lukken. Alsof ze het programma nog nooit hebben gezien, natuurlijk gaat het lukken, misschien niet ålles maar wel de belangrijkste dingen.

Bijv. met dat gezin van 5 kinderen lag er de hele tijd de focus op dat ze geen 6 slaapkamers zouden hebben en dat de zolder niet af zou zijn blablabla. Eindstand: wel 6 kamers en een afgewerkte zolder maar alleen geen nieuwe beglazing. Pff.

4 likes

Ik ben nu bij aflevering 2 maar die man met die oldtimer vind ik ook wel superbijzonder. Eerst alles op alles moeten zetten voor die oldtimer & dat tig keer benadrukken, dan is het nog niet goed als het er is. Bijzonder toch sommige mensen.

3 likes

Kan iemand mij uitleggen waarom elk huis een intercom heeft. En dan soms ook nog vlak naast de deur.
Wat is daar het nut van? Opnemen en zeggen nee ik ben niet thuis?
Ik snap die logica niet :joy:

Weten wie er voor je deur staat voordat je open doet?

2 likes

Blind gekocht is wel verslavend door de opzet van meerdere huizen per aflevering, heb dit weekend het hele seizoen gekeken :sweat_smile:. Vond het ook heel leuk dat ze nog een terugblik deden en dat de stellen/wensen zo divers waren vergeleken met Nederland.

Ik zag trouwens op Videoland dat er bij seizoen 4 9 afleveringen waren en daarna stonden nog 3 terugblik afleveringen. Iemand enig idee van welke seizoenen dit is? Wil nu seizoen 3 ook gaan kijken maar wil geen spoilers :innocent:.

7 likes

Ja maar soms, zit die intercom onderhand naast de voordeur :joy::joy:
Naast een voordeur met glas erin

2 likes

Die terugblikken zijn van seizoen 1 t/m 3!

2 likes

Die twee jongens met al die dieren, wat zijn zij vervelend en negatief.

Edit: oké de woonkamer vinden ze wel mooi. Nu moeten ze nog naar buiten
 hou mijn hart, vast haha!

2 likes

Ik cringe zo hard van het woord ‘experten’ :woozy_face: brr

8 likes