Kpop & Kdrama

Ik weet dat we vorig jaar op veel SHINee getrakteerd zijn, maar ik mis SHINee :sob:

1 like

Ik luister alleen nog maar deze:

Elke dag als ik wakker word meteen DILEMMA DILEMMA DILEMMA DILEMMA

@Vaiana wat luister jij op het moment?

2 likes

Haha hetzelfde hier, ik ben niet echt goed op de hoogte van alle nieuwe groepen en momenteel luister ik ook enkel deze

1 like

Haha, wat leuk! Het hele album luistert fijn weg, vind dat de nummers een lekker moody sfeertje hebben

Wat vonden jullie van Nmixx hun debut nummer?

Ik ben basic. Ben echt zo’n fan van Tsuki d’r uitdrukkingen

@Minnepin Ehhh

2 likes

Eerste keer toen ik het hoorde dacht ik wooah zooooo slecht , maar nu heb ik het vaker gehoord en vind ik het wel leuk :rofl: Het is net een medley

1 like

Haha ja same. Ik dacht eerst ook “Wat is dit” maar ik vind hem na een paar keer luisteren eigenlijk best wel leuk :sweat_smile:

Also. Zijn er mensen die Stray Kids luisteren hier? Ik kan echt niet wachten tot het vrijdag is haha. Die teasers maken mij echt hyped :grin:

1 like

Die voelt gewoon onprettig aan m’n oren :melting_face:

Er zijn wel meer liedjes geweest die ik in het begin niet kon waarderen en later wel, maar ik denk dat dit er niet een van is haha

1 like

En?? Hoe vind je Maniac?

1 like

Heel vet! Ik luister hem al non stop haha. Maar ík vind echt alles leuk van Stray Kids dus had niet anders verwacht. Zodra mijn dochtertje op bed ligt ga ík het album even goed luisteren :grin:

Heb jij hem ook gehoord? Wat vind jij er van?

1 like

Iehhh leuk! Die spanning rondom een nieuw album kan echt verslavend zijn

Ik vind m ook wel leuk! Luister niet echt vaak meer naar Stray Kids maar misschien nu juist wel weer

1 like

Omg de previews van Queendom zijn geweldig!
Ben zo benieuwd!

En Big Bang comeback! Eindelijk!

1 like

Hoop voor deze meid dat ze niet te Nederlands is, want omg lijkt me heel moeilijk om van een nuchtere cultuur naar een cultuur vol met tradities te gaan.
Maar ben heel benieuwd, want kennelijk is ze heel goed.

2 likes

Nu hopen op nog meer kneuterige interviews zoals deze:

2 likes

Hahaha ja! :joy:

“Jouw Nederlands is echt goed. Hou je van bitterballen en stroopwafels?”

2 likes

Luister je ook naar de Snollebollekes??

Omg hahahaha :joy:

1 like

:sob::sob::sob:

&

De Nederlandse member van Le Sserafim schijnt een uitwisselingsstudent te zijn.

2 likes

@anon43983847 ik ga hier even verder, mijn andere favoriete Kdrama is Vincenzo! Is wel vrij gewelddadig maar ook grappig, echt een heel apart genre! En verdere fijne kdramas vond ik Start Up, Itaewon Class, Lovestruck in the City, Romance is a bonus book en ben net klaar met Our Beloved Summer, ook heel leuk (Choi Woo Shik :heart_eyes::grin:)!

3 likes