Kpop & Kdrama

Hebben jullie ook kpop guilty pleasures eigenlijk? Voor mij is dat GFriend. Het geeft me altijd een soort nostalgisch gevoel dat ik ook altijd krijg van Sometimes van Britney Spears :sweat_smile:

Hoe heb je Koreaans geleerd? Ik ben nu bezig met duolingo. Kan je nu ook filmpjes in het koreaans volgen?

Haha oh, nee ik kan geen Koreaans verder behalve een paar standaard zinnetjes via Duolingo :’) maar ik kan het wel lezen. Heb alleen geen benul wat het betekent

Haha, jaaa GFriend is echt leuk. Ik heb een tijdje veel Naverilla van GFriend geluisterd. Echt te zoetsappig is dat liedje.

Produce 48 ruïneert mijn leven. Ik kan niet tot vrijdag wachten.
Nog een paar liedjes:

Dit liedje blijft ook gewoon goed

Mijn fave Girl’s Day liedje

Ben bang dat WJSN er volgend jaar mee stopt (ja ze hebben eind van het jaar een comeback, maar toch)

Mijn K-pop guilty pleasures zijn toch een beetje de parodieliedjes, zoals deze:

Oh en deze

Oehh ik hou echt van Secret, da’s een van mijn meest favoriete liedjes ooit denk ik. Kan hem voor geen meter meezingen door de hoogte maar dat maakt niet uit. :sweat_smile: ik vond je andere liedjes trouwens ook leuk, denk dat we een beetje dezelfde smaak hebben? Heb die eerste meteen aan m’n afspeellijst toegevoegd haha

Ik ben trouwens echt als de doooood want Day6 komt volgend jaar naar Europa en waar het ook is: daar. moet. ik. heen. Day6 is echt de liefde van mijn leven en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om niet te gaan. Heb alleen 1 probleem… ik heb pleinvrees en begin bij de voordeur al te bibberen haha. FML

Bovendien nader ik de 30 en ik ben bang dat ik dan echt als een bejaarde tussen tieners sta? Kan totaal niet inschatten hoe oud andere fans zijn

Echt waar? Gaat WJSN stoppen? Wel jammer :frowning: Ik ken ze net, haha.

Ik ben ook bijna 30 en heb het idee dat iedereen onder de 20 is. Zo erg haha

Hahaha, dit is geweldig, vooral die tekst. “Why am I even in this group.”

EDIT: mijn guilty pleasure zijn van die super cutesy bands zoals Laboum en Oh My Girl.

Oh nee! Dat denk ik persoonlijk. China-line gaat denk ik, als ik het nieuws moet geloven, sowieso na dit jaar weg. WJSN heeft gewoon nooit hun echte breakthrough gehad.

Oehhh vind ze allebei leuk! Wel jammer dat management van Laboum dom is

Is dat Jackson Wang ?

Wow… Dit stond er toen ik op Antwoorden klikte :sob:

Laat anderen aan de conversatie deelnemen
Dit topic is duidelijk belangrijk voor u – u hebt hier meer dan 26% van de antwoorden geplaatst.

Weet u zeker dat u anderen voldoende tijd geeft om ook hun gedachten te delen?

Nou doei he :frowning:

Jackson Wang? Wie? Haha.

Sorry, die groep met dat parodieliedje? Ik vroeg me af dat allemaal k-pop gasten waren die samen een liedje hadden gemaakt, 1 lijkt op een lid van Got7. Maar die vraag was eigenlijk voor @Vaiana .

Jaaa!

@Sjurrr @Vaiana Ooh haha, nu herken ik de naam. En de gast uit de video. :’) Laf GOT7 trouwens.

Over parodieliedjes gesproken:

Dit is mijn ringtone

Mamamoo mamamoo mamamoo moomoomoomoomoomoo

Edit:
De mv is leuker maar daar zitten geen subs bij :sob: Het is basically een distrack waar ze elkaars lengte belachelijk maken ( verschilt maar 1 cm)

Soms heb je van die dagen en dan kom je een filmpje als deze tegen en herinner je je hoe ongelofelijk shit 2ne1 is geëindigd :sob:

:cry: Baro en Jinyoung gaan weg uit B1A4. Als ik het goed begrijp, was het heel lang niet duidelijk of B1A4’s contract werd verlengd, waardoor Baro en Jinyoung hebben besloten om niet verder te gaan. De andere drie hebben wel weer getekend. Waarom zijn Koreaanse entertainmentbedrijven soms zo kut.

Ugh, ik vind het eigenlijk super erg. Ben er echt wel sad door. :sob::sob::sob:

Welke groep is leuker?

• I.O.I
  • Wanna One

0 stemmers