Kpop & Kdrama

Jackson Wang? Wie? Haha.

Sorry, die groep met dat parodieliedje? Ik vroeg me af dat allemaal k-pop gasten waren die samen een liedje hadden gemaakt, 1 lijkt op een lid van Got7. Maar die vraag was eigenlijk voor @Vaiana .

1 like

Jaaa!

2 likes

@anon76889665 @Vaiana Ooh haha, nu herken ik de naam. En de gast uit de video. :’) Laf GOT7 trouwens.

Over parodieliedjes gesproken:

Dit is mijn ringtone

Mamamoo mamamoo mamamoo moomoomoomoomoomoo

Edit:
De mv is leuker maar daar zitten geen subs bij :sob: Het is basically een distrack waar ze elkaars lengte belachelijk maken ( verschilt maar 1 cm)

2 likes

Soms heb je van die dagen en dan kom je een filmpje als deze tegen en herinner je je hoe ongelofelijk shit 2ne1 is geëindigd :sob:

1 like

:cry: Baro en Jinyoung gaan weg uit B1A4. Als ik het goed begrijp, was het heel lang niet duidelijk of B1A4’s contract werd verlengd, waardoor Baro en Jinyoung hebben besloten om niet verder te gaan. De andere drie hebben wel weer getekend. Waarom zijn Koreaanse entertainmentbedrijven soms zo kut.

Ugh, ik vind het eigenlijk super erg. Ben er echt wel sad door. :sob::sob::sob:

3 likes

Welke groep is leuker?

  • I.O.I
  • Wanna One

0 stemmers

1 like

Ah, dat kan ik me goed voorstellen. Dat is echt heel erg rot! :open_mouth: Zag ook niemand het aankomen?

Baro had toch voor het laatst een paar “scandals”?

Zag trouwens vandaag bij de Media Markt dat ze Koreaanse albums verkochten. Spaar ze niet meer, maar vond het wel leuk om ze te zien liggen.

Kwam er net achter dat Ashley van Ladies Code ook een youtube kanaal heeft. Dus hier een lijstje van de kpop YT channels die ik heb gevonden

Ashley - Ladies Code

Amber - F(x)

Suhyun - AKMU

Weet iemand er nog meer?

Het kanaal van Jae van Day6 heet JaeSix :star_struck:

Edit: Sorry voor dubbelpost, ging niet helemaal goed haha

Ik heb eigenlijk geen flauw idee! Wel sneu dat het dan zo moet eindigen

Coco van CocoSori vlogt ook

Ik in ieder geval niet. :disappointed:

1 like

Is het vreemd dat ik deze cover leuker vind dan het origineel? En dit zeg ik als een BTS-fan.

1 like

Hebben jullie dit gelezen? Hopelijk is CL echt weg daar, want YGE deed zo weinig voor haar (en ik wil een nieuw album)

1 like

YG zuigt :frowning: Ik hoop dat ze weggaat, Dara meeneemt en ala Highlight ooit een nieuwe groep opricht met Bom en Minzy. Waar ze ook solo dingen kunnen doen.

1 like

Jaa allemaal naar Music Works ASAP!

1 like

Ik blijf 2ne1 zo tragisch vinden. Ze waren zooo goed in entertainen (Check hun concertvideos), hadden met Crush echt een topalbum gemaakt en waren destijds de enige groep van wie werd gedacht dat ze daadwerkelijk zouden kunnen doorbreken in de US. Dan heb je een YG die ze constant verteld hoe lelijk ze zijn en die alle support compleet wegtrekt na het incident met Bom (wat een fucking misverstand en medisch was) terwijl TOP en GD wel gewoon gesteund worden na hun echte schandalen.

En vervolgens vervangen door de nieuwe shiny groep. Blackpink is gewoon een slap aftreksel met een “mooiere” verpakking (volgens gangbare schoonheidsidealen), nieuwe Teddy muziek, met een berg aegyo erop geforceerd. Behalve Lisa hebben ze ook nauwelijks stage presence en Rose’s stem wordt net als die van Bom compleet vertiefd om een uniek geluid te krijgen…

Damn ik ben salty :sweat_smile: :joy:

#justicefor2ne1

2 likes