hoe heb je deze kunnen bemachtigen?
Ik ben wel benieuwd of die gel vergelijkbaar is met Orange marmalade van Ecoslay!
hoe heb je deze kunnen bemachtigen?
Ik ben wel benieuwd of die gel vergelijkbaar is met Orange marmalade van Ecoslay!
Fantastisch te horen! Komt die toch goed terecht
Ik heb een dupe besteld via alie paar eurootjes kostte het.
Ben er redelijk tevreden over, vind het veel werk, maar dan heb je er dagen plezier van haha!
Wat is er anders aan stylen met een denman of met die bounce curl?
Zelfs de refresh is goed 🥹
De krul zit er prima in, ook na het slapen. Dit is zeker een blijvertje!
Vandaag naar een krullenkapper gegaan. De kaspter had een cursus van 4 dagen gevolgd en heeft mijn haren op een speciale manier geknipt en toen gestijld met een denem brush en de fohn. Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind…
Wat ik heel lastig vind is dat mijn haar door producten al heel snel vettig lijkt, dat heb ik hier, bij de na-foto ook. Sowieso ben ik nog heel erg op zoek naar een manier om mijn haar te stijlen die bij mijn haar en mij past.
Ik zou het gewoon nog een keer op je eigen manier stijlen, jij weet het beste wat werkt en welke producten etc voor jouw haar werken.
Ik snap wat je bedoeld. Maar ik ben nog maar een paar maanden bezig met zoeken wat voor mij werkt en ik zie door de bomen het bos niet meer, had dus juist gehoopt tips e.d. te krijgen. 'T viel me allemaal een beetje tegen, maar hoop dat als ik het straks op mijn manier probeer te stijlen, dat het er nog netjes uit ziet.
Ja haha, ik vroeg me al af of 4 dagen genoeg was om echt een krullenkapper te zijn (ze doen ook ‘gewoon’ knippen), maar was dichtbij dus dacht proberen kan altijd.
Oh en voor je volgende post, ik ga meteen even kijken.
zou voor jouw haartype een erwt leave-in en een mousse gebruiken
Ik heb dit ook een keer gedaan en was toen ook matig tevreden. Ik ga nu alleen nog maar een krullenkapper die echt alleen krullen doet.
Even totaal wat anders in het algemeen:
Krijgen jullie ook wel eens opmerkingen dat je niet mag klagen over je haar want dat zit toch altijd goed. Ik had van de week mijn haar gedaan met een andere gel en het zat voor geen meter, droogde gewoon niet mooi op en toen zat ik daar wat over de miepen. En krijg dan meteen te horen dat ik niet mag klagen. Kan volgens die mensen ook nooit een bad hair day hebben. Zo vermoeiend.
@Madam-Mikmak na een aantal tips van jou en verschillende producten proberen is dit het resultaat. Heel blij me je tips!
Ja zit mooi al! Mooi gedefinieerd
Ik ben op zoek naar een fijne kapper die geen harde, plakkerige krullen geeft. Provincie (Noord)Brabant.
Iemand tips? Iemand ervaring met PureLou?
Ik ben eindelijk weer een beetje klaar om aan het project haar te beginnen. En hard op zoek naar doable tips… ik heb fijn haar, met krul (vroeger meer dan nu maar het zit er nog wel). Ik was mijn haar 2x pw en gebruik dan een beetje leave in conditioner, maar op een wasdag zit het al niet echt top en de dagen daarna is het helemaal niet om aan te zien en moet het vast. Doordat het zo fijn is ziet het er al snel ook viezig/vettig en treurig uit. Heeft iemand tips om op te starten? Bv 3 essentiële producten ofzo? En wat je snachts met je haren doet om het een beetje mooi te houden? Ik wil er geen fortuin aan uitgeven maar ik ben ben zo ontevreden over mijn haar dat ik wel ook echt wat wil veranderen…
Meer producten gebruiken, maar niet te zware. Voor mijzelf is alleen leave-in echt niet niet genoeg. Ikzelf gebruik leave-in, mousse en gel. Ik gebruik andrelon (ja ik weet dat dit vloeken in de kerk is) en voor mij doet dat genoeg. Ik gebruik zelf een gel die wat harder wordt met opdrogen en daarom gebruik ik nog een haarolie om die cast eruit te knijpen. Maar ik ken ook mensen die dat zonder olie doen.
Of Andrelon ook voor jou werkt is lastig te zeggen, dat zal voor jezelf een zoektocht worden welke merken voor jouw haar fijn zijn.
Essentieel, naast shampoo en conditioner, voor mij:
Ik heb voor 's nachts een bonnet maar vind ik niet lekker slapen, dus ik gebruik altijd een scrunchie en doe mijn haar in een hoge knot (ananas) en dan zit en de volgende nog goed.
Dank! Ik ga eens experimenteren. Gebruik je gewoon de krullenlijn van andrelon?
Ik gebruik creme en mouse van perfecte krul, je hebt ook nog een andere lijn van andrelon voor krullend haar, maar die vind ik helemaal niks.
Gebruik ook alleen creme en mouse van andrelon trouwens. Shampoo, conditioner en masker van Lovings Blends (milde haver) en gel is SNOT(maar niet meer te koop).
Heeft iemand een aanrader voor een satijnen kussensloop? Of is dat allemaal één pot nat qua effect op je haar?
Satijn is geen stofsoort maar een weefmethode! Ik zou zelf zijde aanraden (dus satijnzijde), omdat dat echt lekker koel blijft, glad is maar niet glibberig. Heb ook een tijdje zo’n goedkoop polyester satijnen ding gehad maar dat was veeel minder lekker