Ik ben heel enthousiast over de gel van DEHEB. Die is er eindelijk. Er zit proteïne in en hij maakt een goede cast en krijg er glanzende pluisloze krullen van.
Zijn er hier soms mensen die recent een fohn met diffuser hebben gekocht waar ze heel blij mee zijn?
Mijn diffuser is kapot van mn oude carmen pro (nog van mn moeder geweest) en moet nu een andere maar het is zo lastig zoeken omdat nergens de maten van de diffuser erbij staan. Daarnaast ook veel met uitstekende pinnen en zoek juist een soort ‘kom’ vorm.
Anyway, hoor graag tips!
Toevallig kwam ik van de week op dit artikel uit over diffusers.
https://macblogster.nl/beste-fohns-voor-krullen-met-diffuser/
Bij het kruidvat zijn enkele cg producten voor de helft!!
Bij de ‘gele stickerhoek’ zag ik ze staan.
Welke shampoo met sulfaten gebruiken jullie om eens in de zoveel tijd build up enzo te verwijderen?
Wat ik heb staan
Soms doe ik Zwitsal, soms Petal Fresh.
Ik heb zo’n goedkope tropical shampoo van eigen merk Kruidvat! Vind die fijn en ruikt lekker!
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-sensation-tropical-shampoo/p/4036551
Thanks voor de tip! Heb net de elke dag shampoo van jumbo gehaald die is blijkbaar ook goed. Ben benieuwd of mn haarstructuur veranderd, heb dit in geen jaren gedaan.
Leuk! Vond dit echt een leuk proces om uit te vogelen, ik had hetzelfde als jij en dacht ook dat ik steil haar had. M’n tip is: onthoud goed wat wel en niet werkt en schrijf het eventueel op. En veel foto’s maken, ook van mindere dagen. In het begin zijn er soms dagen dat het verschrikkelijk zit, maar je zult zien dat na een paar maanden dit consequent doen er echt verbetering in zal zitten
Haha zelfs na meerdere jaren zijn er dagen dat m’n haar echt ruk zit 🥹
Hahha ja true, maar bij mij wel veel minder vaak dan in het begin! Het grappige is dat ik in het begin het dan alsnog een ‘good hair day’ vond (want wow! Het krulde!) en als ik nu naar die foto’s kijk denk ik echt, wtf
Ja zo herkenbaar!
Foto’s van jaren geleden toen ik zó blij was met m’n bos haar. Dooie pluizende bos
Wie heeft een goeie tip voor stylingproducten?
Ik heb type 2c / 3a maar producten “werken” heel snel op mijn haar (terwijl het medium poreus is denk ik). De meeste producten geven mij enorm kleine krullen en een beetje een permanent “look” terwijl ik juist van die grotere bouncy krullen houd (bij mezelf). Ik denk dat het niet te zwaar (vet/olie) moet zijn, en ook niet te intens (aunt Jackies is dat bijv).
Ik vond Kruidvat ultra 4 parfumvrij heel fijn. Is puur gel en geen hydraterende bestanddelen. Als je volle krullen wilt zou je een denman brush kunnen gebruiken en je stylingsproducten in redelijk nat haar.
Tnx ik ga het checken!
Wow in ieder YT filmpje wat ik vandaag heb gecheckt, werd die borstel gebruikt idd. Heb je deze zelf ook?
Ik gebruik af en toe een (grove) kam onder het douchen
Ja ik gebruik die borstel en het werkt super voor mij. Er zijn nu ook meerdere dupes te koop. Ik kan niet zonder
Heeft iemand misschien een tip voor een föhn (budget max 50/60 euro)? Ik heb krultype 3a, maar erg fijn haar waardoor het snel gaat pluizen. Ik ben eigenlijk vooral op zoek naar wat meer volume aan de bovenkant van mijn haar (daar valt het plat). Zal een föhn daarbij helpen of hebben jullie andere tips? Ik gebruik de CGM een beetje af en aan, omdat ik nog nooit echt een routine heb gevonden die echt goed past.
Ik heb een ETI turbodryer. Al heel lang en blijft een top ding (van mijn kapper gekregen)
Wel een losse diffuser bij bestellen
Met diffusen heb ik wel meer volume. En ook 3a en heel fijn haar
Ik heb een afspraak gepland bij een krullen kapper. Kan as vrijdag terecht. Ik ben heeeel benieuwd! Kost een stuk meer dan m’n kapper om de hoek en moet er een kleine 20 min voor rijden maar hoop dat het het waard is!
Wil je laten weten hoe het is bevallen? Ik ben echt altijd ontevreden als ik thuis kom van de kapper…