Kpop & Kdrama

Ja heel tof! Kleine venue dus goed contact met het publiek ook. Vond ze heel energiek, heel nice. Hebben zometeen de Hi-Touch, maak ik dat ook gelijk mee haha :’)

Jaaaa Stray Kids! Goeie. Hopelijk volgend jaar! :raised_hands:

2 likes

Oh klinkt goed! Ik ben nog nooit naar een kpop concert geweest, is het erg anders dan ‘gewone’ concerten?

Ja ik hoop ook op stray kids!!

2 likes

Ik heb er nu nog maar eentje gehad hoor, dus alleen op basis van gisteren kan ik alleen maar zeggen dat ‘t wel meeviel. Maar misschien voelt het bij een groot concert wel anders! Denk ik wel eigenlijk.

Alleen het geschreeuw had van mij niet aldoor gehoeven, soms kon ik ze amper verstaan omdat iemand er doorheen aan ‘t krijsen was :sweat_smile: Oh, en dat veel mensen de choreo’s enigszins kenden! Dat vond ik echt heel leuk om te zien.

Het gekrijs is voor mij ook de voornaamste reden om niet naar kpop concerten te gaan.

2 likes

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

giphy

Yes! En Dara gaat volgens mij ook weg bij YG!

Fingers crossed!! Ik ben er zo klaar voor. Stiekem hoop ik dat ze een stunt gaan doen bij MAMA want Bom is genomineerd. Dat hebben ze toen ook gedaan voor hun allerlaatste show toen ineens de hele groep er stond.

Waar ik echt blij mee ben is dat veel 2e gen kpop ook gewoon lekker doorgaat. Het laatste album van Brown Eyed Girls is ook echt onwijs goed en die doen ook alweer 14 jaar mee.

1 like

Kijk, dit soort shit geeft me nog meer hoop.

1 like

Yes! Hopelijk wordt volgend jaar het jaar van 2NE1. Ik hoop dat CL al haar liedjes uitbrengt (zonder Scooter Braun natuurlijk) en Will.I.Am dat album uit 2010 aan 2NE1 geeft.
Is Minzy nou echt bij MusicWorks weg? Of is dat nog bezig?

Is nog bezig volgens mij, er is alleen toen aangekondigd dat ze een ontbinding van haar contract heeft gevraagd/

Nu is Hara ook overleden

nee… Serieus?

Ja. Ze had het zo moeilijk de afgelopen twee jaar. Dat niemand haar hielp en beschermde snap ik niet. Ze had al twee eerdere pogingen gedaan en dan alsnog haar later optreden in Japan…

Kan mijn lijstje beter in dit topic zetten dacht ik zo :sweat_smile: Conclusie: ik luister haast alleen het eerste album van Chen.

3 likes

Zo blij dat CL terug is! Vooral dit nummer vind ik goed

2 likes

Woooh zoveel goede oude liedjes die op Spotify staan! Run Devil Run album, 2NE1’s eerste mini album die er wel 3 hele dagen op stond en de eerste albums van Ladies’ Code!


Allemaal Hate You streamen please!

Ben ook helemaal verliefd op de Red Velvet Good Luck Trolls geworden :flushed:

1 like

<3 Ladies code. Wel jammer dat ze deze week uit elkaar zijn gegaan.

Dreamcatcher heeft een nieuw album uit en ik ben helemaal blij!

Jazz Bar en Red Sun zijn mn favo tracks. #DontSleepOnDreamcatcher

1 like

Alle SNSD liedjes staan op Spotify. Ik ga huilen :sob:

1 like

Oh shit ik was vergeten dat er een Engelse versie van The Boys bestaat :smiley:

Girls’ Generation make you feel the heat
And we’re doin’ it
We can’t be beat

1 like