Kopen zonder kijken

Videoland! Seizoen 2 van blind gekocht staat er op

4 likes

Ja ook op Videoland!

Heb net S6E1 gekeken en vond t weer onwijs saai mainstream. Jaren 30 huis, zwarte kozijnen, zwarte lamellen, zwarte keuken… en de verhouding kopen/puzzeltocht/klussen is nog steeds echt uit balans :smiling_face_with_tear: weet niet of ik de rest van t seizoen ga kijken als t allemaal zo is

2 likes

Seizoen 6 van de Nederlandse bedoel je? Die zie ik nog niet op Videoland

3 likes

Woehahah lol
Ik zie dat ik een ander seizoen heb zitten kijken :eyes:

1 like

Blind gekocht seizoen 2! Ik heb trouwens wel bewust dat seizoen gekeken en was toevallig net bij dezelfde aflevering als @VanderWoodsen, maar misschien dat zij op een verkeerde post gereageerd heeft?

Nieuwe seizoen van NL begint 17 april dacht ik.

2 likes

Het is toch ook kut om een kastje te hebben waar je niet bij kan?

Zou ik ook we van balen.

dit is misschien een ongelooflijk grote lifehack maar ooit al gehoord van dit?

13 likes

17 april begint weer een nieuw seizoen!

3 likes

Lol, de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van blind gekocht. Vanwaar blijven ze de gekkies halen. In kopen zonder kijken willen ze tenminste altijd hetzelfde jaren 30-huis met authentieke elementen

Vind wel dat Kinga en Kelly zeer goeie smaak hebben.

5 likes

500m² tuin in centrum brugge, delusional :smiling_face_with_tear:

4 likes

welk seizoen is dit? ik ben nu bezig met 2 op videoland, maar echt zoveel kritische mensen bij blind gekocht en die onrealistische eisen. I can’t. Ben ook nog steeds zo verbaasd tussen het verschil be-nl.

3 likes

Jaa zo leuk dat er weer een nieuwe afleveringen is! Vond vooral die schouw in dat ene huis heel heftig! Zo’n enorm gevaarte voor een fake-ass gashaardje :sweat_smile:.

Vind het wel altijd jammer aan de Vlaamse dat de huizen niet per aflevering worden afgerond, maar dat het over meerdere wordt uitgesmeerd. Ik wil meteen onthullingen haha.

2 likes

En die met zijn hangaar voor zijn bedrijf, 32 punten lang.

@VanderWoodsen het vijfde, net begonnen op PLAY 4
@ClaireCharlotte ik vind dat juist leuk, zie je ook meer koppels en afwisselend.

7 likes

Net ook de 1e aflevering gekeken, vind de Vlaamse echt leuker en afwisselender qua eisen en soort deelnemers.

6 likes

En haar Japanse toilet :sweat_smile:🫠

5 likes

Hopelijk komt dat seizoen ook snel op Videoland!

1 like

Ooh het huis van boswachter en stadsvrouw, zo mooi. Echt leuke details erin verwerkt en die meubels van Johan erbij.

4 likes

Ja vond ik ook! De keuken is echt mooi geworden met zicht op de tuin.

Ik dacht wel dat ik een crise ging krijgen toen mathias zei dat hij geen 3 minuten verder wou rijden. ā€œEen andere gemeente, buiten onze regioā€, gast 3 minuten :roll_eyes:

2 likes

Volgende week die ā€˜first ever’ bij het programma. Ik denk dat ze de koop binnen bedenktijd gaan ontbinden van die Mathias en zijn vrouw. Vind ze echt sĆŗperirritant eigenlijk ook…

4 likes

Ja inderdaad, dat ander huis van 499k, gaf hen 215.000 euro om te renoveren. Had ook mooi geweest en toen ze zeiden vanā€ja wij willen dat jullie zoeken, want ons tot nu toe niet is geluktā€ no shit sherlock.
Echt irritant!

5 likes