Kpop wordt dit jaar gered door de queens! Nu 2NE1 en later dit jaar SNSD
Omggggg
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Ik vind het echt leuk dat meer koreaanse drama’s te zien zijn op netflix! Hoewel ik er ook veel online kijk is het op deze manier wel veel chiller.
Business proposal vond ik echt zoooo leuk!
Ik kom even inbreken in dit topic als complete noob. Ik wil een cadeau kopen voor mijn nichtje waar ik van de zomer naar toe vlieg, en mijn neef gaf aan dat ze helemaal gek is van BTS.
Maar, wat koop je dan? Ze is denk ik nu zo een 12-14 jaar. Ik zag ook een UNO kaartspel BTS editie of is dat echt heel uncool? En wat is nog meer leuk?
Er komt een nieuw album en - vaak dus - nieuwe merch uit dus misschien kan je nog even wachten?
Fotokaarten doen het ook altijd goed. En posters natuurlijk! Funko’s zijn er volgens mij ook van BTS
En sws even kijken op Ktown4u, Kpoptown of Yesasia. Of gewoon de mediamarkt.
Sunmi gaat op tour deze zomer en komt naar Amsterdam! En Parijs ook dus ik hoop dat ik een kaartje kan scoren
https://www.instagram.com/p/CfYwCjOvMje/
Oké, ik ben echt onder de indruk van New Jeans’ debut song Attention, wat een chille vibe <3 Ze zijn wel piepjong!
Edit: ik heb m’n post verwijderd want ik voel me super oncomfortabel bij alles nu gaande random Min Hee Jin.
Oh shit
Ja dat dus
HET IS BIJNA DE 5EEEEEE SOSHIIII!
Jeetje, ik wilde naar LOONA gaan, maar ben blij dat ik dat niet doe. Wat een shitshow maken de fans ervan
Ik kwam via Tiktok terecht bij BTS en kreeg zo’n serotonine boost van die jongens. En even later kwam er ook steeds Stray Kids content voorbij ennn nu ben ik verliefd op Bang Chan.
Aah Stray Kids (en zeker Bang Chan) zijn zo leuk, in 2020 zouden ze naar Europa komen maar dat is nu dus helaas nog steeds niet gebeurd. Heb spijt dat ik in 2019 niet ben gaan kijken haha
Heb een kaartje gescoord voor Blackpink in paar. Was super in de war met de kaartverkoop want er waren enkele presales en op de website van de zaal stond een link voor de wachtlijst dus dacht ik dat het al compleet was uitverkocht. Gelukkig dus niet en heb ik de goedkoopste kaartjes kunnen kopen. Zaal op 10min van m’n huis, echt chill