Kopen zonder kijken

Ik vind ze in Blind Gekocht een stuk negatiever bij de eerste keer dat ze het huis zien, of ligt dat aan mij?

1 like

Nee klopt, dat is ook wat ik bedoel. Daarom vind ik het echt leuk haha omdat ze echt hoge eisen hebben en hoe bizar ik dat ook vind ik het wel heel leuk vind dat de experts daar echt goed naar kijken. En in NL de wensen zo op elkaar lijken en saai zijn.

3 likes

Jeeeezus wat een gezeik in aflevering 7 over een rustige straat. Het is gewoon de bebouwde kom. Geen provincialeweg ofzo.

Het stel praat ook steeds door elkaar heen🤣

9 likes

Ik wil niet doen aan notaris shaming maar iedere week zie ik dat korte rokje met die lichte panty en die hoge laarzen en ik vind het zooo ordinair🤣

6 likes

Omg ik zeg dat ook telkens hardop als ik haar zie aankomen, vind het ergens ook lijken alsof ze een beetje screentime wil pakken door telkens zo’n verhaal op te hangen over dat het echt serieus is bladieblabla. Dat kent iedereen inmiddels wel toch… Maar ik vind die outfits ook wel weer authentiek somehow :stuck_out_tongue:

1 like

Ben nu ook de Belgische variant aan het kijken. Vind dat ecologische Finoven stel niet zo leuk. Of die meid nog wel maar die vent, iehh. Met z’n kriebeltjes voor een kindje. Ik kreeg steeds het idee dat hij haar ieder moment kon gaan bespringen om er ter plekke een te maken.

2 likes

Bij dat finoven stel dacht alleen maar: zo ecologisch het niet als je er eerst vanalles uitsloopt omdat je per se die finoven wilt

11 likes

Ik dacht bij hen ook, als ze echt duurzaam en ecologisch willen wonen en leven dan moeten ze in een zelfvoorzienende tiny house gaan wonen. En geen kindjes krijgen. Het ecologische ging volgens mij niet verder dan het huis qua isolatie en energievoorziening. Ohja, ze stond ff leuk in een pan te roeren voor zelfgemaakt wasmiddel maar ondertussen zag ik ook kaarsen op tafel staan met een plastic wikkel.

6 likes

Volgens mij is geld besparen eerder hun motief dan duurzaam willen zijn. Vond hun echt zo’n typisch FIRE stel.

3 likes

Ik kijk nu seizoen 4 van blind gekocht, heb eerst seizoen 3 gekeken. Waarom is er eigenlijk een nieuwe presentator? Vond die van seizoen 3 veel leuker.

Kobe is wel leuker om naar te kijken :rofl:

5 likes

Ik raak steeds meer verbaasd of de hoge eisen van Belgische variant, ben nu bij het stel met 5 kinderen & waarbij ze denken dat het moet kunnen om 6 slaapkamers te hebben met dat budget. Die man lijkt het niet echt te snappen.

3 likes

Ik kreeg sowieso een beetje nare vibes van die kerel. Vond het een beetje een engerd ofzo. Kan er niet echt m’n vinger opleggen.

6 likes

Ja dat had ik ook. Vond hem een engerd.

1 like

Kijkt iemand nog de NLversie?

3 likes

:raising_hand_woman:t3:

1 like

Jaa zeker. Maar merk wel dat ik het met de week saaier vind worden. Eerste afleveringen vond ik heel leuk maar inmiddels vind ik het wel saai worden. Elke week hetzelfde liedje. Te veel eisen, concessies doen, extra budget vragen, serieuze gesprekken met Bob en Alex dat ze hun eisen moeten verlagen en dat ze hopeloos zijn op de woningmarkt nu blablaaaa en dan word er toch weer een huis gevonden uit eindelijk, komt er weer extra verbouw budget. En dan op het einde dat rondje van roos en Bob door de woning. Dat vind ik zooo cringe :’) over de 90 bij 90 tegels, de messing handgreepjes, de lekkere keuken. En Bob zegt altijd als die het huis binnen komt (bij de opleverdag) ā€˜deze vond ik wel serieus een spannende hoor roos’ :joy: echt hou op met me.

25 likes

Hahaha dit is wel echt elke afl exact zo ja, heel erg on point :joy:

2 likes

Ik kijk aflevering 2 van seizoen 3 van blind gekocht en hoezo verwacht die vrouw een hele tuin in hartje antwerpen voor dat budget. En dan ook nog zo blijven zeiken er over als ze dat huis voor t eerst ziet terwijl t voor t kind denk ik weinig uit maakt, t is ook niet alsof die nog 2 was ofzo.
Ik snap dat je wat wil maar je moet ook wel realistisch zijn vind ik. En met 4 ton in hartje antwerpen is dat t echt niet. Ik mis Bob en Alex wel.

Bleek dus dat Vera en Dyan hun ā€˜postzegel’ in Amsterdam voor heel veel geld hadden verkocht.

Je verwacht het niet! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes