BlackPink letterlijk in your area
OMG KARA COMEBACK?!
@Vaiana nog anderhalve maand totdat Taemin uit het leger mag en nu is bij SM de pleuris uitgebroken, help Hoop nog wel echt op een nieuw album eigenlijk
Hahaha ja wtf is er met al die drama? Ik volg het echt niet meer.
Ik kan het ook allemaal niet meer volgen, elke dag komt er weer nieuwe informatie naar buiten hopelijk is SHINee nog winstgevend genoeg, anders moeten wij maar een partij albums opkopen haha
Hahaha is goed!
Ben zo benieuwd!!!
Ben ZO benieuwd, aaah! Geloof dat Taemin ergens heeft gezegd dat het album hiphopinvloeden heeft?
Ga trouwens stuk om deze ranking van alle nummers haha, wil niet weten hoeveel tijd dat heeft gekost:
Vind wel dat Prism 32 plekken te laag staat
DREAM GIRL OP 110?! WHY SO SERIOUS OP 105? SHAME!
Alle liedjes uit 2013 staan bij mij gezamelijk op nummer 1
edit: hoop niet dat het een té EXO achtige vibe heeft.
Hahaha ja bij mij ook! Die heb ik volgens last.fm nog steeds het vaakst geluisterd
Hoop ook niet dat het te veel op EXO lijkt, hopelijk helpt het dat EXO ook nog een eigen album krijgt dit jaar. Vind het nog steeds jammer dat Lucky One uiteindelijk van SHINee naar EXO is doorgeschoven
Jaaa balen!
Ik hou zo van SHINee!
We hebben hier gisteren de hele avond alle liedjes van SHINee meegezongen
Omg k drama topic 🥹
Heeft er iemand nog k drama aanraders? Ben bijna klaar met vincenzo (helemaal verliefd op hem) en wil daarna gelijk aan een nieuwe serie beginnen!
Heb je Descendants of the Sun al gezien? Ik vond het niet de beste serie die ik heb gezien maar hij is daarin ook heel knap
Thanks ik sla hem op!