De match van Jeffrey ook? Wat leuk zeg! Echt zo’n fijne, lieve vrouw
Haha nee, juist de andere vrouw!
Hahaha oh, oeps! Wat vond je er van om dat zo te zien? En dan de reacties van ons hier erbij natuurlijk. Beetje met het oog op wat morgen komt ook
Ja ik ken haar alleen van verhalen en het was wel leuk om er nu een beeld bij te hebben! Ik kan de verhalen nu wel beter plaatsen!
En ja wat kan ik over haar zeggen een pittige nuchtere vrouw die weet wat ze wil
en volgens de vriendin kwam ze wel heel erg als zichzelf over!
Joehoe kijkt er nog iemand🙋♀️
Jazeeeker. Maar ik moet zeggen dat het wel weer tijd wordt voor een cringeworthy aflevering
Helemaal met je eens!
Trouwens aardig veel matches laatste tijd valt me op
Ja klopt! Deze man is wel echt een vaago. Ik snap die vrouw wel.
Omg deze wordt misschien wel awkward. Gast uit Breda (ken hem gelukkig niet) maar hij is ZO raar met z’n opmerkingen zag ik op de voorstukjes
Oh yes!
Alsjeblieeeeeeeft. Deze boy gelukkig nog nooit op Tinder gezien maar wat voor parel denkt hij dat hij zelf is
Hele vreemde vent. Die capuchon ook echt…
OMG! Ik neem al mijn woorden terug, ik dacht al hij heeft wel een bekend hoofd… ik zie hem constant voorbij komen op Tinder!!! En andere apps. Maar daar zit hij op onder een andere naam
Dus dat hij constant verwijdert klopt wel en ik ben zelfs een keer een match met hem geweest hahahhahaha (iedereen maakt weleens een fout)
Hahahaha omg. Wat raar ook, een andere naam. Ook mee gechat??
We zijn trouwens de enigen die live kijken denk ik…
Ja paar zinnen mee uitgewisseld maar dat gesprek sloeg ook nergens op meen ik me te herinneren, is een paar maanden geleden alweer geloof ik. Omg wat erg 
Ahh deze man heeft heel veel issues, maar ik vind hem ook een beetje zielig
Snap nu deze vrouw ook inderdaad echt wel wat beter
Edit; ach heb ook met hem te doen nu hoor
Vind ze allebei wel complex moet ik zeggen
Zo deze dude, ik zou hem graag een knal willen verkopen. Wat een gedrag en opmerkingen enzo
Wat een hork, overleggen is ook een optie.