Nou erg gezellig zij haha
Wat een zonnestraal he
Ahhh Jeffrey en die vrouw zijn zo leuk samen!!!
Ik kan me ook niet voorstellen dat er nu een man kijkt die denkt: wat een leuke vrouw!
Ze kijkt er ook zo vrolijk bij ja
Jeffrey geeft wel veel en snel cadeautjes. Maar goed, ze zijn echt leuk samen
Oh dit wordt wat
Omg dat roken… hahaha. Hoezo zou je erover liegen 

Lol stiekem roken 

Stel ze zouden wel samen verder gaan, zodra zij dit op tv ziet is zijn ‘geheim’ sowieso openbaar 
Ben je 62, ga je op tv overduidelijk over iets liegen. Whyyy
Oh dit vind ik zo’n vervelende eigenschap, dat geheimzinnige. Vertel het gewoon als je daar de behoefte aan hebt. Dat je er altijd maar iets uit moet trekken houd ik echt niet van.
Het is toch logisch dat je zoiets heftigs wilt delen, maar doe dat dan gewoon.
Precies dit ja
Edit; denk niet dat dit een match gaat worden omdat hij zo met het universum bezig is
Het universum zorgt er ook voor dat ie gaat roken
Ik ga meedoen aan LLDL voor de cadeautjes
Zei ie nou net dat ie rechts was? Hij rookt met links 

Wow deze vrouw… dat het geen match is oké, maar dit verdient die man ook niet
Ja daarom zei hij dat ook toch? Dat hij daarom zogenaamd niet rookt…
Maar ik vind haar ook vervelend, heel betweterig en ze voelt zich duidelijk beter dan hem.
Ja hij zei ‘als ik zou roken, zou het met rechts zijn, want ik ben rechts’
Echt een rare
Ik vind haar idd ook niet leuk tegen hem. Dacht meteen aan de mensen die met ruzie zouden vertrekken haha maar dit is denk ik vrij recent opgenomen, later dan die xl afleveringen
Hahaha dit blijft erin hè
misschien had de productie het overdreven ofzo. Of stukken geskipt. We zijn blij gemaakt met een dode mus denk ik
Ik keek al een tijdje naar deze aflevering uit, want dit is de moeder van een vriend!
Ik vind jeffrey echt een rustige fijne man. Ik denk dat je je heel snel op je gemak bij hem voelt.