Volgende week die ‘first ever’ bij het programma. Ik denk dat ze de koop binnen bedenktijd gaan ontbinden van die Mathias en zijn vrouw. Vind ze echt súperirritant eigenlijk ook…
Ja inderdaad, dat ander huis van 499k, gaf hen 215.000 euro om te renoveren. Had ook mooi geweest en toen ze zeiden van”ja wij willen dat jullie zoeken, want ons tot nu toe niet is gelukt” no shit sherlock.
Echt irritant!
Ik heb de eerste net gezien!
Vond het een mwah aflevering eerlijk gezegd. Onpopulair, maar ik merk dat ik het toch iets leuker kijken vind wanneer er iets meer budget is en de wens ‘een jaren 30 huis’ is
Verder wel hele lieve leuke mensen, ze hebben de funfactor!
Ja leuke lieve mensen! Lisa leek wel nog jonger dan 27
ben nu bijna bij de oplevering. Heel sympathiek idd!
Wat deden ze nou voor werk?
Ik heb de aflevering nog niet gezien maar toen ik voor de eerste keer het voorstukje (vluchtig) zag dacht ik dat het een man met een kind was. Vond die kus al zo bijzonder. Pas de tweede keer zag ik dat het een stel was. Benieuwd naar de aflevering. Leuk dat het weer op tv is. Huilen dat je pas echt mee kan doen als je minimaal 4 à 5 ton hebt :’)
Kleine spoiler maar dat laatste is dus niet waar, gezien aflevering 1. Ik vermoed dat ze dit hebben gedaan na al het kritiek dat volgde…
Budget: 320.000
Ik vond de eerste aflevering juist super leuk. Eindelijk weer een keer een lager budget dan de standaard 4 of 5 ton.
Ah, ik vind dat ze wel echt geprobeerd heeft er een warme sfeer aan te geven omdat hij dat zo mist.
Ik kijk live en ik vind het tot nu toe wel een leuk stelletje.
En leuk dat ze eens in de achterhoek zoeken ![]()
Achterhoek? Alkmaar toch?
Haha ze zoeken in Lochem, lijkt me sterk dat ze in alkmaar terecht komen ![]()
Hahaha ik had dit ook zo kut
maar dat is toch ook niet zo gek, gezien ze de badkamer in 90% van de gevallen compleet onder handen nemen en daar was nu gewoon geen geld meer voor. Ik vind dit dan wel een mooie, realistische oplossing om iets te ‘pimpen’. Het zag er meteen heel anders uit voor (waarschijnlijk) relatief weinig geld.
Dit is niet de uitkomst van een compleet verbouwde badkamer
Ja maar dat is toch ook niet gek als je 20.000 euro hebt om een HEEL HUIS op te knappen? Bij andere huizen hebben ze soms een ruime ton over. Ze hebben zoooo veel gedaan voor dat geld en de badkamer was gewoon echt prima qua staat, maar onwijs oudrrwets. Ik had het zelf ook anders gekozen maar vind het wel een vooruitgang.
Dat meisje leek echt het jongere zusje van Dee, die ex van Enzo Knol.
Heerlijke aflevering wel, love it hoe Riski steeds “O jee!” uitriep bij het bewonderen van het huis. En echt een supermooi huis, vind het niet eens een starterswoning. Als ze er een dakopbouw op mogen zetten in de toekomst is het helemaal gigantisch.
Het ging mij er niet echt om of t nou mooi of lelijk is, maar meer om jouw opmerking
Dit is zo ongeveer 1 van de 2 huizen in 6 seizoenen waar letterlijk geen budget is. Dus niet echt een eerlijke vergelijking met al die andere badkamers die je gezien hebt, want natuurlijk zijn die mooier als je er gewoon meer geld tegenaan smijt.
Voor het budget vond ik het best aardig ingericht. Past denk ik goed bij ze.
Mijn grootste eis zou zijn; kastruimte! Ik zie nauwelijks (kleding) kasten bij dit programma.
Ik vond het huis juist echt superleuk ingericht. Vooral de keuken was wel echt mijn smaak en dat badkamermeubel vond ik ook mooi. Leuke mensen ook!