Kopen zonder kijken

Is dat seizoen 1? Ik hoorde laatst dat een vrouw uit dat programma een benauwd gevoel kreeg omdat ze een ander huis kon zien uit het raam :joy:

4 likes

Seizoen 1 inderdaad, heb die vrouw nog niet gezien. Maar ze zijn allemaal echt onuitstaanbaar. Totaal onrealistische eisen en dan steeds super teleurgesteld. Een van die stellen vertelt met droge ogen dat ze niet gaan bezichtigen als er rommel zichtbaar is op de foto’s

3 likes

Wacht tot je het jong koppel ziet die perse in een witte blok in de groene rand van Brussel wil wonen. Op haar moodboard stond een keuken van 50.000 euro haha

9 likes

@Daelyss oh excited! Lig ziek in bed dus heb alle tijd voor deze zeikerds

@Daelyss hahahaha dat budget in combinatie met die wensen

5 likes

Kan natuurlijk veel goedkoper door de sponsor :grin: of doen ze dat niet bij Blind Gekocht?

Jawel hoor maar ging meer om het feit dat ze echt huizen toonde die twee keer zo duur waren dan haar budget en keukens die in Elle wonen of andere bladen staan. Gewoon zeer ver van de realiteit en de keukens worden hier gesponsord door Dovy

Ik zit ook blind gekocht te kijken en ik vind Bea en Bart zo fantastisch I cant handle

Het lijkt me echt het einde als er een crossover aflevering BE/NL zou komen

9 likes

Bea werkt vanaf komend seizoen niet meer mee aan het programma toch? :sob: Zo jammer!

Ik ga nu beginnen aan seizoen 1 van Blind Gekocht, ben benieuwd. Vond 3&4 zo leuk.

1 like

Zijn dat dan de nieuwe afleveringen waar Videoland het over had? Ik ging heel enthousiast naar het laatste seizoen… had ik die vorig jaar al gezien

1 like

Ja ik heb deze nog niet gezien, zag dat ze er sinds vandaag op staan

3 likes

Ik heb seizoen 1 ook als laatste gekeken en ik vond er echt geen klap aan. Zeker niet als je eerst de andere seizoenen gekeken hebt. Inderdaad half verbouwde huizen, onsympathieke deelnemers en ik vind de presentatie ook niet sterk…

Ja eens! De andere seizoenen vond ik zelf wel leuk, dus zou dat inderdaad lekker doen als ik jou was!

4 likes

Er staat ‘nieuw seizoen’ bij Blind Gekocht, maar 4 is toch al geweest?

Seizoen 1 is toegevoegd dus dat valt onder nieuw seizoen.

2 likes

Ik verbaas me ook zo over de kwaliteit & staat van de huizen bij aanvang? Zo anders dan Nederlandse versie

3 likes

Nieuw seizoen!

Filmpje normaal delen lukt niet.

4 likes

Ik ben begonnen met kijken maar die vrouw Flo in de 2e aflevering, dat kan toch niet?! Zij moet toch ook terug kijken en denken omg wat kom ik verwaand over.

2 likes

Het contrast met Davina en haar zoontje is ook zo groot, die is zo dankbaar met veel minder. Al stond ik echt versteld van wat ze nog gedaan hadden voor dat budget!

4 likes

Jeej zin in!!

1 like