Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Jaaa vind ik ook. Zeg dan gewoon eerlijk van joh ik vind je niet leuk op die manier maar zullen we het gewoon leuk maken voor de tijd die we nog hebben.

Echt een kutwijf sorry

En nee je komt niet over alsof je een hoog intelligentieniveau hebt, meer als iemand met een hele lelijke persoonlijkheid

9 likes

Intelligentieniveau van haar is 0 en niks mis met zijn niveau, plus stuk volwassener

5 likes

Dan blijf ik doen alsof ik slaap wat een sneu wijf

5 likes

Wat
 en sinds wanneer is er wat mis met vmbo basis? Aah

6 likes

Hoe kut zet je jezelf ook weg op tv, kan toch niet dit

6 likes

Zelfs de voice over is er klaar mee, haha

4 likes

zij voelt zichzelf zo goed ofzo bah

3 likes

Hahaha hier zijn gewoon geen woorden voor. Wat sneu voor die jongen om dit terug te zien

4 likes

Je was gewoon wakker, stomme trien

4 likes

Ben benieuwd wat zij bij het gesprek gaat zeggen, kijken of mevrouw dan nog zo stoer is

3 likes

Wat een kutwijf die Ilse.
Mocht ze hier meelezen.
Je bent een goor laf kutwijf

11 likes

Ben ook zooo benieuwd hoe zij dit terug zit te kijken en ik hoop dat iemand in haar omgeving even aangeeft dat je zo toch niet mensen omgaat. Meine GĂŒte mijn ouders hadden me echt onterfd.

4 likes

Ik heb echt medelijden met die jongen want zo verkeerd lijkt hij me helemaal niet

6 likes

Hij lijkt me echt een lieverd die alles voor je doet

4 likes

Haha ja die hadden van mij hadden zich doodgeschaamd, iedereen in mijn omgeving ook haha. Maar haar vriendinnen klonken eigenlijk net zo. Naja, ik zou het niet met zo’n een vol kunnen houden

1 like

Ik vind het altijd zo apart als ze zeggen “ik ga ook niet verlengen” als de ander al heeft gezegd niet te willen verlengen
Zo van ja ehhh je kan niet verlengen als die ander niet wil toch

4 likes

Ja precies. En als iemand je type niet is dat kan maar zo lullig doen over iemand kan echt niet hoor. Als het een vriendin was zou ik haar zeker hier op aanspreken maarja dat zou dan al aan de telefoon geweest zijn met de dingen die ze zei. Echt onbeschoft.

3 likes

Mij ook niet. Haha die voice over ‘Ik zeg niks
’

Ik hoop echt dat zij een acteur is ofzo. Zo kan je toch niet zij ? En ik vind het vooral sneu dat hij zich van geen kwaad bewust is en echt zijn best doet. Beetje complimenten geven enzo terwijl zij zo over hem praat :nauseated_face:

1 like

Nou, acteren kan ze wel in elk geval :roll_eyes:

4 likes

Dat hoofd, je bent zelf mwehhh

2 likes