Kpop & Kdrama

Ik lees net over een kpop festival in Frankfurt! Het is al uitverkocht volgens mij, maar het is in ieder geval een stuk dichterbij dan Korea zelf haha.

Ik vertrouw al die festivals niet meer. Altijd gezeik

1 like

Idd, in 2019 zou er eentje zijn in Dusseldorf maar die was toen last minute gecancelled, het bedrijf ging failliet ofzo en niemand kreeg zn geld terug volgens mij

Ja die! Heel veel bedrijven zien geld in Kpop, maar regelen niks. Zelfde in de VS

Ik heb even getwijfeld over dat festival in Frankfurt maar toen ik zag dat ze gekke dingen begonnen doen met de lineup ben ik afgehaakt.

Kan SMtown gewoon terugkomen naar Parijs? Kan nog steeds huilen om het feit dat ik het de vorige keer mistte. SHINee als 5 :sob:

1 like

Zijn jullie al naar een kpopconcert geweest? Ik heb alleen nog maar Day6 in Amsterdam gezien maar dat was wel echt :sparkles: :sparkling_heart: :sparkles: :sparkling_heart: :sparkles:

1 like

Ik ga volgende maand naar Ateez hier in Amsterdam, wordt mijn eerste kpopconcert, heb er heel veel zin in!

Toevallig nog meer mensen van hier die naar Ateez gaan?

1 like

Nee, maar heb er ook geen behoefte aan. Nou ja… tenzij er ooit een wonder gebeurt en ik een 2nd Gen groep kan zien.

1 like

Ohhh, wat leuk!! Ben je ook fan van Ateez?

Ga meteen zoeken of er nog kaartjes beschikbaar zijn want ik ken wel iemand van hier die dat misschien leuk gaat vinden :full_moon_with_face:

1 like

Ik heb The Rose gezien in Brussel, BTS in Amsterdam en Monsta X in Parijs. Waren alledrie heel tof, maar de laatste was mn favoriet. Lang concert, superleuk enthousiast publiek, goede mix tussen de performances, opgenomen filmpjes tussendoor en interactie met het publiek :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ja ik luister bijna dagelijks wel hun nummers!
Ik geloof dat het uitverkocht is (niet helemaal zeker hoor). In andere Europese steden hebben ze een extra datum toegevoegd, maar voor Amsterdam niet.

1 like

Ik ben naar Pentagon geweest in Berlijn! Had ook kaartjes voor Ateez (vóór Corona nog), maar uiteindelijk m’n geld teruggevraagd.

Op dit moment geen nieuwe kaartjes ergens voor, hoop echt zo hard op een (G)I-dle ofzo volgend jaar.

1 like

Jaaa! In 2020 was ik van plan om naar Seventeen, Stray Kids en G Idle te gaan maar die zijn dan allemaal gecancelled door corona, net toen de kpop groepen Europa leken te ontdekken haha dus ik hoop dat ze binnenkort toch terugkomen. Ik hoop ook voor Twice eigenlijk, ze hebben zoveel concerten in Amerika maar geen in Europa

2 likes

Jaaa zo sad! Twice lijkt me ook fantastisch, Stray Kids ook. Ik duim ook dat het misschien volgend jaar weer op de planning staat. Zo jammer :smiling_face_with_tear:

1 like

Zo jaloers! Ik wilde ook tickets kopen maar was weg die dag en toen was het al uitverkocht :sob:

Ik hoop zo dat Stray Kids naar NL komt!

1 like

Ah jammer dat je geen kaartje hebt kunnen bemachtigen!

Stray Kids hoop ik ook heel erg, hun nieuwste album is echt top. Zou wel kunnen dat ze naar Europa komen toch? Ik zag dat ze wel van plan zijn te touren, alleen nog geen Europese data bekend

1 like

Ja klopt! Ze gaan wel naar Europa volgens mij maar inderdaad nog geen data bekend. Ik wacht geduldig af :sweat_smile:

2 likes

Ik heb Monsta X ook een paar jaar geleden gezien in Amsterdam en ik was sowieso fan van ze en ik vond het helemaal het einde! Ik was echt zoooooooooooo blij dat ze naar Nederland kwamen en hun concert was écht geweldig!

2 likes

Love Yujeong!

Wel jammer dat Kep1er Pool Party gaat coveren. Had gehoopt, bij het zien van de props, dat ze Deepened zouden zingen, maar helaas… Hikaru die de raps zou doen zou echt geweldig zijn