Over anderhalve week ga ik naar de kapper. Ik heb krultype 2c en ik ben echt toe aan wat anders met m’n haar. Nu overweeg ik curtainbangs, maar, is dat wel leuk met slag/krullen? Iemand die dit ook heeft?
Ik heb dit ook besteld! Heb -denk ik- 2b haar met random pijpenkrullen en steile stukken (heel irritant) dus ben heel benieuwd.
Man ik weet dat het maar haar is, maar de manier waarop ik me meer mezelf voel/blijer word van mijn kop in de spiegel nu ik mijn slag en krullen weer draag - magisch!!!
Ik weet trouwens niet waarom, maar ik droogde mijn haar vroeger altijd op de kop als ik het krullend droeg en hoewel het resultaat wel mooi was, heb ik ontdekt dat mijn haar echt suuupergoed blijft zitten als ik rechtop blijf zitten tijdens het drogen, zonder mijn hoofd te bewegen. Ik heb een stuk minder volume en losse golven tot ongeveer mijn oren, maar nauwelijks pluis en de leukste pijpenkrullen aan de onderkant!
Ik vind mijn haar het mooist als het helemaal goed krult enzo, maar op deze manier hoef ik er tussen wasbeurten door niet naar om te kijken, en de glans is zo mooi!
Heeft iemand ervaring met een bonnet? Ik slaap nogal onrustig, dus ben dan bang dat die halverwege de nacht van mijn hoofd valt. Ik zie veel verschillende mogelijkheden in een variatie aan prijzen. Maar ik weet niet waar ik op moet letten.
Hoi! Ik ben de laatste tijd op zoek naar iets om m’n krullen wat beter in model te krijgen, want het valt gewoon niet zo lekker. Ik gebruik al een sulfaatvrije shampoo, wat wel helpt tegen droogte, maar mijn krullen missen nog wat definitie en veerkracht. Heeft iemand ervaring met een fijne curl cream of iets vergelijkbaars? Ik zoek iets dat mijn krullen wat meer vorm geeft zonder ze zwaar of vettig te maken.
Ik slaap soms met een bonnet, meestal als ik het 's avonds gewassen heb en dan de crunch er nog niet uit wil knijpen. Ik slaap ook super onrustig en over het algemeen blijft ie zetten. Ik doen wel altijd een wokkel in, dus mijn haar zit vast onder de bonnet, voor als ie af gaat, dat mijn haar dan nog wel omhoog zit.
Werkt bij mijn krullen type 2c. Gebruik het soms icm
https://www.bol.com/nl/nl/p/tigi-catwalk-curlesque-curls-rock-amplifier-haarcreme-2-x-150-ml/9200000073656117/?Referrer=ADVNLGOO002033-S--9200000073656117-PMAX-C-22211234056&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw7pO_BhAlEiwA4pMQvNmu5B0wUKpQbnshoH6K1xRip82ykyjB-eiamdzJn3snzdw4In5WRBoCQAYQAvD_BwE
Was een tip van hier en is ook een fijn product!
Nou mijn miljoen jaar oude gel van L’Oréal was op, dus ik heb een pot Eco Style (olijfolie) gekocht en wat werkt dit top! Vind het ook erg prettig dat het nauwelijks een geur lijkt te hebben. Ben echt blij met mijn haar de afgelopen tijd. Ik weet nog hoe ingewikkeld ik het vond om het krullend te dragen toen ik de CGM probeerde te volgen, terwijl het nu met mijn favo producten met sulfaten en siliconen moeiteloos zacht en glanzend valt.
Ik heb mijn krullenproducten stash uitgezocht en er zijn toch meer producten die niet werken voor mijn haar dan dat ik had gedacht.
Mocht ik er iemand van hier blij mee kunnen maken, laat het dan vooral weten. Ophalen in Groningen
Hoi allemaal,
Aangezien ik zo goed geholpen ben de vorige keer heb ik nog even een vraagje.
Ik ben op zoek naar een goede permanente haarverf die niet te agressief is voor het haar ,maar wél langdurig resultaat geeft.
Vooral iets wat goed werkt bij grijsdekking
Ik merk dat veel verven het haar toch uitdrogen of snel vervagen, dus ik ben benieuwd:
Bedankt alvast
Ik herken wat je zegt! Ik gebruik sinds kort een verzorgende permanente haarverf die echt goed werkt voor grijsdekking en het haar juist zacht en gevoed laat aanvoelen na het kleuren. Heb hem zelf bij mijn kapper gekocht, dit is de naam Indola Profession Permanent Caring Color. Misschien heeft je kapper deze ook wel.
Zeker een aanrader als je zoekt naar kleur én verzorging in één product.
Ah dankjewel, lijkt me niet dat mijn kapper deze heeft, maar zal er eens verder over lezen. Indola Profession haarverf Dit is hem toch? In iedersgeval in veel kleuren beschikbaar !
Sorry, dit lijkt wel nep wat hier gebeurd?
HAHAHAH ja ik had precies hetzelfde. Truman show live, maar te doorzichtig.
Ik herken wat je zegt!
Net zoals de namen? Sanne de Jong en Laura Janssen, alleen Linda de Vries mist nog.
Henk en Ingrid.