Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Jatoch

1 like

Lekker samen zingen

Mie en joeeeee

Net aan t begin zei ie de hele tijd ā€˜jatoch’ en nu weer ā€˜snap je’, ā€˜weet je wel’ hij is echt van de stopwoordjes

Dit is heel ongemakkelijk

Ja haha ik vind hun ook echt een beetje raar samen

Volgens mij zijn ze allebei ook katlam trouwens

Ik kijk nu pas maar bij dat zingen zou ik gelijk de deur weer dichtdoen en wegvluchten hahaha vind dat zo vreselijk ongemakkelijk altijd

3 likes

Nou inderdaad! Hij heeft echt moeite om iemands grenzen en personal space te accepteren…

2 likes

Nou die Berry en die vrouw dat wordt niks. Ik vind Giovanni ook niet leuk bleh.

Die aantekeningen van Berry whahaha net of hij een spreekbeurt aan het doen is. Ik vind Monique wel grappig.
Oh sorry ben nu wat verder in de aflevering en Berry en Monique zijn op zich toch wel schattig samen.

2 likes

Ah giovanni wordt wel echt irritant. Komt over alsof hij totaal niet aanvoelt wanneer hij moet stoppen…

En als een man allemaal gekke vrouwen heeft meegemaakt dan is er iets mis met hem hoor :flushed:

1 like

Hahah goeiusmorgens

1 like

Wel een gezellige date is dit haha

2 likes

Gree goes

1 like

Ah ik heb het begin gemist, maar giovanni is echt niet oke en al zekerheid galant

1 like

Hij is streng op de taal maar hij zegt: ze drong Grey Goose van 8 a 9 euro de glas. Ok.

2 likes

Gree goes

1 like

Great minds

Hahaha hij experimenteren kan ik even niet voor me zien

1 like

Ff laten zien dat ie een EHBO diploma heeft

Omg na de reclame dat reanimeren… moet helaas nu afhaken met kijken maar ben benieuwd hoe dit verder gaat :joy:

Ach Berry toch

1 like