Jaaaaa misschien singles in seizoen 7! Nu nog hopen op niet minimaal 4 ton budget, dan ga ik me echt aanmelden haha
Ik kijk nu seizoen 3 van blind gekocht maar die man uit aflevering 3 is misschien nog wel erger dan de mevrouw van het 1 miljoen huis
. Hoe hij praat over/tegen zijn vriendin en de eisen die hij stelt đ«ą. Ik zou gek worden als ik met hem in zoân kleine studio zou wonen⊠En dan zeggen dat zân vriendin zân hobby niet mag âafpakkenâ terwijl zij niet kan slapen door het lawaai wat ie maakt tijdens het gamen ![]()
Zoheee inderdaad zeg, wat een ongelofelijke zak. Ook dat zij niet kan slapen van hem, en hij op geen enkele manier met haar rekening wil houden. Sowieso is blind gekocht wel wat uitgesprokener qua kandidaten/wensen dan kopen zonder kijken.
Blind gekocht - kopen zonder kijken
Welke aflevering is dit? Staat het op videoland?
Kopen zonder kijken seizoen 4 aflevering 1. Veel plezier.
Blind gekocht seizoen 4 aflevering 1
Ik kijk de laatste Den Bosch aflevering op videoland en ik ben heel benieuwd of zij kan aarden in Rossum. Nogal een stap.
Ik heb de Belgische seizoen 4 gebinged deze week, vet leuk! Ik vind de presentatie ook leuk, al ben ik niet echt fan van de meeste interieurs. En bij Béa heb ik meerdere keren per aflevering het idee dat ze op het randje van instorten staat maar dat is ook wel weer aandoenlijk of zo. Wel leuke families om te volgen en leuk dat er zoveel variatie in zat! Misschien ga ik seizoen 3 ook nog kijken.
Omg ik kijk nu kopen zonder kijken België en die miljoenmevrouw, ik gilllll. Lijkt wel een actrice joh, hoe kun je zo zijn.
Wel echt veel meer drama tot nu toe in vergelijking met NL
en ât gaat allemaal iets sneller ook, dat vind ik wel fijn om te kijken
late reactie maar ik woonde in een studentenhuis aan die weg en het is echt een kloteweg, zoooo veel ongelukken daar! Iemand is daar ook een keer dodelijk verongelukt
Het ging hier over de notaris in haar rokje met laarzen eronder. Ik zocht haar naam op Google, kom ik bij een of ander mannen forum uit, waarbij dus meerdere fotoâs van haar uit de aflevering gepost zijn, waar ze alleen maar die outfit draagt ![]()
Gets wat een enge website! Beetje obsessief
Ik loop beetje achter - tussen door Blind Gekocht gebinged - maar dat stel, Jeroen en Carlijn met die tinyhouse in de tuin, zijn zo leuk en dankbaar!
Ik heb de afl van het stel in Leiden laatst teruggekeken en ik denk dat het er ook mee te maken heeft hoeveel tijd het programma erin kan steken. Alex of Bob zei in die aflevering namelijk: âWe hebben 40 huizen gekeken en op 10 geboden en we zijn steeds overbodenâ maar eigenlijk vind ik 10x overboden niet echt mega veel voor zoân populaire stad. De meeste mensen die ik ken die een huis hebben gekocht, moeten wel vaker bieden (ook met aankoopmakelaar).
Wat is dit voor site ![]()
Allemaal stills van tv programmaâs waar iedere vrouw een eigen thread heeft.
En dan die nieuwtjes
beetje apart maar van wat ik gezien heb zijn ze op zich nog wel netjes met hun beschrijvingen.
Met een budget van 4 ton kom je niet eens door de selectie. âMaar eigenlijk is een half miljoen wel the bare minimumâ
Ik heb het laatste seizoen van kopen zonder kijken gezien tot de aflevering van Soest. Echt hou op met de âkarakteristieke jaren 30-huisâ en dan huilie huilie op de bank omdat het hen niet lukt. Zo verschillend met BelgiĂ«, hoe cringe zijn die infomercials, die notaris, Roos die er altijd een marmerlook megategel uitkiest met een lekkere stoere zwarte kraan. Een saaie greeploze keuken. Alle huizen zien er precies hetzelfde uit.
Hoop dat Tijn nu elke dag op straat voetbalt.
Wie durft? ![]()
Ik zou het wel doen! Hebben onszelf 2 jaar geleden ook opgegeven toen we geen huis konden vinden. Uiteindelijk wel gelukt maar zouden toch wel wat groter willen op den duur. Alleen moet je minimaal âŹ400.000/500.000 hebben voor dit programma las ik ergens en daar komen wij niet aan, helaas.
Het lijkt me overigens doodeng maar zij maken echt zo mooie dingen waar ik zelf nooit op zou komen!
Ik wilde dit maar inmiddels is het wel gelukt ![]()