Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Ja zo onaardig! Laat die jongen in zijn waarde zeg. En die opmerking over twister… Zo hautain! Net alsof je ooit te oud of te goed wordt voor spelletjes?

4 likes

Ja waarom leest ze nu weer hardop wat ze typt. Zij lacht alles wat ze zegt ook weg ofzo.

Ik vind hem trouwens ook niet aantrekkelijk

Ze hebben wel weer matching roze aan nu :sweat_smile:

3 likes

Ja dat vond ik ook heel onaardig. Uit je twijfels eerst aan de persoon over wie het gaat ipv indirect hardop voorlezen wat je naar een ander aan het typen bent terwijl je het onderwerp van gesprek niet aankijkt.

Ja dit zei ik ook precies, ze doet zo uit de hoogte. Zo’n spel is toch geinig, maar zij voelde zich te goed ervoor. Maar ze neemt zelf ook geen initiatief…

1 like

Ik heb me enorm geërgerd aan haar, hoe kun je zo lelijk doen tegen iemand? Inderdaad met dat appen naar die vriendin, zo onaardig en achterbaks.
Hij is wel een lulletje, vond het zo zielig :pleading_face:

Net nog even teruggekeken. Wat een doos. Dat gehinnik van haar ook steeds overal achteraan.

En Twister is gewoon super leuk om te spelen, juist nu je ouder bent met dates :smirk:

Hahah jeetje dat zenuwachtige gegiechel idd

Ja bloeeeedje irritant, laat dat maar gewoon aan je paard over

1 like

Oh oh oh de ongemakkelijkheid weer. Spat van de tv af

Edit; hahahaha en dan dit gesprek erbij :joy: hou op zeg

Whahaha maar echt. Zouden ze moeten dansen van het programma altijd? Zie dat zo vaak bij lldl maar ik heb dat nog nooit thuis met een date gedaan haha

Echt hoor, HOU OP MET DAT GEHINNIK

3 likes

Haha als date tip vanuit de redactie misschien wel. Werpt weinig vruchten af

1 like

Hahaha al die kruimels mij nie belle, heerlijk

1 like

Die Nicole vond het zelf gelukkig ook heel ongemakkelijk :sweat_smile:

1 like

Netjes kesuel

2 likes

Lekker strak voorhoofd

Haha alsof elke jongere man zeker zo is

2 likes

Een jonge kessuwol man

2 likes

Lekker gespreksonderwerp over kapotte vloerverwarming en de praktische indeling

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Lang leve de liefde (TV) (Deel 2).