Kpop & Kdrama

Heb je eigenlijk al een favoriet nummer van alle releases van dit jaar?

Pfff er is niet echt eentje die eruit springt, maar heb ook nog niet veel muziek kunnen luisteren. Aanraders zijn dus welkom :sweat_smile:
Dun Dun, Fiesta, So What en Scream zijn denk ik de liedjes die ik het meest geluisterd heb.

1 like

Scream :purple_heart:

1 like

Ah jammer, ik ben er zelf ook helemaal uit dus had gehoopt dat jij wat aanraders had haha. De nummers die je noemt vind ik allemaal wel leuk trouwens!

SHINee comeback dit jaar :sob:

En ik ben heel benieuwd naar de nieuwe April comeback. Ziet er goed uit!

2 likes

Janken!! Ik hou alleen van SHINee :sob:

2 likes

@Minnoirs
Hopelijk is dit niet creepy, maar ik zag net je avatar en misschien is dit topic ook wel leuk voor je? We kunnen wel wat extra input gebruiken haha

1 like

Nee helemaal niet, vind dit juist super leuk! Toevallig ook haha. Ben helemaal verbaasd dat hier een kpop/kdrama topic is. Zal het even doorlezen. Wie zijn jou favoriete groepen?

1 like

Haha, dat jij hem zomaar herkent op zo’n mini-avatar. Ik zat er 3 minuten naar te staren en ik weet nog steeds niet zeker of het Jungkook is of niet :’)


Ik zit dus al dagen met dit nummer in mn hoofd. De clip is op dezelfde plekken opgenomen als Mamamoo’s Starry Night btw.
3 likes

Ja een heerlijk nummer is dit! Krijg er helemaal een lentegevoel van. En grappig van Starry Night, dat nummer heeft ergens dezelfde feel.

Deze luister ik de laatste dagen vaak. Leuke collab!

O ja en ook nog het nieuwe solo album van Changmin/MAX van TVXQ.

1 like

Haha this. Is wel Jungkook trouwens.
Wat een leuk nummer dit!

1 like

Heb je de toy instrument versie al gehoord? ( zonder Hwasa helaas)
Geen idee hoe ze het nog steeds goed laten klinken :’)

1 like

Ja echt knap gedaan! Ze uploaden best vaak verschillende versies en ook goede covers. Zo jammer dat die dan niet op spotify staan.

Oh wat leuk, welkom hier! Ik luister zelf voornamelijk naar SHINee, Chen, Ryeowook, NU’EST en Day6, maar in m’n playlist staan nog tientallen andere artiesten haha. Sta overal voor open, maar ik hou het meest van ballads van solozangers blijkbaar. Heb Day6 vorig jaar in Amsterdam gezien trouwens :star_struck:

En jij? Waar luister jij voornamelijk naar?

@anon76889665 Jaaa, Jungkook herken ik uit duizenden haha

Hebben jullie vorig jaar het programma Queendom gevolgd? Zaten echt supergoede optredens bij en binnenkort begint een boygroep versie met o.a. Oneus, The Boyz, Pentagon & Golden Child. Hoop dat et net zo goed wordt als deze:

3 likes

Halloooo hoe kan je AOA vergeten? Dit was zo goed!


Ik ga Road to Kingdom wel kijken, maar geen idee of ik het net zo leuk ga vinden. Blij toch meer een girlgroup fan
2 likes

Ahh… maar dat komt omdat het origineel 1 van mijn favo kpop nummers allertijden is dus de cover klikte wat minder met me. Maar Jimin’s rap is dope!

1 like

Thank you! Als je een keer niks te doen hebt, geef me wat aanraders van die solo Idols. Ben wel heel benieuwd nu. Day6 en NU’EST zijn echt leuk, wat nice dat je naar het concert bent geweest, hoe was het?
Ik heb zelf ook van alles in m’n playlist maar luister het meest naar Bts, Stray kids en Ateez op dit moment. Sta altijd open voor meer groepen/Idols natuurlijk. Ben zelf alleen nog maar naar concerten van Bts gegaan, zou naar Ateez gaan en ze ontmoeten maar corona postponed it helaas.
Ben vorig jaar wel naar het Lotte family concert gegaan en heb daar wat meer groepen gezien, allemaal relatief kort tho maar was wel leuk!

Minzy is weg bij haar platenmaatschappij wat betekent dat mijn droom dat er 2NE1 reünie komt weer een stapje dichterbij komt :purple_heart: :purple_heart: :purple_heart:

Calling it now, volgend jaar wordt 202NE1 ( Laat me dromen! )

1 like

Jaaa! Eindelijk weg bij dat stomme MusicWorks! Nu Dara nog weg bij YGE en dan ben ik blij
Hopelijk tekent ze bij Bom dr management.