Lekker dromen over z’n dikke kind
Wellicht morgen het eerste tv huwelijk! Stay tuned haha
Morgen emo episode
Hoe meer richting het weekend hoe meer emo het wordt, lekker meegaand met de week
Ik vind kim echt heel leuk! Ze doet me ook aan mezelf denken. Ik denk niet dat ze gast verlengen en ik denk ook niet dat ze bij elkaar passen. Ik vind Mario een lieve jongen, maar veel simpeler dan Kim.
Dat andere stel vind ik juist leuk! Lijkt me echt super als je gewoon vanaf moment 1 goed match/!
Holy shit op Lldl insta het voorstukje voor vanavond. Die ene gast van die heel goede match heeft heftig uitgepakt voor haar!
Ja, maar dat is toch wel het programma dat zegt: zullen we dit doen?
Ik begin ze ook een beetje saai te vinden, omdat het te makkelijk gaat ofzo, haha blijkbaar willen we wat meer drama zien.
Je kan als kandidaat zelf wel heel veel aandragen aan de productie wat zij dan fixen voor je, maar met zoiets groots zullen ze vast wel heel erg gestuurd hebben denk ik. Maar ze maken het dan altijd zo alsof de kandidaat zelf hemel en aarde heeft bewogen zegmaar. Net zoals DE envelop van Fletcher wanneer het een match is na 5 dagen haha
Joehoe🦉
Nou nou, als ik een jeans aan wil doe ik dat gewoon hoor Giovanni
Ooooh ik ging even naar de tea van André kijken. Nu lldl terugkijken!
Giovanni is gepikeerd geloof ik. Het was ook wel een beetje awkward in de hottub
Daar is het vliegtuig! Wat een sensatie in dit programma, mag ook wat kosten haha
Ahww ik vind Mario en Kim wel lief ookal gaan ze niet samen verder.
Ik moet bij Michiel de hele tijd een beetje denken aan Gertje.
Grande Giovanni vind ik niet zo leuk. Geen jeans en bergschoenen en goed in shape… Ok.
Man hoe willen die elkaar de rest van de tijd nog gaan verrassen? Moet je altijd dit vliegtuig gaan overtreffen 
Hahah ja onmogelijk denk ik 
@Sneakers wow ja, nu weet ik op wie ik hem vond lijken! Thanks haha
Ik vind ze echt gruwelijk klef maar ik ben dan ook echt een zure trien.
Mss ben ik gewoon jaloers dat niemand ooit zo voor mij doet haha.
Die vriendin van Willemijn hahah gedroogde italiaanse worst 
Vind haar wel een mooie vrouw trouwens. Wordt alleen geen match denk ik.
Ik vind dat giovanni ook echt geen rem heeft! Ik zou dat zelf too much vinden, maar volgens mij vind ze het nog niet zo erg.
En michiel lijkt echt geen 40! Wel leuk koppel!
Het begint weer!!!
Die man uit Den Haag zit echt in mijn irritatiezone