Kopen zonder kijken

Mevrouw wordt besproken omdat zij zich heel erg uitspreekt over alles wat niet goed is aan het huis, die man bleef gewoon rustig.

Maakt me niet uit wie er meer tijd met de kinderen doorbrengt maar als je regelmatig je kinderen letterlijk de hele dag niet ziet vind ik dat echt niet oke, tenzij hele uitzonderlijke situaties waarin het niet anders kan. Maar als je een huis van een miljoen kan kopen zou je t ergens toch wel moeten kunnen indelen dat er op zn minst 1 iemand gewoon s avonds thuis is, desnoods als dat dan is in een huis van 5 ton.

Vond het huis wel mooi uiteindelijk, maar ja wat wil je voor een miljoen.

@Mexi Denk inderdaad dat ze wilde compenseren. Heb dat in mn omgeving ook gezien van een moeder die (ja sorry in mijn ogen) te veel werkte, en dan bv op elke dag dat t kan maar naar een pretpakt. Of echt heftige cadeau’s. Deze kinderen hadden er ook echt wel last van en dan denk ik, ik hoop zo dat die kinderen later t je niet kwalijk gaan nemen, dure cadeaus leuk en aardig maar niets kan tijd met een ouder vervangen.

Nou in t tv verhaal op dezelfde zaak. In mijn verhaal ook aan t werk, maar die ken ik niet persoonlijk. Ik zeg ook tijd met ouders, maar als t duidelijk is dat je kinderen jou als moeder missen, maakt het dan uit waar de vader is? In situaties waar het financieel niet kan uitgezonderd natuurlijk.

1 like

Maar zij wilden perse in Brugge wonen gaven ze aan. Dan moet je toch wel iets als makelaar zijnde qua wensenlijstje, als het gewoon niet haalbaar is en je al maandenlang zoekt.

1 like

Vind dit stel leuk! (NL, afl 8). Lekker veel kleur erin. Wel gek dat ze geen fiets hebben :sweat_smile:

2 likes

Inderdaad een leuk stel. En het interieur ook helemaal leuk geworden

1 like

Wat een onzin om 120.000 euro in dit al heel mooi afgewerkte huis te steken zeg, ik zou na die overwaarde denken: lagere hypotheek, mooi! Hoezo moet alles per se op voor een uitbouw waar niemand om gevraagd heeft? (Afl in Soest, nu op tv)

Edit: het is inmiddels 160.000 uiteraard

6 likes

Dit dacht ik ook! Ze vonden het huis al harstikke prima, waarom dan een luxere verbouwing en interieur als je het ook zou kunnen aflossen voor lagere maandlasten?

Ja en dan zitten ze dus “omwille van het budget” niet eens in een woonplaats van hun oorspronkelijke voorkeur toch?

En weer de bruine laarzen met bruine korte rok outfit van de notaris

3 likes

Het klinkt met dit praatje alsof ze contractueel verplicht waren om een uitbouw te maken zodat de kozijnenman nog wat exposure kon krijgen

@Polly haha ja, zul je zien dat ze liever in Amersfoort hadden gezeten in een minihuis :woman_shrugging:

1 like

Belachelijk hĂš, zoveel geld in een verbouwing. Echt alsof we geen fuck geleerd hebben van de kredietcrisis 14 jaar geleden. En nu stijgen de rentes al, daalt de vraag naar woningen en dan straks mokken dat je huis onder water staat :eyes:

4 likes

Dat ja. En deze mensen hadden een keuze he, ze hadden gewoon anderhalve ton minder hypotheek kunnen hebben, dan waren ze ook tevreden geweest. Scheelt honderden euro’s in de maand. Ik begrijp dat echt niet

Tenzij KzK een of ander wurgcontract onder je neus schuift waarin staat dat je geen nee mag zeggen tegen Bob.

Echt Kate Middleton in 2000’s.

4 likes

Deze man :joy::joy::joy:

Ja dat vroeg ik me ook al af.

Misschien dat die paarden niet van hun waren?
In het gesprek waar de eisen van het huis (of de grond eromheen dan) werden die paarden ook niet genoemd.

Ja!! Ik dacht dus steeds omg ze gaan echt de Sjaak zijn want ze vergeten de paarden. :joy:

2 likes

Er was toch een paard ziek waar hij afscheid van moest nemen.

3 likes

Klopt, maar ze hadden er nog één. En ze hadden later ook nog een pony erbij.

Maargoed, geen idee verder haha.

Ik ben aflevering acht aan het kijken (NL). Ik word helemaal blij als ik dat moodboard van haar zie, eindelijk kleur!!!

4 likes

Haha moest zo lachen om Bob over dat interieur (afl 8) “Heerlijk, ze noemen het zelf knus. Ik vind het ook rommelig. I love it!” Wat een mood is die man ook :joy: Vond het een heel leuke aflevering en ook leuk dat Roos helemaal los kon gaan, omdat het zo in haar straatje past!

7 likes