ja en hij denkt dat hij een catch is?
come one er komt geen vriendelijk woord uit
Maar heeft die vrouw met de kamelenwimpers het niet door? Hij gedraagt zich toch gewoon echt als een botte hork
In het introductiefilmpje zeggen dat je de perfecte man bent voorspelt nooit veel goeds
@Alchemy Zo gek dat zij gewoon haar best blijft doen om het gezellig te maken? Ik was er meteen klaar mee geweest geloof ik.
Ahw ik vond 't wel een beetje zielig voor die vrouw. Volgensmij blijft ze wel een beetje hoop houden. Ze doet iig heel erg haar best om er wat leuks van te maken.
Wat een HORK xxl
Ik kan het echt bijna niet aanzien. Hij kijkt haar niet eens aan?? Echt alsof ze uitschot is.
Waaaat hoe zegt zij nog dat zij hem leuk vindt
En die meid is afgeknapt op die kale omdat hij van simpel eten houdt ofwat?
Ah heb echt medelijden met die vrouw. Ze houdt zich staande maar 't kost haar wel moeite. Ze verdiend op basis van 't gedrag van die hork dat weekendje weg voor zichzelf alleen
Nou aan 't vooruitblik te zien zet ze 'm wel ff op zijn plek
Dat ie zân rozenblaadjes en hartjesdoosjes in zân reet kan steken!!!
Ik vind hem ook moeilijk te peilen. Eerst wil hij pannenkoeken maken en vervolgens gaat hij zitten in de veronderstelling dat zij ze wel even bakt
En die andere man, jezus wat een hork. âecht een doosâ, naahhh. Arme vrouw
Vond zijn opmerkingen ook wat verbitterd inderdaad, met dat boogschieten bijvoorbeeld. Ik ben er ook nog niet helemaal over uit. Vind het wel een leuke man om te zien haha. Misschien ook nog wat zenuwen
Jaaa die man. De prins op het witte paard, de perfecte man? Nou, in mijn wereld stel ik die wel iets anders voor qua gedrag
Weet haar naam niet eens meer pfff. Queeeeee dat jij ff gaat stofzuigen, waaaauw.
Wat een man joh echt ik zou zn koffer pakken en dat appartement uit flikkeren
Wat een botte hork, echt geen woorden voor. Ook die appjes. Vind het zo verdrietig voor die vrouw, die ik echt best leuk vind. Kansloos figuur zeg die vent, word er helemaal boos van.
Fuck maaaaat, hoe kan hij zichzelf nog in de spiegel aankijken. Echt ongehoord deze man
Ze zet hem nu wel lekker op zijn plek
Hij vindt dat ie er wel iets leuks van heeft gemaakt
Wat is dit voor hipster opa
Misschien