Jatoch
Lekker samen zingen
Mie en joeeeee
Net aan t begin zei ie de hele tijd ājatochā en nu weer āsnap jeā, āweet je welā hij is echt van de stopwoordjes
Dit is heel ongemakkelijk
Ja haha ik vind hun ook echt een beetje raar samen
Volgens mij zijn ze allebei ook katlam trouwens
Ik kijk nu pas maar bij dat zingen zou ik gelijk de deur weer dichtdoen en wegvluchten hahaha vind dat zo vreselijk ongemakkelijk altijd
Nou inderdaad! Hij heeft echt moeite om iemands grenzen en personal space te accepterenā¦
Nou die Berry en die vrouw dat wordt niks. Ik vind Giovanni ook niet leuk bleh.
Die aantekeningen van Berry whahaha net of hij een spreekbeurt aan het doen is. Ik vind Monique wel grappig.
Oh sorry ben nu wat verder in de aflevering en Berry en Monique zijn op zich toch wel schattig samen.
Ah giovanni wordt wel echt irritant. Komt over alsof hij totaal niet aanvoelt wanneer hij moet stoppenā¦
En als een man allemaal gekke vrouwen heeft meegemaakt dan is er iets mis met hem hoor 
Hahah goeiusmorgens
Wel een gezellige date is dit haha
Gree goes
Ah ik heb het begin gemist, maar giovanni is echt niet oke en al zekerheid galant
Hij is streng op de taal maar hij zegt: ze drong Grey Goose van 8 a 9 euro de glas. Ok.
Gree goes
Great minds
Hahaha hij experimenteren kan ik even niet voor me zien
Ff laten zien dat ie een EHBO diploma heeft
Omg na de reclame dat reanimeren⦠moet helaas nu afhaken met kijken maar ben benieuwd hoe dit verder gaat 
Ach Berry toch