Kpop & Kdrama

Ik heb altijd een beetje moeite met Stellar gehad omdat het sexy concept altijd zo geforceerd voelde. Kreeg er een beetje zo’n gedwongen sekswerker vibe bij :disappointed_relieved:

1 like

Ja ik vind het ook rot dat ze nooit van dat sexy imago af zijn gekomen, want hun liedjes zijn, vind ik, heel erg goed. Hun management heeft gewoon zoveel fouten gemaakt waardoor hun eerdere werk en liedjes als Mask en Fool niet bij het publiek aansloegen.

2 likes

Ik ben sinds kort echt fan van BTS en zou erg graag naar BTS willen, maar inderdaad uitverkocht. Zou er een extra concert gegeven worden?

Kennen jullie Stray Kids? Een nieuwe boygroup van JYP.

Ik voel me trouwens echt super oud tussen al die jonge kpop sterren…

3 likes

Er is op zich ruimte in hun tourschema voor extra data en in de agenda van de venue dus wie weet?

Ken ik eigenlijk niet zo! Luister je ook girlgroups? TWICE, Red Velvet, BlackPink, WJSN, Apink etc?

Ik luisterde veel amerikaanse popmuziek, zoals Taylor Swift, Selena Gomez enz, maar laatste tijd boeit het me niet meer en luister ik eigenlijk alleen nog maar kpop.

Ik zou eigenlijk ook graag koreaans willen leren, maar ben er te lui voor. Haha.

Ooh, ik vind zelf ASTRO heel erg leuk! Volgens mij zijn ze super onbekend, haha. :’)

@MayStorm I feel you… Ik kwam laatst TheEastLight. tegen en zij zijn echt allemaal van rond 2000. Dan voel ik me écht oud, haha.

Wel leuk liedje trouwens, haha. Lekker catchy.

2 likes

Ooh en even een blast from the past. Wie herinnert zich deze nog? (Of ben ik nu écht oud? Haha).

2 likes

Het Koreaans schrift is iig heel makkelijk te leren. Ik heb het in de trein van Seoul naar Busan geleerd. Blijkbaar is het destijds speciaal ontworpen door het staatshoofd om analfabeten te leren lezen en schrijven. Destijds was schrijven iets voor de elite en hij wilde dat iedereen in het land toegang zou hebben tot het schrift. Het is volgens mij het enige schrift ter wereld dat in zijn geheel is ontworpen en geïntroduceerd.

2 likes

Hebben jullie ook kpop guilty pleasures eigenlijk? Voor mij is dat GFriend. Het geeft me altijd een soort nostalgisch gevoel dat ik ook altijd krijg van Sometimes van Britney Spears :sweat_smile:


1 like

Hoe heb je Koreaans geleerd? Ik ben nu bezig met duolingo. Kan je nu ook filmpjes in het koreaans volgen?

Haha oh, nee ik kan geen Koreaans verder behalve een paar standaard zinnetjes via Duolingo :’) maar ik kan het wel lezen. Heb alleen geen benul wat het betekent

Haha, jaaa GFriend is echt leuk. Ik heb een tijdje veel Naverilla van GFriend geluisterd. Echt te zoetsappig is dat liedje.

1 like

Produce 48 ruïneert mijn leven. Ik kan niet tot vrijdag wachten.
Nog een paar liedjes:


Dit liedje blijft ook gewoon goed


Mijn fave Girl’s Day liedje

Ben bang dat WJSN er volgend jaar mee stopt (ja ze hebben eind van het jaar een comeback, maar toch)

Mijn K-pop guilty pleasures zijn toch een beetje de parodieliedjes, zoals deze:


Oh en deze

2 likes

Oehh ik hou echt van Secret, da’s een van mijn meest favoriete liedjes ooit denk ik. Kan hem voor geen meter meezingen door de hoogte maar dat maakt niet uit. :sweat_smile: ik vond je andere liedjes trouwens ook leuk, denk dat we een beetje dezelfde smaak hebben? Heb die eerste meteen aan m’n afspeellijst toegevoegd haha

Ik ben trouwens echt als de doooood want Day6 komt volgend jaar naar Europa en waar het ook is: daar. moet. ik. heen. Day6 is echt de liefde van mijn leven en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om niet te gaan. Heb alleen 1 probleem… ik heb pleinvrees en begin bij de voordeur al te bibberen haha. FML

Bovendien nader ik de 30 en ik ben bang dat ik dan echt als een bejaarde tussen tieners sta? Kan totaal niet inschatten hoe oud andere fans zijn

1 like

Echt waar? Gaat WJSN stoppen? Wel jammer :frowning: Ik ken ze net, haha.

Ik ben ook bijna 30 en heb het idee dat iedereen onder de 20 is. Zo erg haha

3 likes

Hahaha, dit is geweldig, vooral die tekst. “Why am I even in this group.”

EDIT: mijn guilty pleasure zijn van die super cutesy bands zoals Laboum en Oh My Girl.

2 likes

Oh nee! Dat denk ik persoonlijk. China-line gaat denk ik, als ik het nieuws moet geloven, sowieso na dit jaar weg. WJSN heeft gewoon nooit hun echte breakthrough gehad.

Oehhh vind ze allebei leuk! Wel jammer dat management van Laboum dom is

Is dat Jackson Wang ?

Wow… Dit stond er toen ik op Antwoorden klikte :sob:

Laat anderen aan de conversatie deelnemen
Dit topic is duidelijk belangrijk voor u – u hebt hier meer dan 26% van de antwoorden geplaatst.

Weet u zeker dat u anderen voldoende tijd geeft om ook hun gedachten te delen?

Nou doei he :frowning: