Huh wat hebben zij vreemde gesprekken ook en wat is zij gemeen
Wat ik pas echt dom blijf vinden, want ze is niet de eerste, is dat mensen überhaupt zulke lullige en vooral totaal onnodige appjes sturen terwijl je weet dat het op tv komt?!
Echt zo? Wacht dan op zn minst tot je thuis bent. Zo zet je jezelf ook wel lekker neer en kwetsend naar die jongen
Hahaha sterrenstof
Ja ik snap ook echt niet waar hij dit aan heeft verdiend? Je kunt iemand niet bij je vinden passen, maar dan hoef je niet onaardig over die ander te doen?
Zou het een weddenschap zijn?
En ala hij dan morgen gaat vragen of ze een toekomst samen ziet zegt ze dat ze het niet weet. Zeg gewoon meteen nee
Wat een schijnheilig mens die blonde
En dan noemt ze hem domā¦
Geen woorden voor toch⦠dit is bizar
Ik had het trouwens van de week nog over die vriend wiens moeder had meegedaan
Hij zij ook dat je maar zo weinig op tv ziet waardoor dingen soms heel erg overdreven lijken of juist uitvergroot worden. En het programma stuurt natuurlijk ook heel erg in wat ze laten zien en wat voor beeld jij van de persoon krijgt
Ja dat sowieso, zou daarom ook echt voor geen goud willen meedoen
Overigens is het bij deze meid hiermee niet goed te praten met haar gemene appjes en valse gedrag, haha.
Ik heb het nog niet gezien maar gelijk 60+ berichten gemist ahahaha ik ga deze zeker terugkijken!
Aanweeeezig
Deze vrouw is zoooo lomp, die Ilse ofzo
Aaaah, ik mag haar echt niet. Schijnheil
Hij doet echt wel zān best. Heb dan het lef om je bek tegen hem open te trekken
Jezus wat gigantisch onsympathiek is zij toch
Wat heeft zij een grote bek tegen iedereen, behalve tegen hem. Ik ken iemand die haar kent van vroeger en ze schijnt sowieso een trut te zijn
Ze kijkt hem niet eens aan