Ja ik wil het wel overnemen om te proberen
Stuur me maar een berichtje! Ik heb geprobeerd jou een berichtje te sturen, maar kreeg de melding dat je geen berichten accepteert.
Iemand hier met 2b-3a krullen die ervaring heeft met de producten van Eve curls? Ik heb al een paar keer op het punt gestaan het te bestellen en nu met BF opnieuw, maar ben bang dat het te zwaar is voor mijn type krul (onderin 3c, bovenop 2b en 2c)…
Ik zie net een bericht hier voorbij komen over Aussie producten. Kan me herinneren dat de krullen mouse echt heel fijn was (niet te zwaar, maakte krullen niet hard of droog). Heb nu paar x iets van Aunt Jackie’s gebruikt maar krijg er dan ook wel wat kleinere krullen van.
Wat is jullie lievelings krullen mouse tegenwoordig?
Ja, m’n vriendin heeft al 2 keer voor een dichte deur gestaan. Echt sneu. En dan kwam ze met een slechte smoes. Dit doet ze al jarenlang, hoor deze verhalen echt al heel lang.
Edit: ik zie dat ik echt op een heel oud bericht reageer, sorry
Iemand ervaring met deze producten? Klinkt als een perfecte lowkey manier om mooie krullen te krijgen maar daardoor wellicht te goed om waar te zijn?
Misschien mosterd na de maaltijd. Maar in Rotterdam zijn er veel krullenkappers die je ook zou kunnen proberen als Tryshy niet bevalt.
Ik hoor goede verhalen over C.HeCurls en Doctor Curlz.
Volgende week heb ik ervaring, ik heb het besteld .
Je herinnerde mij aan dit merk.
Deze zomer gebruikte ik weinig gel. Meer crème en mijn haar was zo gezond en zacht dat ik iets meer in die richting zocht.
Toen kwam ik op dit merk, maar was de naam vergeten!
Ik ben benieuwd
Aaaah wat goed! Ben benieuwd!!
Ik heb mijn haar de afgelopen 6 maanden consistent steil gedragen en ik ben het zat, pray 4 me dat ik nog een beetje mooie textuur heb
Eerste wasdag zonder het erna te steilen sinds april!
Ik heb shampoo met sulfaten gebruikt, een masker zonder siliconen, lichte bodylotion op zeiknat haar en L’Oréal Invisifix gel (volgens mij al 4 jaar over datum haha maar hij rook nog oké!). Gedroogd met een diffuser zonder eraan te zitten en het krokante eruit gescruncht met een klein beetje olie op mijn handen (ik heb nagelriemolie gebruikt, want dat had ik liggen).
Het zit niet zo mooi omdat ik mijn scheiding was vergeten te fixen voor het drogen, (en omdat het echt geknipt is om steil te dragen, mijn laagjes zijn golvend geen succes), maar ik ben blij dat het iig nog textuur heeft.
Vind het super mooi al zo!
Volgens mij ben je erg streng voor jezelf. Het ziet er prachtig uit. Ben wel lichtelijk sceptisch over de nagelriemolie haha
Heeft iemand aanraders voor een lichtgewicht mousse? Ik heb heel fijn haar en had eerst gewoon de eerste de beste mousse gepakt in de Etos, maar heb denk ik toch wat lichters nodig.
Ik heb ook fijn haar, en een gel werkt toch altijd beter bij mij dan mousse.
Leave in: Kruidvat perfect Curls krulcreme (pompje) is vrij licht
En als gel bijvoorbeeld Umberto giannini curl jelly
Of wella gel rode tube nr. 5
L’Oréal invisi fix gel nr. 8
Alles te koop bij kruitvat
Ik gebruik nu evecurls, maar enkel evecurls gebruiken werkt niet voor mij. Toch té weinig hold.
Maar als ik een gel toevoeg…. Super! Ik heb dan veel betere hold de hele dag door.
Mijn haar is dun en grijs en ik heb veel hydratatie nodig, en deze crème voegt dus wel wat toe. De olie is ook wel fijn. Niet te vet
Wat ik dan wel een nadeel vind is de parfum, wat een lucht! Als mijn haar droogt gaan mijn ogen er van tranen. Het is een luxe parfum. Zeggen ze zelf. Maar niet echt allergie vriendelijk pfoe!
Thanks! Bij de kapper stonden ze er echt op dat ik mousse zou moeten gebruiken, maar hou het even in mijn achterhoofd mocht ik met een andere mousse ook niet het gewenste resultaat krijgen.
Ik heb ook dun en fijn haar en mijn ervaring is ook dat gel het beste voor mij werkt! Ik gebruik er momenteel 2 door elkaar (wella new wave 5 en curl jelly van Umberto Gianini).
Heb inmiddels wel geleerd dat het echt een kwestie is van zelf proberen wat voor jou werkt. Er zijn zoveel opties en goed bedoelde adviezen maar je moet het zelf uitzoeken want jij moet je haar elke dag doen en je moet er zelf je weg in vinden. Ik volg globaal de CG-methode maar ben niet heel streng in de leer.
Ik zweer bij foam, dat is wat lichter dan mousse. Specifiek deze vind ik zelf echt top, je doet er lang mee en heb al 5 of 6 flessen versleten denk ik. Ik combineer vaak met de gel, ook van giovanni
@crazyplantlady thanks beiden! Ik ga weer even verder experimenteren en in elk geval die foam proberen.