Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Haha ja je bedoelt die 2 verliefde toch? Ik snap wat je bedoelt

1 like

Haha ja!

1 like

Ik vind ze zo saaaaaaai pff hahaha

3 likes

De vonken spatten er niet vanaf nee. Het is zo degelijk alsof ze al 30 jaar samen zijn ofzo op een of andere manier

1 like

Zo maar echtttt. Die onzekerheid vind ik ook niet schattig oid

1 like

Nee ik ook echt niet.
Ik vind Mario en Kim wel leuk ahahah niet als stel maar gewoon als personen opzicht. Allebei een beetje van die types ofzo. Love it.

Dit heeft nog nooit iemand voor haar gedaan, hoe vaak heeft ze al in zo’n soort huis gezeten?

Het is voor hem wel heel makkelijk om zoiets te doen, alles krijgt ie op een presenteerblaadje van t programma en het kost hem geen cent

1 like

Gaaan ze weer

1 like

Maar even positieve kant wel. HOE leuk als je dus gematched wordt en het klikt echt meteen zo goed met je date. Dat is wel wat je wil als je daarheen gaat. Misschien spreekt gewoon m’n jaloezie hahah

4 likes

Haha ja dit. Ik kan ze echt niet aan want zooooo klef maarja, wel precies het doel van dit programma en ik ben zelf gewoon zuur dan dus denk ik :sweat_smile:

3 likes

Ja ik ben ook gewoon een zure meid hoor maar ik vind dit wel heel heftig na een paar dagen.

Ik ga in een gat vallen mijn god kerel

5 likes

Zure meiden united hier🎉

Edit; maar ja goed het is allemaal wel veel en van mij zou het wel wat rustiger mogen dan dit tempo, maar doe me ook zo’n fijne match

2 likes

Haha ja dat ie in een gat gaat vallen, lekker dramaqueen

1 like

Hoppa de kindernamen :joy:

Wat zei die nou? Klarijse?

Ja zoiets

Gemiste kans dat zij niet gaan bodypainten

Mario is kreeft he, gevoelige boii

3 likes

Nou dat kan bij Michel in z’n slaapkamer

Hoeft ie zich niet zo alleen te voelen

1 like