Volgens mij wil zij gewoon die veren in dr reet voor een egoboost en dan weggaan
Bahh hij verdient ZOveel beter dan zoân bitch.
OOH zij is van de boeken en dan ben je slim! Duhhh
Ja pak je shit. En je bent zelf ook shit! Er kan niet eens andersom iets liefs vanaf
Wat een lieve jongen. Daar moet toch een leuk meisje/vrouw op schrijven?
Als er nu nog ooit IEMAND komt die schrijft voor Ilse dan breekt echt mn klomp hoor.
Haha kan me niet voorstellen dat er ook maar één dude gaat schrijven nav dit tv optreden
Blijkbaar is een tweede huis in Portugal primitief volgens Karin
Had iemand niet even tegen Ruben kunnen zeggen dat zijn mondhoeken een beetje vies zijn in die intake video, tandpasta ofzo denk ik
Ik snap van sommige mensen echt niet dat ze meedoen. Bij Karin krijg ik ook een beetje dat idee en bij Ilse ook. Tuurlijk uiterlijk en aantrekkingskracht is belangrijk. Vind ik zelf ook. Maar als je dat niet kan loslaten waarom doe je dan mee aan dit programma. Je merkt gewoon dat ze het uiterlijk niks vinden en dan afknappen en de hele date niks vinden. Kan me iets bij voorstellen hoe lullig ook maar waarom doe je dan mee met een programma waar je een blind date hebt van op zn minst 24 uur. Ze staan er helemaal niet open in. Soort van ideaalplaatje en dat voldoet niet nou dan houdt het op. Prima maar niet voor lldl.
Echt jammer. Ik wil soms drama maar soms ook gewoon leuke dates zoals Annie en Ger of Conny en Hans (alleen dan zonder al dat gekus)
Zoooo ja! Ik was deze aflevering zo boos aan het kijken met mijn moeder. Wat een enorm naar persoon met een super lelijk karakter. Wie denkt die meid wel niet dat ze is?
Die jongen, ik hoop echt dat een leuke lieve meid hem schrijft en hij alle positieve reacties over hem leest online. Hij zal zich ook echt wel naar voelen nu hij deze aflevering gezien heeftâŠ
Ja het lag echt niet aan hem.
Zij deed gewoon echt heel schijnheilig achter zijn rug om.
Terwijl hij wel echt wilde proberen en haar wel leuk leek te vinden .
Ik hoop dat hij inmiddels een leuke vriendin heeft en wens hem echt alle liefde toe.
Ilse daarin tegen, die mag jeuk krijgen en te korte armpjes hebben
Haha ik heb volgens mij echt al jullie berichten over Ilse geliked. Wat een verrot karakter heeft zij, en als ik die vriendinnen hoor dan zie ik al precies voor me uit wat voor omgeving ze komt.
En dan ook nog open staan voor een nieuwe date via het programma, zou me verbazen als iemand zich hier vrijwillig voor opgeeft.
Dan hoop ik echt dat het zo een type is als die ene man van van de week. Die zich had opgegeven voor die lieve vrouw.
Genaamd de bulldozer
Zag een voorstukje op insta voor vanavond. Het belooft een spektakel te worden. Die ene meid is mega dronken haha, lijkt me echt zo gĂȘnant als dat je gebeurt.
Ik zie het ook net op fb. Ik ga echt stuk zin in vanavond
Het is alsof ik trouwens mezelf zie smeken om een emmer als ik dronken ben gelukkig ziet bij mij dan niet half Nl het
Ja ik zou dit ook kunnen zijn, denk dat ik het daarom ook zo grappig vind haha de herkenning.
Hahaha ja je voelt gewoon haar ellende. Hopelijk heeft zij naderhand niet zulke katers als ik⊠we gaan het zien
Joehoe!